I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Torsk på Tallinn

Övrigt - Blandat

2009-03-12 14:45

Torsk på Tallinn

Tjena. Åker till Tallinn med färja med ett gäng polare om ett par veckor. Tänkte höra mig för lite här om nån varit iväg?
Hur är själva båtresan? Enbart 40+ damer och Färjan-håkan? Tips på bra affärer/ställen i Tallinn? Vill gärna ha lite tips!

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-03-12 17:08:15)

Mjaaau

2009-03-12 15:11
Beror ju helt på vilken dag vi snackar om men, jag var där för ett par månader sen på en tisdag.
... ingen höjdare. 3st 60+ tanter som har gett upp sina patetiska liv och åker fram och tillbaks och krökar helvete av sig. Rätt inställning men tråkiga personer.

Kom aldrig av i Tallinn dock pgr av att jag var rätt så sliten på dagen och sov bort det hehe. Men det fanns rätt så mycket fina affärer som jag förstod det i alla fall..
Vi finns i varje hörn

2009-03-12 15:27
handlar väl mest om att supa, färjan va rätt liten o rätt lite folk, kul med Estniska truckdrivers som däckar i baren... Tallin är fint

Ändå jvligt kul resa beroende på vilka man åker med hehe... Bastun påminde om ett gruvschakt, tillhörande torsk på tallin resenärer som hann med ett porrklubbsbesök de pratade högt om höjde dock upplevelsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-12 16:06
Vi åkte Viking Line till Tallin vid den här tiden förra året...
Det var rätt mycket medelålder och uppåt, hets i taxfreen och äckliga snubbar i baren.
Gillar man antingen något dansband eller karaoke så är man ju home safe, vi hade mer roligt åt att skratta åt alla andra, speciellt åt girigbukarna i buffén. Folk är ju som tokiga på såna ställen. Huvudsaken är nog att man har trevligt sällskap själv, då brukar man ha roligt hursom.

Tallin var fint, vi gick omkring väldigt mycket i staden, upp till den fina kyrkan och slottet (?) vid stadsmuren. Sprang i en del varuhus och fick en chokladöverdos på ett renodlat chokladcafé inne i någon gränd.

2009-03-12 16:27
Vilken vecka åker ni? Ska också iväg till tallinn om ett par veckor!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2009-03-12 18:40
Ok tack tack. Ja vi är ett gäng på sju pers så om inte annat får vi underhålla oss själva :)

DGAF: Vi åker den 27e, om två veckor ganska exakt. Ni?
Mjaaau

2009-04-08 08:46
grisfest, åkte på en sådan resa med hela skolan när vi gick ut trean, aldrig varit med om något liknande när det kommer till supande/svineri, helt galet

2009-04-09 06:33
åker man båt till tallin så får man ju verkligen räkna med att underhålla sig själv under resan. har åkt dit 2ggr. första gången var rätt ok då vi var ett större gäng och det fanns andra människor i våran ålder där då. andra gången var vi bara 4 och det var inte en käft i våran ålder och båten var typ helt tom förutom några 60 taggare här och där som gick runt och såg ledsna ut. den resan var inte så rolig :)
SUCK SHAFT

2009-04-09 08:01
Jobbar i värtahamnen och det som skiljer från finlandsbåtarna är att det är väldigt mycket öststatare som åker och mer droger och prostitution.
 DIF!