I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Latin tjej med EU pass blir kär

Övrigt - Blandat

2009-02-27 06:32

Latin tjej med EU pass blir kär

Ok, this is the shit.
Tjej med EU pass träffar en kille. Kille och tjej börjar en relation. Tjej berättar att hon vill sticka tebax till EU. Kille vill hänga med. Hur stor är chansen att tjej och kille fortsätter ihop i EU?
Erfarenhet?
Statistik?
Tips?

Pippi for President!!!

2009-02-27 06:53
oj, det är väl bara att köra? :)
Om man inte provar, så får man aldrig veta. Statistik känns ju lite svårt, eftersom det är din(?) relation det handlar om och alla är ju inte samma.

Kööööör!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-02-27 09:55
Jag har en kompis som gjort samma sak.. Fast då var det en kille som träffa en tjej.
Dom lyckades fixa uppehållstillstånd för tjejen som gäller i 2 år.. Så det är väl bara att hoppas på det bästa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-27 10:01
Man kan ju alltid gifta sig, det underlättar ju en del antar jag. Sen kan man ju börja med att skaffa tillfälligt uppehållstillstånd ett tag antar jag, och sen gifta sig om det känns rätt. Det är ju åtminstone en bra anledning att gifta sig tycker jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-02-27 10:13
man lever bara en gång, så sluta fundera över saken and do it!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-02-27 10:32
Haha jag gillar hur du nästintill verkar leta procentuell statistik på utfallet av ett eventuellt förhållande. Gå igenom alla worst case scenarios & gör upp en backup-plan så ni båda känner er trygga i situationen, sen kör!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-02-27 10:43
har en likadan historia. en polare från Chile, dom träffades där nere och han flyttade hit till henne.

har för mig att han har några olika visum/uppehållstillstånd.. studerande, arbets, tillfälligt, etc. prova er fram. permanent visum är ganska svårt att få tror jag, man måste nog ha varit ihop rätt länge eller nåt sånt tror jag.
är inte helt säker på detta dock, men jag har en hum.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-02-27 11:31
Eller så lämnar han/hon dig så fort han/hon blivit svensk medborgare, så kan det också vara.
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas

2009-02-27 12:59
valdez you heartbreaker
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-02-27 21:02
Varför herregud ska man gifta sig?
Om man lyckas få uppehållstillstånd för 2 år. Då har man 2 år på sig för att se hur förhållandet blir lixmo. Varför ska man gifta sig det första man gör.?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-27 23:49
Syrrans pojkvän hakade på tillbaks till Stockholm från Mexiko. Nu har jag väl kanske inte någon egentlig inblick i deras relation, men det verkar funka bra.

Han har fått uppehållstillstånd och lyckats tragga sig igenom SFI.

spliff macht frei

2009-03-01 19:21
Haha fattar ingenting, tappa bort mig..
Vi finns i varje hörn

2009-03-02 11:17
jag har också en tjejpolare som har hämtat hem en mexikan, verkar funka bra...blir ju lite vändor fram o tillbaka, vänta på uppehållstillstånd, gå svesnka kurser o div. men vill man satsa så går det ju säkert