I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuera mig själv...

Övrigt - Blandat

2009-02-15 23:28

Tatuera mig själv...

sitter här med nål och bläck och några funderingar dyker upp.
jag har börjat så smått med att picka på knät och undrar ifall det är bra att det kommer blod eller ifall det betyder att man går för djupt.
nån som vet?

tag ett stycke bro
tag ett stycke brand
blanda, skrik ageri

2009-02-15 23:29
lägg ner för fan.
Bebakshid Jamshid!

2009-02-15 23:30
Gör det inte
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-02-15 23:53
blod är bra! BILD vill vi ha! :D
Niceness!

2009-02-15 23:57
säkert det? när man går på studio är ju deras målsättning att man INTE ska blöda.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2009-02-16 00:02
1.du gör ett misstag om du ska tatuera dig själv
2.nej, det ska inte blöda
3.det kommer se för jävla dåligt ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-16 00:05
ja har ett kors på handen min polare gjorde med hemmagjord maskin . ser hur bra som helst ut och försvinner inte. Men med nål o bläck vettefan asså... gör de inte :P

2009-02-16 00:06
1.du gör ett förmodligen misstag, beroende på vem du är, vissa trivs med sina efterblivna ungdomsmisstag längre fram och har kul åt det och vissa ångrar sig djupt.

2. det ska blöda, hade det inte börjar blöda när du stack dig själv upprepade gånger i benet skulle det vara dags att oroa sig och kanske besöka en läkare. som tatuerare är det bra att det inte blöder för mycket men blod är inget man undviker. dock ska det inte forsa blod, ytliga blodkärl, försök att inte kommer in till dina vener och artärer och så, heh!

3. det kommer se fördjävla dåligt ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-16 00:19
Lyssna inte pa alla whoa-haters. Gadda dig sjalv i pannan. Idiot kan vara passande att skriva in.

Och sjalvklart ska det bloda. 2 liter blod ar val minimum av vad man ska forlora.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-02-16 00:25
candide: ja 2 liter låter rätt lagom, om man är en pussy då.. en riktig man klarar sig på en liter blod så 4 liter tycker jag allt man kan avvara..
Rappare

2009-02-16 00:28
när du säger nål och bläck, menar du det bokstavligt
eller menar du att du sitter med maskin?
att det blöder är inget farligt jag har typ 7 olika tatueringar som jag gjort på mig själv
när jag började tatuera.

blodet är ingen fara blir alltid lite blod, men kommer de mycket blod (ifall du kör maskin) så betyder det att du kör lite djupt, men ingen fara med att köra lite djupt heller förutom att det gör ondare

gl!

2009-02-16 00:51
hahaha. det här var nog inte rätt ställe att posta min tråd på. mången mothugg.
har gjort förut - i studio med maskin, och själv med kniv (det senare vart ingen mona lisa direkt). men jag vet att man kan göra jävligt grymma grejer med bara en enkel nål och bläck, man behöver inte ens köra gammla rakapparat-tricket.
essensen av själva undringen uttrycktes kanske lite vagt, men den rörde sig iallafall om på vilket djup man skulle stanna. men det kan man väl kanske kolla upp på annat håll.
morsning

2009-02-16 01:01
Jag brukar stanna på ca 1 till 2cm djup.

posta bild sen då!

Lycka till!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-02-16 01:07
jag vill också se bild.

2009-02-16 13:00
ba gört!

2009-02-16 13:06
Gör det fan, och om det är ett misstag, inte som du ska göra hela armen (hoppas jag)

skriv typ ABC först på innerlåret och kolla om de blir nice, om de ser bra ut kan du göra en ny om 2 veckor

jag kan ingenting om tatueringar men jag gillar såna här grejer, något som jag själv skulle tänka mig göra.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-02-16 13:22
Gör det! Gör det!

2009-02-16 13:26

Det är kul med egna tatueringar sådär spontant skit..
Det som är kul är o kolla tillbaka på dom små kråkfötterna och garva.

Som jag ser det, tatueringar man gjort är som en slags bild ur en viss tid och kanske situation i sitt liv..

men lägg den som sagt så du kan köra en coverup på den sen.

Jag har gjort hur många egna tatueringar på mig själv att jag tappat räkningen.. Det är bara kul. Kör på.

Brought to you by Carl's Jr

2009-02-16 13:31
jag har gaddat meig med en vanlig nål å doppat det i bläck,.
har dock försvunnigt helt avsig själv'
gjorde dom när jag var 13/14 år,.

klart det ska blöda.skulle vara fett konstigt om du inte blöder när du stoppar in en nål i dig,.

men ska man göra något låt en polare som ialla fall kan rita göra något litet på dig ,.

csavargo från ruff runkers

2009-02-16 20:48
Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!

För att sedan ångra dig och klaga här när din "tatuering" är infekterad och ser ut som ett mosat plommon..
va?

2009-02-16 20:54
Du är obligerad att lägga upp en bild på det här!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-02-16 21:24
ääh do it för fan! Klart du skall gadda nått skoj själv. Brorsan mekade ihop egen apparat och grejer och skrev på hela armen. Snyggt? Nej! Kul skämt ever after? Yeah!

2009-02-16 21:31
Emo!
Vi finns i varje hörn

2009-02-16 21:45
e det så att folk inte inser att dom en dag kommer vara över 25 ? jag menar, vafan!? vem tycker det e skoj när man e vuxen på riktigt å vill skapa familj med sånt på kroppen?

2009-02-16 22:02
erorone P21
Shhhh!

2009-02-16 23:27
Min morbror tatuerade sig själv när han var 15 och låg ute som sjöman nånstans i svarta havet.
Han tatuerade armen med en sjömansflicka, ett hjärta, ett kors, en ros, luffarprickar och sina initialer. Ser hur grymt ut som helst tycker jag. Så jag säger kör på om du har en någorlunda idé om vad du pysslar med.

2009-02-16 23:57
the_real_apa P19

Fast det är en fetare historia att man låg till sjöss och hade en flaska rom i ena handen och en bläcknål i andra när man tatuerade en ett ankare i takt till vågorna på svarta havet...
Än att man satt hemma en kväll i februari och testa att sticka sig lite i knät med en bläckdoppad nål, och slängde sig på internet när det började blöda... eller?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-02-17 00:09
"Än att man satt hemma en kväll i februari och testa att sticka sig lite i knät med en bläckdoppad nål, och slängde sig på internet när det började blöda... eller?"

hahahaha :D

fan det här är underbart! langa före, under, och efter-bilder! kan du styra videobevakning som de gjorde med julbocken i gävle blir det årets grej!

2009-02-17 01:23
friktion P22

Sant. Det jag ville få fram var iaf att det inte behöver se ut som skit för att man gör det själv.

2009-02-17 20:28
det går skitbra att göra själv har gjort 3 st enkla motiv på mej,, gäller att motiven är enkla sen kan du få fylla i dom nån extra gång eftersom det inte vill fastna alltjämt,,kör bara med non-toxic bläck (som nästan all bläck är) ,, sen kan du gärna använda lite sprit o en tändare

2009-02-18 02:37
körde lite granna. tröttnade. får se fall de blir något värt att köra vidare på när de läkt ihop sig lite. skoj :)

2009-02-18 07:27
Kan vara en kul sak om en polare gjort den och den ser någorlunda okej ut. Roligt minne senare i livet.

2009-02-18 12:49
Kör hårt, går alltid att täcka över sen med någon ny tatuering! Använd dock en steril nål och färg anpassad för huden. Rengör och raka området du ska gadda och se till att rengöra efteråt samt hålla den smörjd och fin med en lämplig salva under läketiden.

2009-02-18 13:16
Friktion, men det är väl helt rätt i tiden. De gamle männen seglade och gjorde saker medan en annan generation skall minnas tillbaka på den goda tiden då man satt vid datorn och berättade om sin vardag på communitys och bloggar.
Orale!

2009-02-18 14:04
Jag gjorde en hemmagjord jävul på foten, på fyllan för nått år sedan. Skön ångest när jag vaknade, ser rent förjävlig ut.