Aprilskämt
Har ni gjort något skojigt mot folk i eran närvaro än? :)
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Största skämtet idag är ju IPRED, men det vet alla redan.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Vad är ipred?... :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har undgatt alla aprilskamt. De ar inte sa vanligt i det landet jag bor i Jenova. IPRED ar nagon fucked lag, som gör att skivbolag har ratt att tareda pa vem som sitter bakom en ip om nedladdning misstankts(snabb förklarning), dvs lattare att satta dit personen
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Hehe läste nu om det.... Palla bry sig vafan... :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och aprilskämt gjorde man väl när man var liten?
Skulle vara nice om IPRED har varit ett utplanerat april skämt hela tiden.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jenova, oh här är man vuxen
SMÅLAND!
har inte whoa något aprilskämt? :( förra årets var ju soft, de med sex-forum...
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
HAHA, YouTube drog ett nice april-skämt.
Haha min tidning där hemma i Sverige hade ett om att det från och med 2010 är olagligt med aprilskämt i medier, enligt ett nytt eu-direktiv.
April fools!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Qnivqast var det grejen med servern ?
http://www.aktivdemokrati.se/
Qnivqast var det grejen med servern ? Testa att se en video så ser du.
hahahah wtf youtube? xD .. seegt
Get Random!
"Ny grädfil hos SL garanterar sittplats" - Ur dn ;)
"Snusförbud på torget i centrum"
förbud mot att stå på fel sida i rulltrappan, läste det i metro.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag var på jobbintervju idag, hela den timmen lär ju ha varit ett april-skämt. Fyfan vad lågt isf!
Intressepenisen hårdnar!
nationellt prov i svenska b. Missade det också. to bad! Inget internet hemma. Sen var mitt tåg hem försenat. Dom driver med mig mycket idag.
mhm
jag är mycket ledsen över sl:s aprilskämt då det hade varit trevligt om alla lantisar kunde flytta sig när man har bråttom till tåget.
SUCK SHAFT
Stockholmare och deras tunnelbaneregler. Så länge det inte står skyltat "HÅLL TILL HÖGER" var 5:e meter kommer vi aldrig lära oss!
Intressepenisen hårdnar!
Det är roligt att stå på fel sida bara för att jävlas med er!
Täcker inte hemförsäkringen Ipredlagen?
Highfive anyone, anyone?
Niito: Du menar att din hemförsäkring ska täcka om du laddar ner olagligt material? Dröm vidare!
skipp: jag missade också det nationella provet :/ icke bra
Skillz Dont shot the messenger =) Det var vad jag fick höra!
Highfive anyone, anyone?
Då skulle ju lagen vara helt värdelös? Då skulle de ju lika gärna kunna skippa den ;o
Jag missade INTE nationella provet. Dock har jag missat att dra ett aprilskämt för min karl.. Förra året sa jag att min pappa hade gjort en ryska med barn och att jag skulle få ett syskon =)
My heart lives in my vagina.
jag skickade ett sms till morsan där det stod "Barack Obama har blivit mördad! Slå på nyheterna!" hon gick på det, och tyckte inte alls att det var roligt..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Min klass gjorde ett riktigt skönt april skämt, vi vände på hela klassrummen med bänkar och så och så slog vi sönder en klocka! Snacka om lärarn blev förvirrad!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
ja vrf gör inte whoa nått april skämt för?
BIT POP is taking over klockan 8
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Jo, men det är ju inte samma sak.
Dagens tenta resulterade i ett ganska roligt aprilskämt från våran lärares sida. Första två uppgifterna var beräkningsuppgifter som inte alls liknade de beräkningar vi skulle ha tenta i. Han njöt nog rätt rejält under de få minuterna när en efter en av oss fick panik. Efter ett par minuter tog någon mod till sig och påpekade lite försiktigt att dessa beräkningar var helt nya för oss. Vilken jäkla lättnad när han sa att vi kunde riva bort hela första sidan av tentan och fortsätta på riktiga uppgifterna på sidan efter. April april in our faces.
Inte samma sak nej, Men helt ute och cyklade var han ändå inte.
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Det är sant. Men det där hade jag faktiskt inte hört något om, det lät ju bra iaf.
Jag har mitt jobbschema i mobilen för jag har så dålig koll. Givetvis lånade en vän till mig den igår och raderade allt på 1 april. Så idag tittar jag och ser att jag är ledig. Änna gött tänker jag och somnar om. Runt tre tiden ringer min chef o undrar var fan jag håller hus. Jag försöker förklara mig och sen tänker jag.. aaaaha den jäveln drar ett aprilskämt så jag säger till han att sluta skoja med mig och lägger på. Sen ringer det upp efter en timme och han förklarar att det inte är något skämt och att jag är ganska många timmar sen till jobbet. Skäms på mig och fort som fan iväg till arbetet... Var mindre roligt:/
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Toyboy: Det var väl iofs inte så roligt, det var ju bara taskigt, hehe.
Roligt för dig alltså, för mig var det skitroligt :P
Jag har inga vänner, så jag har inte blivit lurad, det tar på mitt hjärta :(
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Whoa's aprilskämt är kanske att inte ha något aprilskämt? Djup skit... eller nått.
ja nått hemligt som inte många ser
BIT POP is taking over klockan 8
min far ringde mig och sa att korna vält båten på landet så att jag och mannen måste dit imorgon och dra upp den rätt igen imorrn..jag gick på det.
jag är discoverys ansikte utåt
Jag har under hela dagen ringt runt till kunder till det företaget jag jobbar på gått i konkurs och därför måste avsluta samtliga deras tjänster dom har hos oss, samt att dom måste lämna tillbaka dom produkterna dom köpt eftersom dom i princip leasar av oss. Kan säga att 99 av 100 köpte det helt... Känns kul att kunderna tror på produkten vi tillhandahåller...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Jag ringde till efterlyst och berättade var jag gömde mig. När alla polisbilar kom till platsen var jag försvunnen. Ringde upp Hasse Aro och sa "April april din dumma sill jag kan lura dej vart jag vill!" Sen ringde jag igen och sa att någon hade blivit misshandlad, när dom kom dit visade det sig att någon istället hade blivit dödad. April april!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
jag skickade sms till min morsa att min sambo blivit med barn att jag inte vet vad jag ska göra. hon svarade, "det är bäst för dig att det är ett skämt"
Min morsa sa att hon hade fått svinkoppor och att jag med all säkerhet också kommer drabbas av det, eftersom vi trots allt bor tillsammans och använder samma dusch. Jag mådde så dåligt tills hon avslöjade sig.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.