I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Florida - Handla plattor?

Övrigt - Blandat

2009-04-24 20:29

Florida - Handla plattor?

Tjabba!

Ska till Florida om ett par månader och tänkte att jag skulle försöka få med mig lite vinyl därifrån. Någon som vet vart jag ska leta?
Jag är i första hand ute efter hiphop. Gärna rariteter. Billigt.

Ska åka runt lite så jag kommer befinna mig runt Miami, Orlando, Tampa, St. Petersburg. I krokarna...

Kan gott ta en extra sväng om det är något man inte får missa.

tack.

pläääästics.

2009-05-04 20:00
miami är inte billigt, så glöm det.

men leta på de kubanska kvarteren om du letar efter crates.. där kan du hitta feta boricua sessions
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-05 14:02
Det finns en marknad utan för fort lauderdale där dom har typ som loppis, fast det mesta är nytt men bara utgått ur sortimentet. Ska försöka kolla upp vad den heter, det är stort som fan.
Det är typ värsta mycket bilstereoprylar, kläder och skivor. Parfymer, skor, tavlor etc.

Ser typ ut som en parkering med massa tält. Jag köpte jävligt mycket musik där. Gamla reggaevinyler och några hiphopvinyler. Folket är lätta att ha o göra med, enkelt att pruta om du handlar mycket.

Återkommer med namnet på marknaden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.