Söker en känd tavla..
Det är typ livets trad, ett stort träd i mitten iaf, på högra sidan en nutida förfallet samhälle, på den vänstra är det natur typ. Själva bilden är oval till fomen tror jag, fast kanske inte.. Nå, är det någon som förstår vad jag menar? (åäö tillagt av friktion 2009-04-02 11:33:21)
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Vaddå är du hög eller? Förstod inte ett skit. Se nu alla ungdomar vad knark gör med dig..
Jag har ingen personlighet
Math jag tror det är du som är dum. jag förstår precis vad som menades.pigglaen tyvärr kan jag inte hjälpa dig, antar att du sökt på google efter typ "livets träd + tavla" och liknande? vart var det du såg denna tavla? sådant kan ju hjälpa.
jag kanner igen en san bild, just pa det ovala och tradet.. men jag har ingen aning om vartifran, aterkommer om jag skulle komma pa det.. HAHA, ''ar du hog eller''
jag förstår precis vilken du menar, men kommer inte ihåg var jag såg den och nu hittar jag den inte, ska snoka vidare dock.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Såg den här på whoa för några månader sen, tror det var i en tråd där dom drog paraleller mellen den och 9/11 konspirationsteorier, minns inte riktigt och hittar heller inte när jag söker.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jupp känner också igen de som ngn slags bild som skulle tyda på att alla konspirationsteorier stämmer. sök i trådarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förövrigt.var de inte i tråden typ "se det här" så tipsade snubben om zeitgeist filmen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja något i den stilen var det, sökt runt men hittar inte... Kan inte någon inbiten sökare ta tag i det här nu? :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
sök igenom alla galna trådar på whoa så hittar du den..
cry me a river! --> thcrew
jag är världsbäst googlare!
namnet kommer snart.
Alex Grey: Gaia.
Det blir 500 kr tack.
Ah precis den, tack och ater tack!
Math Du ar hog, kolla, folk forstod!
pigglaen: Kanske är lättare om man sett bilden innan. Har man inte sett den så förstår man verkligen inte vad han menar... Lät som en full, trött jävel som bara svamlade.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Kanske stammer, jag kan dessutom ha varit lite full o trott, men ar inte saker..
Ähh man fattade ju precis hur han tänkte.. sen att man inte hade sett bilden gjorde det ju bara svårt att veta vad det skulle vara.
Moderator
2009-04-05 13:49
Exakt, aldrig sett den innan men förstog precis. Var ungefär nått liknande den tavlan han menade man hade i huvet.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tjusigt konstverk! Kittlande!
Intressepenisen hårdnar!
hahaha! kanske så att jag är hög.
Jag har ingen personlighet
Kom att tänka på denna bild när jag såg denna tråd som också är ganska skön med liknande tema
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
OpeL den dar ar fran prodigys forsta skiva va? i, ah vad ska man kalla det, fodralboken?
den dar ar från prodigys forsta skiva va? Nej, från den andra (Music for the jilted generation)!
...ser ut som en påse blandfärs direkt ifrån kylen...
bara ja som vart besviken över tavlan, hade sett framför mig nått mer oldschool i gammalt brunt papper.. sadface
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Jag behover den for att tolka den vidare till en egen bild, dock kan jag inte rita den, men vet hur jag vill ha den, maste hitta min konstnar.. Och den bilden, den kommer vara skitgrym och inte alls gora dig besviken!