I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett par gråa skor [?]

Övrigt - Blandat

   

2009-04-17 16:47

Ett par gråa skor [?]

Hola tacosauce!

Nu är det som så att igår var jag på stan och gick omkring sökandes efter munkar (ätbara). Det hör inte hit egentligen men ville inte vara pang-på utan snarare.. Äh, spela roll.

När jag gick runt på stan fick jag syn på en kille som såg ut lite som en definition av en sommarpojke. Dock så hade han ett par skor som stack ut och förstörde resten av hans outfit. De vill jag ha!! Det är svårt att förklara men om ni tittar på Länk till http://www.flickr.com/photos/smashupinthesky/2641816378/in/set-72157614742148388/ dem så ser ni på ett ungefär. De såg ut så fast de hade svarta snören. Antar att det finns man/kvinnliga modeller av dem. Så om någon vet vad de heter eller vart man kan få tag på sådana (modell manlig) så får ni gärna skriva det här.

Anledningen till att jag frågar är för att jag inte ens vet vad jag ska söka på, så därför kan jag inte googla det och komma fram till det ensam. Era åsikter som lutar åt det negativa hållet undanbedes.

Tack på förhand!!!
//Nils-Peter-Arne-Claes-Tobias.

Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).