I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ännu en mytomantråd

Övrigt - Blandat

2009-04-19 23:43

ännu en mytomantråd

Bör man konfrontera mytomaner? Normalt sätt är man ju snäll mot människor men det ska tydligen vara fel sätt att behandla just mytomaner eftersom de inte förväntar sig att bli konfronterade och därav "lyckas lura" en istället.

Och vad hade hänt om man samlat ett gäng mytomaner i ett hus. Hade bara en kommit ut till slut? Haha dem lär ju trigga varandra till det ultimata med lögner tills lögnerna inte räcker till sen mörda varandra eller något :)

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2009-04-19 23:45

2009-04-19 23:45
Räcker med att man skrattar åt dem.

2009-04-20 00:25
Äre där ens seriöst ?
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop"

www.algerstam.blogg.se

2009-04-20 00:28
industrigatan: du kan ju alltid försöka, men när du väl gjort det kommer de ju inte vilja ha mer kontakt med dig ändå eftersom du genomskådat dem. finns en seriebok som heter lura mig av simon gärdenfors som handlar om mytomaner och där intervjuas en psykolog om just detta, jag kommer dock inte ihåg vad hon sa att man skulle göra.

2009-04-20 00:45
Och vad hade hänt om man samlat ett gäng mytomaner i ett hus. Hade bara en kommit ut till slut? Haha dem lär ju trigga varandra till det ultimata med lögner tills lögnerna inte räcker till sen mörda varandra eller något :)

Haha! det skulle ju vara grymt skojj experiment! att inte tv3 eller någon kanal försöker sig på det? =D
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-04-20 03:50
Jag skulle behöva tips på bra sätt att konfrontera mytomaner fan.
Umgicks med en idag, skön snubbe på många sätt men hans förmåga att "överdriva" saker sätter lite käppar i vänskapen på många sätt.. Ingen person jag umgås ofta med pga. detta. Men om han insåg sitt problem och blev kvitt det kan man kanske bli bättre vänner... Problemet är att jag inte vet hur jag ska konfrontera honom?
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2009-04-20 08:50
Jag är sjukt less på mytomaner. Har alltid funnits med minst en i mitt liv, mer eller mindre, sen jag gick på dagis. Nu finns det bara en kvar och honom håller jag på avstånd.

2009-04-20 08:55
Fredrik och filip börde ha 100 mytomaner istället :D hahaha dom skulle snacka ihjäl dom stackarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-20 09:52
håller med Spliffsheriffen

har själv rensat ur umgängeskretsen på diverse psychon. nu är det bara en kvar som hör av sig då o då o bryter kontakten för "att man inte har tid" o träffa han. men sen kommer han alltid tillbaka med idéer galnare än förr.

2009-04-20 17:49
haha mytomaner man slipper aldrig undan :)

jag är faktist ganska intresserad att läsa mer om ämnet hoppas jag får tag i den där boken :)
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2009-04-20 18:00
mytomani bottnar nog i en ganska taskig självbild så man kan ju pusha de i sin omgivning som lider av detta
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-20 20:06
har faktiskt inte umgåtts med en mytoman på säkert 4-5 år

men där är en snubbe som jag träffar på vissa fester som är nääästan som en mytoman.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-20 20:50
Tical P20

Ta bort the game från signen, fattaru illa?

onT:

jag är en mytoman, har inga vänner.
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.

2009-04-20 21:15
Newschooler P20

ALDRIG! & det är Därför du ljuger om The Game :(
Rappare

2009-04-20 21:49
Har en tjejkompis som påstår att hon ljuger en del, inget jag märkt av dock, men hon menar på att hon alltid säger sanningen om man konfronterar henne. Det kan väl iofs också vara bull.

2009-04-20 23:02
^helt skön tjej ju.. Det är ju coolt att vissa kan erkänna liksom
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-04-20 23:22
Ibland ljuger jag, men avsikten att berätta det sen.. men ibland blir så nöjd med lögnen och iibland glömmer man bara att berätta :P
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-04-20 23:28
jag hade hoppats på med konstruktiv diskussion kring min plan om det fullsatta huset med mytomaner :D

2009-04-20 23:35
Men ge oss mytomaner lite kärlek, stop hatin, stop hatin', start participatin'!
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Rappare

2009-04-20 23:41
jag är en apa

Du syftade på mitt inlägg? Jag håller med dig, blev ändå lite paff när hon berättade det.

Nu när jag tänker efter så drog hon en liten jävel igår/förrgår. Hon cyklade nämligen vält nyligen, och påstod då att bromsen hade fuckat. Hon erkände dock, när jag sa något i stil med "skojar du?", att hon hade stoppat foten i framhjulet. Hon är lite knäpp.

2009-04-20 23:43
mata dom me sanningsserum
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-20 23:53
scrotum P19
haha jaa, verkar lite speciell :) Men props för att hon erkänner och inte smyger runt en massa liksom
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda