I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge mig tips på (bra) basketplaner i centrala Stockholm!

Övrigt - Blandat

2009-04-30 18:28

Ge mig tips på (bra) basketplaner i centrala Stockholm!

Halli hallå...

På lördag ska jag ordna en grej och behöver därför hitta en bra basketplan gärna i närheten av Observatorielunden/Odenplan osv.

Vill ha flera tips så kör på!

Tänk "gröna linjen i stan" typ.
Behöver flera alternativ.

Ni kan även tänka nära centralstationen men där lär det väl inte finnas något..

Tack och bock!

"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2009-04-30 20:34
Matteus skolan, Odenplan har en stor o fin basketplan !
my name is xelly smelly

2009-05-01 00:11
Tackar! Ska kolla in den imorrn...
Brukar det vara upptaget där?

Fler tips folk?

2009-05-01 00:56
Jag vet inte, men av min erfarenhet så brukar man få slåss för basketplanerna på en solig dag i innerstan .. Har inte spelat där själv men har sett folk spela där och det är en riktigt fräsh plan me shyssta korgar ser de ut som!
Men ett tips är ju att komma dit tidigt med ett gäng, så håller sig folk nog borta också!
my name is xelly smelly

2009-05-01 00:58
Åsa (eller hur det stavas) folkhögskola har väl en någorlunda bra basketplan?
Twang System fi de werl

2009-05-01 01:13
Åsö, på den basketplanen har jag spenderat myyyyyycket tid haha, bodde i princip där ett tag :D Känns som att dom korgarna har gjort sitt faktiskt har säkert 15 år på nacken om inte mer..
Sen är den ALLTID upptagen om man inte är där tidigt som sagt, men då har man fullt upp med att shasa bort folk.. Men om man nu är ett hyffsat stort gäng och är ute i tid så ska de vara lugnt även där..
my name is xelly smelly

2009-05-01 09:09
Sen ligger inte Åsö vid Odenplan heller senast jag kollade. Kanske ändrats under vintern..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-01 10:52
Two Face

Nej, den har inte flyttats. Gick förbi där i förrgår och dubbelkollade
Twang System fi de werl

2009-05-01 10:53
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-01 16:34
Söder är absolut inte intressant... Åsö har jag själv spelat på en del.

Xelly
Ah jo det är väl så..
Vi tänkte vara där vid 11.30.. kanske ska försöka komma dit lite tidigare.

mellon
Ja den ligger bra till.. vi funderade på den men vet inte hur den ser ut. Ska ner och kolla nu, tack.

2009-06-17 15:20
Finns det nån plan i högdalen?

2009-06-17 21:37
nån som vill kramas med en 120kg's ölkagge? >:]