I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den stora tråden om marknadsföringsscams och säljtrix

Övrigt - Blandat

   

2009-02-17 09:59

Den stora tråden om marknadsföringsscams och säljtrix

Jag fick av min kära moder i julklapp ett set kastruller från OBH nordica med glaslock. OBH marknadsför fördelarna med glaslocken med att man ser maten, nu är ju grejen den att det gör man ju inte alls. Av all ånga och vatten som samlas på lockets undersida är det som att titta sig själv i badrumsspegeln efter en timmes duschande. Även säljaren påpekade fördelen med att ha glaslock för den visuella upplevelsen...Jävla sucker man är asså. Det ända som kan utrönas genom glasen är färgerna på maten man kokar.


En som jag kom på nu som faktiskt hände igår är att jag skulle gå och handla lite käk. Kom fram till fruktdisken och stanade vid apelsinerna kollade ursprungsland Egypten/Israel inget fel där förutom den israeliska fruktnärvaron isig, problemet var att alla låg i en enda storhög och som vanligt har de bästa apelsinera inga klisterlappar på sig så man måste gräva sig ner till golvet för att hitta en apelsin med en egyptisk klisterlapp.

These are the problems I have.

Sen den optimala blåsningen såg jag på efterlys starta rea på kamerautrustning inför julrushen utan att ha några kameror eller utrustning. Iofs jävligt kul.

Det finns ju massor av såna här scams jag kan bara inte komma på några just nu för tillfället, så fyll på här nedan med scams som ni har åkt på.

Langa scams.


FREE Ayatolla.