Vaken hela natten
Jag har alltid haft svårt att sova på Söndagar (vilket jag tror många andra har också) och då blir man hur trött som hellst i skolan och på morgonen man ska gå upp. Så förra Söndagen var jag uppe hela natten och det var hur skönt som hellst. Varken trött på morgonen eller i skolan , dessutom blev det lätt att somna på måndagen. Så jag fundera på att vara uppe hela natten kanske varannan söndag eller nåt men är det för ofta ? Kan mina muskler och kroppen bli svagare bara för det? Tänker på dom som lanar som är uppe flera nätter i rad ibland så det här verkar ju inte så farligt men gör det verkligen så mycket?
borde nog vara lugnt om det är så sällan, dock är det ju inte precis hälsosamt.
Blunted in stockholm
Funkar det inte att sova 3-4 timmar från lördag->söndag. Brukar gå bra för mig. Känner mig sömnig nu t ex, och jag sov mellan 08.00-12.00
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
sömn är väldigt viktigt för inlärningsprocessen. jag sover ca 8-10 timmar per dygn.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Mycket som är viktigt som man totalt skiter i.
spliff macht frei
testa. brukade skita i att sova en-två dagar i veckan förr. men det är för soft att soouva!
what is a.m.b?
Blev du inte sjukt trött på tisdagsmorgonen då? Så är det för mig när jag utmanat sömnen, tröttheten kommer alltid dagen därpå-därpå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mådde jävligt risigt i allmänhet. jobbade på nätterna och och dagarna, skruvade runt dygnet varje dag varje vecka i ett halvår. så det är väl värsta scenario om man inte e tjackis dåra. kan funka om du hoppar över en dag varranan vecka
what is a.m.b?
Är nog ett rätt vanlig fenomen^^ Men läs böcker, man brukar bli rätt trött om man läser lite innan man sluter sina gröna.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix F19 rättelse, blåa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på tal om inget så har jag nu varit uppe hela natten, det sög! har suttit och skrivit på ett cv och rättat en gammal uppsats i sista sekunden. rekomenderar det inte, att stanna uppe alltså hahha gud vad man behöver sömnen. blir en timmes slit till sen dusch och skola
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
shit vad sjukt att sova 8 - 10 timmar per natt, jag sover max 5 - 6 timmar varje natt! På helgerna kan det bli 4 - 5 timmar under hela helgen! Ovärt att sova bort all tid. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
inte för din mentala och fysiska hälsa
when I play doctor, I play to win
Sedan klockan 8.00 i fredags har jag sovit totalt 6,5 timmar, fördelat så att jag var vaken fredag, natten, lördag, natten och sedan sovdags runt 9.00 på söndagsmorgonen, för att vakna 14.00 och därifrån vara vaken tills runt 6.00 imorse och därifrån sov jag till 7.30. Sedan dess har jag varit vaken nu, mår ganska förjävligt faktiskt. Kommer inte sova förrän 22.00-23.00 ikväll heller, troligen. Om så är fallet så är det alltså fyra dagar och nätter med 6,5 timmars sömn. Rekommenderas inte på något vis. Aldrig.
Anenkafali finns väl nästan bara ett sätt att orka hålla sig vaken sådär länge? haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Vad spelar det för roll? Sover du bättre av att vara vaken en natt så gör det, du lär ju knappast dö... dagens ungdomar alltså...
Hahahaha! "VET NI VET NI!! JAG HAR VARIT VAKEN HELA NATTEN! Värsta ball jag ba vauuuu!" Jaha? Vill du ha ett diplom?
EmCi_Emm så blire för mig med om jag är uppe hela natten på söndagen så är jag inte ett dugg trött på måndagen men på tisdagen är jag skit trött hela dagen
BIT POP is taking over klockan 8
Kan någon hjälpa mig med riktiga problem istället? Jag är uppe till 5-6 på morgonen oavsett schema dagn därpå. Detta är varenda dag alltså. Sen spover jag 1-2 timmar eller väljer att skolka vilket jag gjort väldgt ofta de senaste veckorna. Gymnasiet har mer eller mindre redan skitit sig, men jag tror att jag kan fixat om jag verkligen vill. MEN JAG MÅSTE KUNNA SOMNA FÖRST
http://myspace.com/saidhussein Jag heter Said.
sömnpiller!
träna på gym eller dylikt och ät rätt (nyttigt och vid rätt tider). då sover man gott ^^ :)
((MAAD))
davve_d sa det.
haha.. shit, var´vaken över natten det är lugnt.. Jag har som mest vart vaken i 7 dygn, dock hade jag mina sömnproblem som mest. och de sista dygnen spydde jag sjukt mycket så illa jag mådde.. men jag mår bra just nu och kan sova :D
Dumhetskomplex_ tror jag inte ens på... 7 dygn, inte en chans
jag har vart uppe 4veckor,dock sov jag rätt mycket och spydde lite men jag mår bra nu.
chana_masala Beror ju på vilken färg man har på ögonen:) Eftersom jag har gröna fick det bli gröna.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Sömn är en vanesak precis som allt annat i livet, jag har svårare att vakna klockan 8 på morgonen än vad jag hade då jag vaknade halv fem och jobbade - då flög jag upp klarvaken när klockan ringde och nu får jag tampas med att komma upp till nio.
http://www.myspace.com/murderdem
Anenkefali för jag tror inte det är fysiskt möjligt
Det låter ju lite väl att inte sova på så lång tid om man inte tar tjack eller en hel del kola...
chana_masala P20 om du lider av insomnia är det väl lätt som en plätt
Blunted in stockholm
men man lider väl inte av insomnia en vecka?
Gussti Det är knappast ohälsosamt heller. Sömn är överskattat, de flesta sover alldeles för mycket.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Som sagt, fyra dygn och 6,5 timmars sömn. Jag är ändå rätt vek när det gäller sömn, så någon som är tålig borde utan problem klara 7 dygn.
de e lungt, om jag klarar av att jobba ständig natt så tror jag du klarar av att vara uppe varje söndag resten av ditt liv! Om du inte lider av ngn sjukdom, då kanske du ska kolla upp de lite bättre lr nått...
du kan ju pröva o dricka mjölk innan du lägger dig, kommmer inte hjälpa dig med något men det är gott
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
stor aplåd till dieallot . trodde du visste att blandat tråden va till för att sitta o tönta sig i.
what is a.m.b?