Allergispruta?
Jag brukar vara allergisk mot gräspollen under sommaren och det brukar vara ett helvete. Förra året fick jag åka till akuten mitt i natten o få massa astmagrejor o sådant så jag inte skulle kvävas. Det har verkligen bara blivit värre med åren och inte bättre som många säger att det bör bli.
Det värsta är att nu verkar jag även vara allergisk mot björk eller något annat som frodas under våren.
Ska halva året bestå av att nysa, hosta, rinnande ögon och känna sig allmänt förstörd? Nej tack!
Och jag har hört om sådana sprutor, är det antihistamin i dom, cortison lr något sådant.
Senast jag prata med en läkare så sa han att han ville att jag skulle testa ännu än av alla jävla värdelösa mediciner. Vilket jag gjorde, vilket inte hjälpte ett skit eller möjligtvis ett litet skit men inte mycket.
Så ni som har tagit en sådan här spruta eller vet något om det.
Vad är riskerna(någon bekant som sa att det är 00,1 chans att dö eller något :S ) ? Var går man för att få en? Hörde att man bör ta en 1-2 ggr om året?
Förlåt men jag är extra gnällig för jag är även allergisk mot mygg och getingstick och sån skit och inatt fick jag 17 myggbett och fick inte sova något då dom terroriserade mig hela natten.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
|