I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Biljard i HBG

Övrigt - Blandat

2009-03-06 14:09

Biljard i HBG

Tja! What's up!? Äntligen fredag, jag och några polare hade tänkt dra ut och lira lite biljard i Helsingborg i kväll. Fast frågan är vart i Helsingborg man hittar det schystaste stället?
Vet att det finns ett biljardställe på söder men vi är mer ute efter någon typ av bar där det spelas härlig musik.
Har hört rykten om att det finns någon rockbar som har ett par biljardbord… stämmer detta? Isåfall, var ligger det?

Jag har googlat en del men har bara fått upp olika adresser och inget särskilt om själva ställena…

Dela med er :)

Moderator

2009-03-06 14:32
Pub Punkten på gasverksgatan har ett biljardbord, ofta livemusik och sånt. Charles Dickens också. På gasverksgatan respektive södergatan. Det är egentligen inte biljardställen utan pubar. Men med biljardmöjlighet och båda har livemusik, ibland sport på storbild och sånt.
Annars finns bulls biljard på norra strandgatan, brevid gamla arom typ. renodlat biljardställe.
Härlig musik och biljard på samma ställe finns inte i denna stan. eller är du tokig i the voice spelar 9 ball på ga torg alltid sånt...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2009-03-06 15:32
Ah nice Legoland! Var lite sånna ställen jag syftade på, livemusik/sport + biljard låter kanon.
Ska lätt titta närmare...
Tack!

Moderator

2009-03-06 15:35
klientelet på dessa ställen kanske inte är de mest lockande, men vafan är man ett litet gäng och dessutom med priserna i baren så kan man ju fullkomligt skita i vilka andra som finns i lokalen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2009-03-06 15:45
Ja precis. Sen är det inte själva biljarden man är ute efter utan att hänga ute bland folk samtidigt som man sysselsätter sig lite... så det är ju fett skoj!