Vårvärme innebär Cypher i Stockholm! 17/4
Då var det dags igen allihopa, fredagen den 17/4 18.00 så kör vi igång den varma säsongen igen med ett fett freestyle party. Precis som förra året så blir det öl, park, varmt väder och sköna människor! Jag vet att det finns ett gäng mc:s som bara har väntat på chansen att få släppa loss i ett par timmar i fylle-freestyle igen så nu kör vi, skriv upper på listan! Finns det några synpunkter på datum/dag/tid så vill jag höra så ordnar vi att så många som möjligt kan komma! Mcs: Mr.Mez/Clawdio Publik: (Inlägget ändrat av Zoned 2009-04-21 00:47:56)
Follow the dao, right about....NOW!
En grej btw, det blir i Tanto denna gång också, för enkelhetens skull så säg vid minigolfen
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla jag tvingar me mig //Yde - fan va härligt me vår!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag e på, måste ju spanka yde ;)
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Moderator
2009-04-04 19:06
Yee min födelsedag :D haha men jag bor ju fan uppe i sundsvall^^
//TW
Spikat! :DLista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco
Twang System fi de werl
men ordet on the streets är ju att tanto ska bebyggas = byebye sacred cypher place. trevligt om någon bättre informerad fyller ut med info.
Jag och mellon kommer!Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
you daaaaamn right! kommer ta er alla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice!! tanto <3
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
för hoppnings vis, är Frank nobel in the place 2 be..
ja kom dit frankie! :D behöver lite sjuka ordsmeder där! sen måste du ju få säga farväl till tanto också!
Producent
2009-04-05 12:33
jag kommer såklart, med massa skallar och en boombox
Som en liten fotnot; jag har en NY boombox iår som kommer höras ganska bra tror jag, köpte batterier nyss och testa den. FET SKIT! Vi ses snart! bjud med era vänner, partners och husdjur!
Nu finns vi på facebook också ;).
För att påminna er om den roliga tiden (och onödiga fyllan) från förra året har ni här ett sample:
Jag kommer om man får använda sig av förskrivet material :D
Blunted in stockholm
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow
Twang System fi de werl
Gussti Klart du får, men räkna med at du kommer få minst lika många dissar som det finns deltagare ;) hähä. FKB broder
Twang System fi de werl
äääääsch, jag kommer ju självklart låtsas som att det är freestyle, duuh
Blunted in stockholm
Gussti och många andra: Min tanke med cypher kvällarna är att folk ska få öva sig på freestylandet, så kom dit du och kör lite förskrivet men jag kommer bjuda dig på en öl eller två i utbyte mot lite freestyle. Bara så du vet ;)
Det tror jag inte på!
Blunted in stockholm
I will give you a offer you cant resist ;)
Producent
2009-04-06 00:33
jag är nog på :)
http://www.soundcloud.com/luegoods
frank nobel Men det beror på vädret så klart... Är det typ fredagen nästa vecka?.
fina minnen när man ser på videon! det är en fredag! perfekt förfest!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Rabalder P18 och Aye F20 Skriv upp er på listan dåra
Twang System fi de werl
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder Aye Så, la till mig + d-beck och proppade in rabalder och Aye. Kommer bli lika fett som förra året, har längtat så länge! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
och för att peppa er som inte tror det kommer va någe folk där så har 34 pers hitills signat upp sig genom facebook!
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder AyeJimmyMorfin Pahpahpah!
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder AyeJimmyMorfin Omen22 Oh shit!
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder AyeJimmyMorfin Omen22 Stålmartin Ooooooh shit! :S
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder AyeParadigma ... ya dig?
Vinner man nåt om (när) man slår alla? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Ice Cube den 16e glöm inte
om jag får med mig easyskanking så kommer vi också bra initiativ clawdio :)
här får du lite kärlek
jag kommer nog förbi och checkar läget ffs!
Kommer jag och empire va äldst?
Kan vi få in lite äldre personer också tack
Kepish: You know, im the bawse!
ja vi kanske kommer.. jg ska till eastcoast den helgen så skriv upp oszs
easyskanking P22 Hur svårt är det egentligen att skriva upp sig själv? =) Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder Aye JimmyMorfin Omen22 Stålmartin easyskanking Nattkrig Kepish aib
Twang System fi de werl
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder Aye JimmyMorfin Omen22 Stålmartin easyskanking Nattkrig Kepish aib frank nobel Fan vad trevligt, har längtat efter detta : )
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Dj_Paco P19 haha "Nattkrig" är easyskanking..
här får du lite kärlek
Dj_Paco, Klockan var ju sent. Vi SES där,
wheeeeeeyyeyey de kommer ju massa folk! är hos frankie just nu, ska försöka kidnappa honom ;)
Gästböcker
Lista: Fuzz Ydebrinkarn + alla han tvingar me sig phonografic Paco Empire Mellon Shadow emelie d-beck rabalder Aye JimmyMorfin Omen22 Stålmartin easyskanking Nattkrig Kepish aib Mögelfar
...och det är det som är så fint med whoa!
Fett! Jag ska försöka komma. Men vad är grejen med att man ska skriva upp sig på en lista? Förhoppningsvis så ses vi där! Peace!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
kanske..kanske..KANSKE kommer. det var ju trevligt sist Förresten, fattar ni hur kallt det kommer bli?
One chapter a day
Zoned med lite substanser och kärlek i kroppen så ska vi väl inte behöva frysa :)
här får du lite kärlek