I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min mamma har glömt av min födelsedag :(

Övrigt - Blandat

2009-04-12 01:39
Men hur gick det då??!
Amor Vincit Omnia
Producent

2009-04-12 02:13
menee jag fick inte höra ett grattis av henne på hela dagen!

och du lollarn.. skärp dig.
och att glömma sina föräldrars födelsedagar är inte samma sak. inte så att det var en speciell dag för mig då min mamma föddes. jag fanns inte ens då. iofs får man ju visa respekt till både mamma och mormor. men det är ju inget JAG kan minnas. som sagt, min mamma borde minnas min födelsedag före jag minns den, jag har ju efterallt inget minne efter när jag föddes
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Promotor

2009-04-12 02:28
Förstår dig till hundra, att du blir besviken på din morsa för detta!! Finns inte mer o säga.. Grattis nu i 2 o en halvtimmes efterskott! Hoppas du fick dig en bra dag ändå!

Poet

2009-04-12 02:49
Get used to it hehe. Mina foraldrar har glomt min fodelsedag ett par ganger ocksa. Ringt en dag forsent och trott att jag fyllt ar da osv.

And let's keep it real... man ar ju fan 20 +, fodelsedagar ar for ungar anda :)
At the gates of Eternity...

2009-04-12 10:23
Om NÅGON i min familj hade glömt min födelsedag hade jag blivit skitpissed, för när jag föddes var det speciellt för ALLA (jag är yngst o sladdis). Jag var mycket efterlängtad! Om det dessutom var min MAMMA som glömde mig, som ändå var den som låg där och födde mig... Så jag förstår definitivt att du är besviken! Det är fan inte bortskämt att vilja ha ett Grattis från sin egen mor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-12 10:32
Och GRATTIS i efterskott!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-04-12 10:48
alltså tror folk att jag förväntar mig värsta barnkalaset och typ sjukt mycket uppmärksamhet eller? är ju faktikst lite annorlunda att bli besviken för att man inte får höra ett "grattis"

tack för alla grattis iallafall <3<3<3

och prick min mening nisse! bra att någon är bättre på att formulera det.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-04-12 11:04
Någon gissar ålder på -Nisse-?

Jag chansar på 15
Producent

2009-04-12 11:08
tical stila dig!
slår vad om att du skrattade åt det du skrev & sen tyckte du va superfyndig.

2009-04-12 11:36
son när ens partner "glömmer" födelsedagen, aja du får skälla ut henne? Ta henne på bar gärning typ "tack för att du har sagt grattis"
Skyll på systemet

2009-04-12 11:45
Tycker det är jävligt dåligt av dig att säga att det inte är samma sak att glömma sina föräldrars födelsedag, o tacksamt!

Men ok
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-04-12 11:51
fyra
man blir aldrig för gammal för att behöva mamma
män är alltid bara pojkar och
pojkar sitter alltid i mammas knä när ingen ser
när ingen ser sitter pojkar i flickvännens knä och blir kliade på huvudet
pojkar är sköra men de låtsas bara vara så tuffa
skit i dem när de snackar strunt

tråkigt att dina mamma glömde men det viktigaste är nog hur hon är i övrigt och hur hon reagerar på när du behöver henne, hur hon reagerar när du är ledsen osv.
hoppas she makes it up to you för dagen du föddes är speciell
hoppas du fick en fin dag ändå
grattis i efterskott

2009-04-12 12:00
Tical P20

Lägg till tio år! Haha!

2009-04-12 12:06
-Nisse-

luktar mytoman.
Back on Track!
Mabande, Louder och Stuck har en pakt, att göra våra liv till en slakt!

2009-04-12 12:09
haha är det bortskämt att tycka att ens morsa borde komma ihåg ens födelsedag? det är väl ändå lite att ta i...jag förstår iaf fyra även om jag inte tycker födelsedagen är det viktigaste i världen

2009-04-12 12:13
Crunk_dude P18

För att jag är medveten om att jag var efterlängtad av min familj, och att dom därför borde komma ihåg min födelsedag. Och att jag skulle bli pissed om de glömde den? (jag skulle aldrig glömma deras). Nä. *Sniff sniff.* Jag känner ingen lukt.
Producent

2009-04-12 12:30
slår vad om att du skrattade åt det du skrev & sen tyckte du va superfyndig
.

i hur många trådar har du dragit den där nu? slår vad om att du tycker du är superfyndig när du har skrivit den och tänker "paah, där fick han"
Producent

2009-04-12 13:09
konstigt. jag hoppas du itne är allvarlig. och vad "drar"? tror du jag säger det som ett skämt eller?

och vad är det med vissa av er killar? jag får lov att svara lika idiotiskt eller? eller det kanske stör er? läs inte då..
får nästan känslan av att vissa känner någon slags utmaning i att försöka sätta mig på plats. irriterar mig.

i ett nötskal

2009-04-12 13:13
Fyra: Det kanske är så att din mammas nya kille tar upp all hennes tid, så hon glömmer av det som en gång var nummer ett för henne i livet. ;) Men självklart är det trist om hon glömt bort att gratta dig. Men du ska vara glad över att hon inte är som min mamma för där snackar vi barnkalas varje år! Hon tror fortfarande att jag är 7 år och måste ha tillställning med dekorationer, tårta och presenter. Helt jävla sjukt. Känns som att jag firar min födelsedag för hennes skull. T o m farmor, som jag åker och hämtar upp varje gång också höll med om att det var för mammas skull vi ställde upp. :D

Grattis i efterskott Fyris!

Producent

2009-04-12 13:16
cap haha det där fick mig att skratta högt! jag kommer bli en sådan mamma! lätt.

och tack!
Producent

2009-04-12 13:57
Haha, sätta dig på plats.. jag vet inte ens vem du är, eller har skrivit med dig förr. jag har bara sett att du skrivit exakt samma mening istortsett i ett flertal trådar... naw synd om dig.

2009-04-12 13:59
själv tror jag du gjorde denna tråden bara för att du ville att massa skulle säga grattis till dig. liksom vid 12 tiden skriver du det, vafan liksom.. hade varit en sak om du skrev det på kvällen, men liksom vid 12, då har du ju ingen aning ifall hhon glömt eller ifall hon vill överraska dig..

och att glömma sina föräldrars födelsedagar är inte samma sak

jag tycker det är värre att glömma bort deras än dom glömmer bort min, din mamma har ju trologtvis ställt upp för dig hela ditt liv, och att ge dom ett grattis å en liten present på deras födelsedag är ju bara ett sätt att tacka dom för det... men liksom, hon glömmer bort din födelsedag, det är inte direkt en stor grej.. men som jag sa högst upp. tror du bara ville ha massa "grattis" från alla andra..
fbg
Producent

2009-04-12 14:57
konstigt jaajaajaa nu vet alla att du är cool.

2009-04-12 15:06
Fyra.. det är ett diskussionsforum. <Folk har olika åsikter. Jag tror inte folk är ute efter att "sätta dig på plats". Jag tycker också det är lite tragiskt att din mamma glömt din födelsedag, men om folk inte tycker det så låt dom. Istället för att "det är visst synd om mig, ni är ute efter mig dumhuvuden!" Blir bara fel..

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-04-12 15:30
Rapsodisk P20
lägg av många killar är svin på whoa har läst vad snubbar skriver för skit här
om fyra känner det som att folk här är ute efter henne, tvivlar jag inte på det ett dugg

2009-04-12 16:34
min morsa har aldrig glömt min födelsedag iallafall...
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Producent

2009-04-12 16:55
snapphona: jag kan inte starta en tråd på whoa utan att jag får omogna snubbar efter mig. mina trådar brukar urarta såhär och sedan låsas & om man svarar som en idiot tillbaka, på idiotkommentarerna så kommer det alltid några snubbar och gaddar ihop sig och tror dom är underdogs för att dom tycker man har kass attityd. men att det inte är oprovocerat spelar ingen roll för dom.
typiskt whoa.

2009-04-12 17:07
Nej Fyra, så är det inte. I den riktiga verkligheten, där du inte står i centrum, så har faktiskt folk olika åsikter o alla tycker inte alltid som dig :)

2009-04-12 17:13
fyra F26 <------- insert compassion here
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-12 17:22
hehe jag tycker det är lite töntigt att bitcha om att folk skriver saker emot dig, man kan inte göra ett inlägg i ett forum o endast förvänta sig medhåll hur ball hade det vart då...meningen är ju att det ska tjatas, dissas, diskuteras osv...sånt man får ta som vuxen ansvarig internet användare!

2009-04-12 18:07
Fan va jag är avis asså, skulle va skönt att slippa.

Men nu har du ju fått en jävulsk massa uppvaktning från alla nissar på whoa iaf. Antar att det var ett bisyfte med tråden ;]
Producent

2009-04-12 18:11
MRsalesman är ju en skillnad på att diskutera och säga saker som typ "lifes a bitch" och "I den riktiga verkligheten, där du inte står i centrum" <- det är onödiga inlägg.
då får dom förvänta sig jävligt onödiga inlägg tillbaka, och sedan ge sig. så jävla jobbigt med alla dessa sjukt snoriga skitungar som inte klarar av att vara normala och skriva vettigt. liksom vad tror dom? att man ska ta deras inlägg seriöst och skriva något intelligent tillbaka?

2009-04-12 18:59
Nä dom har väl förmodligen tråkigt och vill provocera fram en reaktion från dig som sedan resulterar i en tråd med påhopp, extremt livliga diskutioner fram o tillbaka osv...jag borde veta...jag gör det varje vecka:) ta inte allt så allvarligt o hårt det e bara internet trots allt

förstår dock att det är irriterande...lite det som är meningen!

2009-04-12 21:40
hejhej
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-04-12 21:44
hahah snapphona, du måste ju nog vara den mest bittra personen på hela jävla whoa, skärp dig!
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-04-12 22:39
Tror inte någon har sina carepants på..
The News called it crack, i called it diet coke..

2009-04-12 23:04
Grattis i efterskott!

Tror att en anledning att du får massa påhopp är att din tråd inte inbjuder till någon sorts diskussion överhuvudtaget. Jag får känslan av att det är en "tyck synd om mig tråd", vilket kan vara befogat, men det finns förmodligen folk som ser det som en fis i världsrymden att ens födelsedag blir glömd. Det är ju helt klart tråkigt om man gillar att bli uppvaktad, men ingen gillar en cry baby.

snapphona: Du är fan något på spåren! Det är bara brudar som får ta skit här på whoa, aldrig att en kille får höra negativa kommentarer.
om fyra känner det som att folk här är ute efter henne, tvivlar jag inte på det ett dugg

Och varför ska man tvivla på vad nån känner? Där fick du verkligen till det grattis till dig med.

2009-04-12 23:20
hahahaha, vad fan ?!
jävla töntar som hålle på och gör narr av sig själva.
sluta nu era as.. tänk er in i samma situation som fyra sitter i och håll käften eller kom med något bra istället.

fan kamma er..

2009-04-13 12:15
Fyra: ..

...inte klarar av att vara normala och skriva vettigt. liksom vad tror dom? att man ska ta deras inlägg seriöst och skriva något intelligent tillbaka?

Man ska inte kasta sten i glashus.

Sen snälla sluta gör trådar som mer liknar blogginlägg. Det är för att folk inte bryr sig som tråden spårar ut. Fixa till ett diskussionsunderlag o du ska få se på fan :)

2009-04-13 12:31
GZARZA P19
använd inte ord du inte förstår
ta reda på vad det betyder istället

2009-04-13 12:37
Hmm.. självklart är det här en "tyck synd om mig"-tråd, rubriken är ganska tydlig. Det som är fascinerande är hur många som istället för att boosta Fyra eller ignorera tråden, väljer att trycka ner henne ännu mer. Wtf?
 Im the motherflippin...

2009-04-13 13:33
Man tycker att somliga borde ha lärt sig vid det här laget att ryggdunkar/tycksyndommig-trådar inte funkar så bra på whoa. Fast jag är säker på att fyra innerst inne redan visste att tråden skulle vara en idiotmagnet.

Folk har redan en tendens att automatiskt gå emot trådskaparen i en tråd, oavsett ämnet, och när topicinlägget ser mer ut som ett blogginlägg så är det ju ganska förutsägbart hur tråden kommer att te sig.
Att snapphona snabbt är här och vill göra det till en "män är svin"-tråd är väl ännu mer förutsägbart, fast underhållande.

Men jag förstår dig fyra, min mamma glömde också bort min födelsedag en gång och det var faktiskt inte alls kul. Jag bodde dock utomlands då men det gjorde inte saken bättre för mig då jag kände mig ännu mer bortglömd :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-04-13 14:07
marvingaye
nej män är inte svin, de gör och säger i allmänhet bara dumma saker
man kan hata det folk gör utan att hata personerna som gör det.
men jag vet att de tysta snälla männen föredrar att kvinnor är tysta för då finns inte problemet och då behöver man inte ta ställning och riskera en debatt med en tjej eller att bli mobbad av sina killkompisar.

2009-04-13 14:32
Grattis, men säger man verkligen glömt av?
Heter det inte glömt bort?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-04-13 14:39
snapphona

Menar du att jag inte vet vad "tyst med dig" betyder?

nu får du vakna upp kvinna!

fint meddelande jag fick av dig förresten, läste första raden sen blev jag helt ointresserad för att jag vet att resten kommer handla om att "Män är svin och kvinnor borde bestämma allt"

2009-04-13 14:58
GZARZA P19
nej du vet inte vad feminist betyder pucko

nej det meddelandet handlade om att män oxå skadas av sexism.
men eftersom du inte ville läsa det så förblir du en okunnig buffel

2009-04-13 15:31
Jag vill inte veta mer om feminism.. Och framförallt inte av dig som hatar män.

Jag glömde av att jag hade sagt feminist för att mitt inlägg finns inte kvar :D Inte lätt o vara man i dagens samhälle.. mitt inlägg blev säkert borttaget för att jag är man!!

2009-04-13 15:51
tycker fyra kan göra en patrick ekwall och kontakta aftonbladet och göra en grina ut grej där! sen kan vi posta artikeln med bild i tråden under webbsidor :)

2009-04-13 16:06
GZARZA P19

som sagt jag hatar verkligen inte män som jag skrev till dig,det du inte läste, jag hatar det många män gör och det ät faktiskt en skillnad, du däremot beskrev kvinnor som att vi alla är som tjejerna i dr.dres videos.

vilket är skrattretande

först tycker ni att vi är horor och golddiggers men när vi vill ha jobb och lika lön osv
då är vi frigida feministtanter

det spelar ingen roll vad kvinnor gör du och de flesta män hatar oss oavsett utan någon som helst anledning

2009-04-13 16:36
snapphona

Jag tror du stoppade alldeles för många ord i min mun där och tappade bort mig lite, eller så blev jag förvirrad av alla dina grova generaliseringar av "tysta män" och "män", hur som helst så gjorde du mig förvirrad.
Du ser, jag är en av de där "dumma männen" som snabbt tappar tråden och behöver få vissa saker förklarade för dem.
Så där, nu behöver du i alla fall inte besväras av att gissa vilket av dina fack du ska placera mig i och kan gå tillbaks till att generalisera.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.