I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kul saker ni gjort i sömnen tråden

Övrigt - Blandat

   

2009-03-16 09:32

Kul saker ni gjort i sömnen tråden

kul/konstiga/sjuka saker ni/kompisen gjort när ni sov/gått i sömnen.

Kan bli en kul tråd.


Okej jag börjar.

När vi var lite yngre, kanske runt 10, så hade jag en kompis som bor granne med mig, och det började med att hennes farsa skulle va borta under natten, mamman var hemma, vid kanske 11 tiden på kvällen när jag sov hos mig och hon hos sig så helt plötsligt låser någon upp ytterdörren och in kommer denna tjej med 1 gossedjur och hon går i sömnen och går in o ställer sig hos oss. Detta hände varje gång hennes pappa inte var hemma och till slut satte dom upp ett lås högt uppe på deras dörr!
dom hade alltså nycklar in till vårat hus.
---------------
Det senaste jag själv gjorde var när jag precis köpt en ny dator och var sådär rädd om den som man är i början. så jag gick och la mig kollade på en film o la in en snus och somnade, började drömma om nått jag inte riktigt kommer ihåg, men sätter mig upp tar ut snusen o kastar den rakt på skärmen och egentligen tänkte jag "neeej" men jag var i såndär vaken sömn o gjorde inget. Jag vet att ja drömde att ja skulle kasta iväg något, typ fiskade eller något. så vaknar jag på morgonen med en fast torkas snus på min nya dator skärm :( ....


fortsätt nu med era sjuka saker.

 www.RekFoto.se