I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Två stilar på samma person?

Övrigt - Blandat

2009-05-04 00:24

Två stilar på samma person?

Jag är den personen som gärna går med medelstora huvtröjor och en hiphopkeps på sniskan. Men en del påstår att jag passar bättre utan kepa och att jag i stället fixar mitt hår. Men om jag fixar mitt hår så passar jag inte i mina huvtröjor (bratliknande hår)

Kan man ha två stilar eller klassas man som en idiot om man kommer som "fin pojke" ena dagen och "cool pojke" nästa dag?

Alla kommer skriva (ha det du tycker passar bäst) men kör en tråd om detta ifall jag får något relevant svar.

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-05-04 00:32:47)

2009-05-04 00:27
Jag brukar också mixa lite, och jag är jävligt cool så det funkar prima.
Vi är överallt!

2009-05-04 00:31
hahah, ORD på everlast! Är man äkta så är man!;)

2009-05-04 15:50
gör faktiskt också det lite ibland.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-04 16:19
Jag brukar mixa. Har på mig det jag känner för, ibland klänning å nästa dag baggy.
Man ska nog inte tänka för mkt på om man passar lr inte.
Man ska ha på sig det man vill och trivas i det. Då så ser det bra ut i vilket fall som helst.
Producent

2009-05-04 17:14
Man passar i det man trivs i.

Finns ju undantag dock.

2009-05-04 21:30
mixa hur du vill, jag kör olika stilar dag för dag. Dampig.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-05-12 21:13
Mixa på bara, sen kanske man inte är "emo" ena dagen och "hiphop" nästa ...
100% Rojiblanco! ”Malin Baryard gravid med sitt andra barn: Jag kommer rida på så länge det känns bra”
Aftonbladet, rubrik, avd Kan blir fler barn.

2009-05-25 11:29
blanda upp de hela : )
soundcloud.com/jerrones

2009-05-25 12:42
Jag tycker att stil från stil spelar ingenroll. Så länge man trivs i det och att man klär sig efter vad man känner. Jag är väldigt verierande. Min grund är väl oftast baggy och mycket färgglatt. Jag har snowboardstil. Men andra dagen kan jag ta på mig mina Zebra leggings mitt svarta rock linne och se ut som en maja i the sounds rocker. Jag skiter i vad folk tycker om hur jag klär mig för jag klär mig inte efter deras åsikter. Jag klär mig efter hur jag känner, humör, och väder. Jag kan se ut som världens brat ibland, men det är väldigt sällan det syns men jag brukar mixa mellan snowboardtjej till rocker tjej.. Men jag trivs och det är huvudsaken för mig. Stilar hit och dit spelar ingenroll så länge man trivs med sig själv
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2009-05-27 11:49
hahaha jag trodde jag var ganska ensam med stil-schizofreni :P
jag blandar ofta men har börjat hitta en "rödtråd" tror jag. Jag måste ha baggy någonstans. Antingen leggings med en baggy tröja, stor jacka eller exempelvis baggybyxor med en body. alltså inte tight med tight och baggy med baggy. jag är ganska kort så det funkar inte riktigt på mig.
Sen har jag halva veckan sneakers och andra halvan klackar.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2009-05-28 16:20
det viktigaste är ju att alla andra gillar vad man har på sig....
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2009-07-28 10:53
Haha men förfan..

Ena dagen degar man mjukisbyxor, sneakers och ziphood, andra dagen kör man på typ shorts och rosa skjorta.

Vakna, klä på dig och le, spelar väl för fan ingen roll vad du hade på dig dagen innan?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2009-08-17 19:28
Hanal P24 hahah är du seriös? xD
DuDE....

2009-08-18 23:47
Hanal måste ha tänkt fel..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2009-08-19 07:14
Hanal är fan den enda som är on-point här i tråden.

Hanal P24 hahah är du seriös? xD
Hanal måste ha tänkt fel..

Läs om läs rätt vad trådskaparens problem är och läs igen av Hanal skriver.

2009-08-21 15:44
Hur kunde ni misstförstå Hanal så grovt ? Han dödade helt enkelt tråden!

Släng på er tänkarmössorna och spin på tanken!
Niceness!