Visa era fula tatueringar (bildtråd)
Hoppas att det blir en bildtråd iaf... Vill gärna se era misslyckade tatueringar! Något ni ångrar? Ett namn på ett ex? En fylletatuering i Thailand? Alla vet väl att svenskar är exhibitionister så jag tvivlar inte en sekund på att bilderna kommer att dyka upp här! Jag har inte själv någon tatuering men för att få igång tråden så bildsökte jag på "ful tribal" och voila: (Som sagt.. det är INTE jag :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag känner på mig att tråden kommer leda till att folk lägger upp random fula tatueringar som inte ens är deras..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Ja jag kanske ledde in den i fel riktning där... Men bara egna tatueringar får läggas upp (fr.o.m. nu) alternativt en "vän" till er :)
jag har en kompis som gjort en "ängel" på ryggen.. den är riktigt risigt gjord.. för det första är motivet gjort av en kollega till denne.. och var inget annat än simpelt telefonklotter på jobbet (utan större talang). sen är den dåligt gjord av tatueraren också.. det ser bara ut som en stor svart spermie med vingar. en rejäl blaffa över halva ryggen.. tyvärr har jag ingen bild :/
Urrk.. det låter riktigt gräsligt! Du får fota nästa gång ni träffas.. säg bara att du "vill fota den för att den är så snygg" om han frågar :) Har också en polare med en gräslig tatuering.. ska försöka fixa fram en bild. Den gjorde iofs på fyllan men.. ingen ursäkt.
det värsta är att hon är nöjd med den själv.. hon la upp den på sin blogg men hon tog bort bilden efter att kommentarerna fullständigt haglade in, haha..
En ful tatuering handlar ju egentligen inte om motivet, utan hur pass välgjord den är. En tribal kan väl kanske vara snyggt för den som har den om den trivs med den. Då tycker inte jag heller att man har rätt att kritisera den heller. Du vet inte om den står för något speciellt. Däremot om den är riktigt dåligt gjord, så är det en helt annan sak. Samma som tråden som fanns över dåliga tatueringar. Det började med att trådskaparen visade en risig tatuering som var dåligt gjord och sedan fyllde folk på med en massa bra gjorda tatureringar, som dock iofs kanske är uttjatade, såsom tribals. Blir lixom lite fel. Precis som denna tråd. Tatueringen i första inlägget är väl taskig, för att det är en tribal. Iofs slog det mig nu om man tittar närmare på den så ser den faktiskt inte så bra gjord ut. Vet dock inte om det var det som du syftade på Kontrast? Eller var det just för att det var en Tribal tatuering som varannan tatuerad människa av manligt kön har på sig i dagsläget?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Peacerich : Det fanns fan inte många bra gjorda tatueringar i den tråden du pratar om.. 99% var riktigt usla. och då menar jag inte bara motiven, utan just hur passa väl dom var gjorda.
Det viktigaste här är egentligen att det handlar om fula tatueringar och det är ytterst subjektivt. Alla får gärna ha en åsikt men det lär inte leda till nån konsensus över "vad som är en ful tatuering". Om man pratar om själva arbetet eller bara motivet är också upp till var och en, det är en tolkningsfråga.
Jag kommer toppa det här än så länge känner jag..
För några år sen så bad jag en polare göra en tatuering på min skuldra, jag ville ha nåt motiv som påminde mig om min barndom.. sentimentalfull som jag var. Såhär tjusigt vart motivet:
Han ligger i Pettsons fucking hatt!!..
Skaffade mig en tatueringsmaskin i slutet av förra året.. Den här gjorde jag efter ett par öl.. Gillar texten och dess mening, problemet var bara att jag inte hade nån dator så jag hitta inget schysst typsnitt, och nu kommer det bästa: JAG STAVADE FEL!!.... "stitehed".. vafan är det för nåt!?.. STITCHED!..
Men nu har jag bättrat på mig lite än så länge.
And that's that!
Har en hel drös med mer fuckade tatueringar över kroppen, skulle kunna fylla hela den här tråden.. Problemet är bara att jag inte har nån digitalkamera.. därav armen i scannern-projektet.
Brought to you by Carl's Jr
fast jag måste säga, Kontrast.. din tribal var jätteful.. Vilket är en positiv grej i den här tråden, sen i själva verkligheten är det kanske inte lika positivt..?
hah, jag reagerade direkt på "stitehed".. undrade just vafan det var för nåt :) men det passar ju egentligen bra med tanke på texten..
Kontrast.. oj.. va visst inte din.. skitamma.. ful va den. yo.
Kontrast Jag har sett dig o jag vet att det är du på bilden.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Filbunke P22 Ja javet.. den passar ju in endå.. det bara bevisar ju ännumer hur jag är som person genom den texten och det misstaget. märkte det först efter nån vecka..
den där jävla svalan!! Ser ut som nåt från en serietidning. Jag visset att jag inte skulle låtit den där bruden tatuera mig. Nu får jag bära mitt hundhuvud
when I play doctor, I play to win
svalor brukar vara nice som motiv, men njaa.. nu syns den ju visserligen bara på avstånd men den ser inte ut som nån höjdare :) har du nån bättre bild på den?
nej jag har 'tyvärr' inte det
when I play doctor, I play to win
tereche F25 Du har ju gjort rätt i att göra fler motiv runt om... tänk dig om du bara hade haft en tackig svala där.. det hade ju sett lagom tjacknackigt ut..
dags att outa min sexiga hemlighet känner jag ^_^
Här är den.
Mitt tramp-stamp.
Min Hoe-tag.
den är tio år gammal i år, jag var alltså 16när jag gjorde den, och eftersom ingen vettig tatuerare går med på att skända en 16-åting så här så gick jag till ryssarna på underground factory inne på saturn return i gamla stan.
De hade rysk vodka och porr bakom disken, killen som gjorde den pratade knappt engelska, och jag fick ingen hjälp med eftervård överhuvudtaget, vilket säkerligen bidrog till det kassa skicket den är i.
men jag är polare med den nu, den gjorde mig glad när det begav sig och ptja, den är en del av mig, en ful och jävlig del, men ändå.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha, riktigt tramp-stamp där :)
Filbunke P22 yep, jag var skitcool när den var ny, ska du veta ! ^_^
Vinoshitto P24 Jag tycker den var grym, den tatuering som du gjorde själv, själva texten passade ihop med sättet du gjorde den på, jag är faktiskt helt seriös :D
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
kines skit
Vinoshitto P24 Hahah fan va skön, pettson hatten.
haha petssonmotivet var ju fet!
SKU - SKU - SKULASON!
Jag som knäppt kortet på en festival så är lite suddig. Men skratta så jag grät när jag såg hans "ansikte" på ryggen..
Är kanske inte en vän, men vi va väl vänner då! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stor eloge till er som lägger upp bilder! Tack ska ni ha :) Man ska väl inte få er att må sämre än vad ni gör men, de passar i tråden iaf! Hehe. Fler gott folk?
Jum_Jum Nej det är jag på Misery_chicks bild däremot :)
Kontrast P24 haha, försöker du sno min glory!
Misery_chick Tyckte den såg ok ut Du har inte funderat på att fylla i den?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Jum_Jum P24 nä, jag känner lite att hur mycket jag än låter fylla i och snofsa upp den så har jag likförbannat en tribal i svanken, så what's the point? ju risigare den är, desto mer kan jag hävda attd et är ett ironiskt statement eller nåt ^_^
fan jag önskar att jag hade en bild på min kompis amandas förra tatuering. det var en hund hon ritat själv. men på nåt jävla vänster såg det ut som en kuk. på riktigt. alla såg det, förutom amanda. så nu har hon tatuerat över den med en stjärna tyvärr.. aah den var så rolig.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
vinoshito vann! totalt!
what is a.m.b?
Kan ju direkt säga att alla med tribaler vinner tråden. Vad tänkte ni på?
min polare tatuerade en kuk med vingar på under armen på fyllan =) och en annan polare tatuerade oxå en kuk fast på armbågen haha. har inget kort tyvärr :/
ellt was here !
kinestecken o trajbals är ju iaf något av det mest fula o meningslösa man kan göra. har själv några gaddar som jag kanske inte är 100% nöjd med. men dom skall iaf fixas till och byggas ut. ingen bild.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KeffJeff, jag vet vem den tillhör, jag vet vem den tillhör!
jag känner igen keffjeffs bild från nån annan tatueringstråd... Har för mig att jag tyckte den såg ut som en val då
One chapter a day
Hahaha.. jag älskar den här tråden redan. speciellt festivalansiktet.
Hangaround
2009-03-12 21:57
Outar mig själv: "Ansiktet" som KeffJeff la upp är mitt! har ytterligare sex mer eller mindre fuckade tatueringar, tyvärr inga bilder på dom=/ + en skitsnygg.
HAHAHA.... big phail från keffjeff och tech :( ohh pussas och kramas och bli vänner nu!
be the change
Hahaha gjorde denna förra helgen.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
HAHAHA TECH!! hahahaha
Hangaround
2009-03-13 15:23
JackVegas: Du missuppfattar!, vi är inte ovänner, vi känner inte varandra öht, bara blev så att vi campade ihop på festivalen..det var det keffjeff menade.
minns inte vad snubben heter, bara att jag träffade honom på fyllan en gång och var tvungen att ta ett foto på hans genialiska tatueringar.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
har en kompis som dagen efter fyllan vaknade upp med en liknande kuk i ansiktet omgivet av brutal smärta, då var han 15 år och det var en söndag innan skolan....
Skyll på systemet
Supa_dupa: Men vad fan... är den kvar? Hahah
nej, jag vet inte heller hur mycket av pojken som finns kvar efter att hans kära mor fick reda på det
Skyll på systemet
min polare tatuerade en kuk med vingar på under armen på fyllan =) '
Alltså, då måste man fan vara jävligt dragen haha.
Supa_dupa Haha "Fick reda på det", jävligt svårt att undvika då man har en tatuering i ansiktet ;)
Vi är överallt!
DJDoggy: Möjligtvis det fulaste man kan göra men nog fan betyder det något, iallafall för mig... det betyder nog mest av mina tatueringar iallafall