I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stora "Varför-berättar-man-sånt-för-media-tråden"!

Övrigt - Blandat

2009-02-28 13:07

Stora "Varför-berättar-man-sånt-för-media-tråden"!

Länk till http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4524889.ab

jag vet inte hur ni ser på saken men om det var jag som ofrivilligt hade dödat mitt barn med mitt herpesvirus hade jag med största sannolikhet inte gått ut i media och berättat det för hela världen...tanken är kanske att varna andra herpesmammor från att göra samma misstag men jag får lite andra vibbar av det hela, förmodligen för att jag tycker att hon ser ut som en typisk brittisk white trash morsa.

det finns ju gott om exempel på folk som går ut i tidningarna med sina pinsamheter där man bara frågar sig VARFÖR...t.ex om tidningarna ska varna för riskerna med att raka underlivet så finns det alltid någon som ställer upp med namn och bild i tidningen och berättar om hur deras underliv deformerades av rakningen. det jag vill är alltså att få fram så många exempel på den typen av artiklar/intervjuer som möjligt, posta era favoriter!

2009-02-28 13:11
Du måste tänka på att det finns folk till allt..
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-02-28 13:49
Twang System fi de werl

2009-02-28 13:57
dj_paco

HAHA starkt gjort av kvinnan att "tala ut" om situationen.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-02-28 14:07
- Det började strax före jul med att jag fick akut ont och var jättelös i magen. Eftersom jag var på jobbet och hade kunder kunde jag inte gå ifrån... så allt kom i byxorna, berättar hon.

Det var ingen engångshändelse.

Haha, alltså shit. (no pun intended)
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-02-28 14:46
hahaha, för folk är idioter.

halva aftonbladet är väll typ liknande artiklar. folk har sånt oerhört bekräftelsebehov nuförtiden, kan man få sina 15 minuter för att man skiter på sig hela dagen komme man ta dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-28 14:55
ingen går säker! jag känner mig illa till mods nu när jag vet att 180 000 svenskar går runt och skiter i byxorna.. jag väntar med spänning på den dagen man är på en dejt, och tjejen i fråga bajsar ner sig lagom till desserten..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-02-28 15:11
"ja måste på toan o pudra näsan, sen har jag skitit ner mig oxå, kommer snart"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-28 15:25
haha... stackars kvinna. förstå va jobbigt det måste vara

2009-02-28 15:28
haha ja men d blir inte dirket mindre jobbigt för hela sverige kommer veta om det

2009-02-28 18:39
hahaha, för folk är idioter.

halva aftonbladet är väll typ liknande artiklar. folk har sånt oerhört bekräftelsebehov nuförtiden, kan man få sina 15 minuter för att man skiter på sig hela dagen komme man ta dom.
Kan hålla med till viss del men tror det handlar mer om 15 kronor i fickan än 15 minuter i rampljuset..

2009-03-01 23:21
Eller så tänker de att det kan hjälpa folk i samma situation eller hjälpa folk att inte hamna i samma situation.
My oral illustration be like clitoral stimulation

2009-03-02 02:54
Jo, för en "hej, jag bajsar på mig"-artikel hjälper säkert många.
Poet

2009-03-02 04:00
Jag tar i tra for analinkontinens! Hope it won't happen to me or anyone I love hehe
At the gates of Eternity...

2009-03-02 12:50
Demento
Hon blev säkert kontaktad av tidningen, man brukar bli det när de ser en möjlighet till en story.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2009-03-02 20:36
kontaktad av tidningen ja.. "Hej jag ringer från Aftonbladet, vi har hört att du bajsar på dig. Vad sägs om två lax för en artikel?"
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-03-02 21:07
kontaktad av tidningen ja.. "Hej jag ringer från Aftonbladet, vi har hört att du bajsar på dig. Vad sägs om två lax för en artikel?"

Hahahahaha.

2009-03-02 21:11
Men usch.. nu tänker jag aldrig föda barn igen. Palla riskera att bli analinkontinent.

2009-03-04 00:52
Jag får väl ta tag i saker och fortsätta då =)

Anna, 28, spydde okontrollerat på tunnelbanan
Twang System fi de werl

2009-03-04 01:45
Inte så pinsamt att berätta om iofs.

2009-03-04 06:10
hahahahaha..... man this is funny. sa ser dom alltid sa utsatta ut pa bilden
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa