I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är dealen med Sanna Bråding?!

Övrigt - Blandat

2009-04-24 18:54

Vad är dealen med Sanna Bråding?!

Efter min förra tråd där jag undrade om dealen med Annika Östberg har jag nu börjat fundera på vad dealen är med Sanna Bråding!??!
Annika Östbergs historia är ju iaf lite spännande, Sanna är ju bara en junkie som åkte fast och satt nån månad på kåken.... Att hon verkar ha haft ett rätt "svårt" liv är väl en sak men snälla gud sluta ge henne uppmärksamhet i media där hon "talar ut"!!
Vad är människan känd för förutom Tre kronor? självklart är aftonbladets rapporteringar överdriva men "en av sveriges mest kända skådespelerskor" come on!!!!!

nu har jag skrivit av mig lite men snälla dela med er om er kunskap om Bråding och varför ni tror att hon blitt så hypad i media

En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2009-04-24 19:18
Förutom tre kronor: programledare för idol, programledare för p3 star och medverkat i den där kassa filmen med Flinck, ett hål i mitt hjärta? Hon var ju faktiskt populär, speciellt av p3 kidsen.

2009-04-24 19:27
hon e cool för hon ligger med svarta killar

2009-04-24 19:44
var hon inte med i den där jobbiga ica-reklamserien ett tag också?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2009-04-24 19:46
Fram till ett tag sedan visste jag inte att hon torskat för kokain(?) och hamnat på kåken..
Innan dess så tycke jag redan då att hon måste vara lite av ett kokainfreak och jag har då adrig gillat henne, så jag förstår inte det..

Misery: jo hon var med i den reklamserien.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-04-24 20:35
vidar haha bra näsa du hade då ang. att hon var ett kokainfreak.. ang. näsan, no pun intended :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-24 20:38
shes howt end of story
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-24 21:51
Hon har alltså redan kommit ut?! Vad i helvete.. Känns som att en "vanlig" koks-dealer inte hade fått samma behandling. Det riktigt vidriga är att hon tjänar på skiten också..
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!