"pimpa"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bloggar.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Konstigt P21 du är 2005
BIT POP is taking over klockan 8
Nickemannen: Näe, jag är inte 50+ are. Du är mer än välkommen till mitt hem, a la' teknikfreak. Däremot så tål jag inte facebook. Jag tyckte inte om Lunar heller. Visst är jag medlem på FB, och jag va medlem på Lunar. De två största misstagen i mitt liv. Framför allt det med att bli medlem på FB, för det går ju inte att komma ur skiten. Känns som om FB är överhypat så in i h-vete. Dömer man ut det, så får man mer eller mindre en käftsmäll. Visst fan kan man hålla kontakten med människor via internet och även träffa nya människor. Ser dock hellre till att man gör det i verkligheten än bakom en skärm, ett tangentbord och en mus. Fb kommer att fortsätta växa i ett par år till, för att sedan ersättas av något annat, något mycket större. Troligtvis ngt i samråd med google. Det kommer att vara så, för att sväva ut över gränserna, att google kommer att ta över allt. ok, lite o-t och för sent på natten. Det jag vill komma fram till är att FB är en hype, likväl som Lunar var. Och vi ser ju vart den hamnade. Pedofilernas paradis. Frågan är bara vad FB blir? Seriemördarnas. Vi lägger ju godtyckligt ut, bra mycket mer information än vad man egentligen bör göra. Som jag sa tidigare: You got Poked, you got Choked, you got FUCKED! Det är FB 2009
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Producent
2009-03-14 02:23
bloggar, helt klart
SMÅLAND!
Peacerich: "Visst fan kan man hålla kontakten med människor via internet och även träffa nya människor. Ser dock hellre till att man gör det i verkligheten än bakom en skärm, ett tangentbord och en mus." Det ena behöver inte utesluta det andra. Snarare gör t.ex. facebook och msn det lättare att samordna fysiska möten tycker jag. Det är det jag menar är ett typiskt 50plusresonemang, dvs. att "ungdomar" bara sitter framför datorn och inte träffar folk. Sen tycker jag iofs inte att man ska underskatta det sociala som bara finns på nätet i och för sig, det är och har varit jävligt bra för många. Det är klart att Facebook är en hype som kommer att gå över. Den värsta hypen har väl redan lagt sig, men användandet fortsätter. Självklart använde man inte Lunarstorm. Lunarstorm hade aldrig några särskilt bra funktioner och kändes jävligt fjortis. På Facebook finns ju alltfler i alla åldrar och det är "mer seriöst". Sen tycker jag det här med att vi lägger ut mer information än vi borde köper jag inte heller. Jag lägger inte ut mer info eller bilder än som känns okej. Om någon gör det så är det väl lite deras eget problem faktiskt... Då är jag mer orolig för den infon som olika företag kan göra över vilka sidor man surfar på, osv. Alltså, det finns många integritetsproblem, men jag ser inte att Facebook är det största problemet. På Facebook styr man ju i princip själv vilken info som finns. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Konstigt P21 jag vet inte:O:P
BIT POP is taking over klockan 8
konstigt : känns inte blink 182 jävligt 1999 snarare än 2005?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
fotolog också, fyfan
Skyll på systemet
*Att supa sig sönder och samman och sedan skämta bort det med "vem behöver en lever?" Inget attraktiv öht och en onödig kommentar som gör att man vill strypa personen som vokabulerar dessa ord. *Alla böcker som "Så får du ett bättre liv på 2 veckor", "Så får du jobbet du drömt om i hela ditt liv" osv osv. Känns som att utan en sådan bok som man följer som en bibel är man ingenting och klarar inte av att få just ett bättre liv och drömjobbet. *Matprogram på TV. Speciellt den här förbannade jävla Leila, Allt är så sjukt mysigt, allt har så vackra färger, doftar gott och skinkan är så mör att den smälter som skit i munnen.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Att ha en passionerad åsikt om facebook är jävligt 2008.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
*Kungafamiljen och främst viktorias bröllop hamnar på min utelista. Hon kan få gifta sig och skilja sig 10 ggr under 2009 och sålänge inget av bröllopen får mediatid skulle jag vara helt nöjd! *Alla dessa "jag-har-haft-en-hemsk-barndom-men-jag-överlevde-böcker", eller snarare de som envisas med att bara läsa sånna. Om man öppnar den femtioelvte boken på temat och fortfarande är intresserad av att läsa om folks lidande så kanske man inte är helt frisk själv.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
*Att skryta i hiphoptexter hur mycket man röker, hur mycket pengar man har, hur mycket bitches man har. *Mammadissar orkar inte skriva mer
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
* att skriva saker efter sitt inlägg hur kort/långt det än må vara i stil med "10-4 over.. och /NickeMannen" etc bara för att folk ska lägga märke till en, facebook styleé
Att försöka vara inne är ute
Highfive anyone, anyone?
Om nån inte skrivit, Björn Gustafsson
Det är fruktansvärt ute att gnälla på ett forum på saker som är ute istället för att säga ifrån "IRL" när saken man tycker är ute sker.....Sverige i ett nötskal!
BAHA!
* GTA 4 Word på vem det nu var som sa rastamjukisarna, fyfan vad jag hatar de..
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Reality-program där man följer folk på deras arbeten.
My oral illustration be like clitoral stimulation
mischo * att skriva saker efter sitt inlägg hur kort/långt det än må vara i stil med "10-4 over.. och /NickeMannen" etc bara för att folk ska lägga märke till en, facebook styleé Hahahahah du kommer bli MaBANNNNde
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Moderator
2009-03-15 16:28
UTE: Evisu byxor, nudlar, göran persson, karborrband på skorna, fyllecell
//TW
*new era *mephadrone *emiliush ;)
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Redaktionen
2009-03-15 21:14
haha unclesam! folk som åker utomlands och sen skryter om det är såå ute.
namaste
Moderator
2009-03-16 00:32
känns det inte som att turkiet är jävligt ute? eller? 90% av alla svenskar har varit där om man höftar. o speciellt alanya. bluetooth har varit hypad förut men känns jävligt ute nu. halsband/armband med sitt namn ingraverat in några små metallbrikor känns back in the days. dricka hembränt=ute. sånna där britney fenomen, "Jag är känd o mår dåligt, ser ni inte hur dåligt jag mår?!?!?! nähe, jag rakar vell bort håret då. känns ute
//TW
Dra till norge och jobba (fast det beror på) Dra till Öst-asien Köpenhamn Malmö Motivera en flytt till skåne med att det är så nära Köpenhamn Blogg Blondinbella Björn Gustavsson (snacka om att "hypen" har dött) Ordet Hype Att använda ordet pepp som adjektiv Sverigedemokraterna Johan Stael von Holstein (äntligen emigrerade du din jävel!) TV4 Aftonbladet, Marcus Larsson, Virtanen, Bank, Laul med mer.. Att plugga SvFF Kalmar FF
DIF!
Att bara dricka ljus lager
DIF!
*Gnälla på allt! Bittra jävlar!
WoW, WC3, Dota/DoTA/DotA eller hurfan det det ska skrivas.
A historian is a prophet in reverse
Jo jag kom på en till sak som känns ute. Skvallerpressens "kupp, troschock löpsedlar" Dvs aftonbladet och expressens. Tex Let's Dance, Pusskupp, Troschock, bröstkupp mfl. Känns jävligt ute. Föressten så känns både Exp och AB rätt ute.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Rihanna, bloggar facebook, att 'alla' sma brudar borjat kla sig som sma luder.. vad hande egentligen?
exhale: alla småbrudar brukar klä sig som luder och har gjort i många mågnga år. det kallas att vara fjortis och är inget nytt fenomen
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Det är bara uppfattningen om vad som är luder-klassificerad klädsel som ändras, haha.
A historian is a prophet in reverse
Ja, snart går väl alla fjortisar nakna. För visst fan har kläderna blivit mindre?
Ja, snart går väl alla fjortisar nakna. För visst fan har kläderna blivit mindre? Jag tror snarare att alla fjortisar har blivit betydligt fetare.
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
...att använda verb/adjektiv/konstiga saker till namn när man döper sina barn. Hatar det. Tindra? Stjärnorna tindrar? Lova? Lova vad? Vilda? Vilka är vilda? Tigrarna eller? Jävla idioter. :)
Daniel-Blade P19 Om DotA lyckats hålla sig kvar de senaste två åren ska det nog inte vara några problem med några till !! YEah
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent
2009-03-16 16:13
Team Sportia mjukbyxor.. Mjukbyxor i allmänhet är väl ok, men just Team Sportias asså..
I'm Just A Human
CD skivor. Varför försöker företag fortfarande sälja musik på CD?
http://felidae-music.com
*Alternativa människor som fortfarande tror att dem är speciella. *Folk som spelar musik på mobilen offentligt....DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! *Crackpundare på Cops. *Lånekort *Folk som motiverar sina tatueringar, okey din "rosa-grod-choklad-sjöhäst" på axeln symboliserar din "vilda" högskoleperiod... shure.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHABURUDUAP
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
En orfil vantar er alla som snackar skit om Mr.T !
At the gates of Eternity...
skatt skatt och återigen skatt.. Efter hundratals år av "högskattesamhälle" har vi fortfarande inte fattat hur pass ute det faktiskt är att betala skatt, må detta blir året då vi gör det.
halo och wow fan vad jag hatar skiten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så länge Wow knäcker alla andra spel så kan det inte vara ute
http://www.aktivdemokrati.se/
Hahaha, UncleSam sade det.. Som att hata telefonkatalogen ungefär.
Göteborg på låtsas.
fejsan ær superb, end of story
så länge Wow knäcker alla andra spel så kan det inte vara ute Problemet är väl snarast att WoW aldrig knäckt något spel överhuvudtaget.
Look with your own eyes - See with your own mind
björn gustavsson vickan o dannes bröllop wow dokusåpor alliansen extreme makeover o liknade skit navy cis foppatofflor utomhus jamba o annat mobiltrams emos
en död moderat är en bra moderat