I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Övernaturliga Fenomen

Övrigt - Blandat

   

2009-03-04 07:44

Övernaturliga Fenomen

Sha!

De hände en riktigt kuslig grejj för ett par månader sedan, jag satt hemma vid datorn och plötsligt hörs ett högt ljud, som om ngt ramla lr ngt i den stilen. Kl va typ 04.12 när detta hände. Jag hör då min lillasyster skrika och ropa efter mej, så jag springer in till hennes rum och hon ligger där i sängen, panikslagen och ba stirrar på mig, så jag undrade vad som hände, trodde först hon hade skallat väggen i sömnen men så var det inte... Jag tittar ner och ser att hennes tavla som hon har på väggen hade trillat ner men de lustiga var att spiken satt kvar i väggen helt solid och snöret på baksidan av tavlan var fortfarande helt :S så jag antar att ngn lr ngt måste ha lyft tavlan och sedan släppt den i golvet, enda logiska som jag har kunnat komma på iaf..

Dela me er av dessa lustiga situationer, har ett par till på lager men orkar inte skriva ner alla med en gång..

Share the scare =)