I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Göra hemsida?

Övrigt - Blandat

Rappare

2009-02-17 22:05

Göra hemsida?

Tjena!
Jo läget var ju så att jag har starka funderingar på att då skaffa mig en hemsida då jag skulle vilja ha "mitt" ställe så att säga, och inte dessa znapmusic / myspace etc.

Så frågan är då den, Finns det någon här på whoa som kan åta sig att göra en hemsida?
Jag ser helst att vi kör från scratch och framåt, att du o jag tillsammans formger en riktigt fet hemsida helt enkelt!
Betalning kommer självklart ske, dock är jag inte riktigt hundra på hur mkt en bra och fin hemsida skulle kosta, men det går nog att lösas...
jag ser helst också att du eller någon vi kan "samarbeta" med står för serverplats, då jag är personligen ganska lost in the djungle när det gäller sånt här! Hehe.

Men känner du att just Du skulle kunna bygga en hemsida åt mig? Hojta till, med något förslag och pris!

Hur jag vill ha hemsidan tar jag upp först när jag fått kontakt med någon som är intresserad, dock inget alldeles tokigt svårbyggt, utan simpelt, men samtidigt proffessionellt!

Tvivla inte om du har några frågor.

/S

ps. Om tråden ligger i fel forum, får Admin mer än gärna flytta den till dess rätte ställe. ds

(Inlägget flyttat av 370HSSV 2009-02-17 22:09:54)