I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Framnäs folkhögskola(piteå)

Övrigt - Blandat

Rappare

2009-03-30 21:42

Framnäs folkhögskola(piteå)

Tjena folket! allt soft?

Det är så att jag och min kära vän Myntah ska ansöka till folkhögskolan Framnäs och därför undrar vi om det är någon/några som ska gå/går där som kan ge lite information om skolan!
vi tänkte plugga upp betygen och även ha musik på kanten(som man kan välja).

Är det drag på skolan? fester å aktiviteter på skolan etc.
Är det bra kurser osv?

vill veta allt,hit me baby! :D

fosho

2009-03-31 09:11
Dom börjar alltid med ett pyjamas party när man kommer dit, sen finns det självklart saft och bullar på konsum som inte alls är långt bort. Så visst du får det säkert sjukt roligt!

Ha det så kul :)
..!.._{-,..,-}_..!..

2009-03-31 09:12
Tänkte dra ett mer seriöst inlägg också, vart kommer du ifrån? Och vad har framnäs för sorts skola? :)
..!.._{-,..,-}_..!..

2009-03-31 09:23
Jag passar på att låna tråden lite...Finns det något sätt att plugga upp godkända betyg till t ex VG, och MVG gratis?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-31 20:41
Jag har inte pluggat på skolan, men jag har ätit lunch där och kan säga att den ligger minst 1 mil från centrum. Så har dom ingen "campus-verksamhet" är det nog ingen höjdare.

2009-04-01 09:24
dom har en rätt hyfsad jazzlinje har jag hört! sen vetj ag inget mer om skolan.
fantastiskt

2009-04-02 11:08
sök till musikhögskolan i pite i ställe, där är det drag vill jag lova!
socissi.wordpress.com

2009-04-02 13:57
lite skillnad i intagning till musikhögskola och folkhögskola dock.
www.discotheque.se

2009-04-02 16:04
Sikta på musikhögskolan !
eller testa iaf..
framnäs ligger en bra bit från piteå (1-1,5 mil)
Även jag har förstått att jazz-linjen ska vara riktigt bra. Men jag har själv aldrig gått där.
har däremot kompisar som pluggar/har pluggat där, skulle kunna kika in i vad dom har att säga..
Johan Spinnell<br>www.eyesharp.se<br>[email protected]

2009-04-02 22:30
musikhögskolan är iof jääävligt svårt att komma in på om man inte har gått folkis nåt år. förutsatt att man inte gått någon elitistisk pretto-skola som södra latin eller nåt sånt.
fantastiskt