I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-02-15 23:11

Area 51!

vad tror ni händer på area 51.

från google earth:

Area 51 är benämningen på en amerikansk topphemlig militäranläggning belägen vid Groom Lake i Nevadaöknen cirka 160 km norr om Las Vegas.

Groom Lake är en flack, uttorkad sjöbotten, och området lämpas sig därför utmärkt för anläggning av start- och landningsbanor för flygplan. Sitt välkända namn fick Area 51 under det så kallade Manhattanprojektet, vid vilket Nevadaöknen delades in i områden (på engelska "Areas") inför provsprängning av kärnvapen. Området där Groom Lake ligger gavs nummer 51. Området är 89 kvadratkilometer stort och delen där Area 51 är beläget är avspärrad för allmänheten. Värt att notera är också att den längsta av landningsbanorna på basen är hela 7,5 kilometer lång.

BIT POP is taking over klockan 8

2009-02-15 23:16
Jag hörde enligt ett rykte att det finns aliens där :(
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-02-15 23:19
ja jag har också hört det typ överallt :P

2009-02-15 23:29
Vad som händer där? Kolla på google earth så ser du rester av provsprängningar. Det är vad som händer där. Dom utvecklar vapen och liknande.
Anledningen till att folk tror att det är aliens är på grund av all hysch-hysch, och anledningen till allt hysch-hysch är att det är en av den amerikanska arméns största hemliga baser, där finns information som dom inte vill ska komma ut.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-02-15 23:31
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2009-02-15 23:33
undra vad dom ska ha en 7,5 km lång landningsbana till?
Moderator

2009-02-15 23:53
undra vad dom ska ha en 7,5 km lång landningsbana till?

Nånstans ska ju E.T. och hans polare landa, och var passar bättre än Area 51s superlånga landningsbana mitt i öknen?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-02-16 00:13
bin laden o tupac kör sina private jets där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-16 01:11
Area 51 är en militärbas. Inne på denna militärbas utvecklas vapen och fordon för militär och civil krigföring. De tillverkar flygplan och behöver någonstans att kunna lyfta med dessa flygplan, och provköra sina framtidsstrisvagnar etc. därför har dom en lång jävla landningsbana.

Dom få uppgifter som faktiskt har läckt ut av medarbetare på basen påstår att det är ruggiga vapen med en överlägsen teknologi. det är i princip allt. Byggnaden skall tydligen vara en jävla massa våningar ner i marken. för varje nivå neråt är säkerhetsnivån ett snäpp högre. de alra flesta skall tydligen inte ha access till mer än 2-3 våningar neråt. på dom våningarna är det framförallt lagringsutrymme och arkivering av hemligt material och hemliga dokument. En hel del serverskåp också tydligen. Men ingenting som är av större hemlighetsgrad. Dom riktigt tophemliga sakerna, samt vapen och flyg- & fordonsutvecklingen finns på typ level -15.

Ingen gnuggar fingrarna mer än amerikanska regeringen åt alla konspirationsteorier, då detta drar fokus ifrån vad som faktiskt försegår innanför stängslen
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-02-16 01:17
friktion har du källa? på dom få som läckt info menar jag.

och btw, civil krigsföring? hur funkar det :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-02-16 01:28
987
Hur lat är du? Kolla min youtube-länk.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2009-02-16 03:30
inte lika lat som korkad, lyckades missa det där :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-02-16 03:37
Tro faktiskt mer på det Kontrast länka till och friktion skrev om. Några miljarder människor och typ 100 pers håller alla lurade om att det inte finns utomjordingar. Bra där.

Det är ju basen som F117 och B2 ju testades på, många antog dessa för UFOs. Har för mig att det går rykten om att något nytt slags motor för next gen fighters testas där. Pulsmotor som drivs av explosioner hellre än konstant förbränning. Ska bli spännande och se vad som visas upp publikt om 10-20-30 år.

Utomjordingar jadu, det lär ju finnas någonstans, men på jorden, jadu, det är inte omöjligt, men du måste hålla med, sannolikheten är att du vinner jackpot på lotteri är större och det är typ omöjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2009-02-16 09:09
Ska bli spännande och se vad som visas upp publikt om 10-20-30 år.

Verkligen, F117 blev ju klart på 80talet och det var inte föräns 91 som allmänheten fick veta att det öht fanns, dom har nog ganska "häftiga" saker på gång.
Redaktionen

2009-02-16 09:43
tänkte söka vaktmästarsjänsten där.. då får man säkert access till alla plan.. sen kan jag berätta för er hur det igentligen står till..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-02-16 12:47
friktion: Hur länge jobbade du där? :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-02-16 13:09
Satt och googlade runt lite och hittade den här sidan Länk till http://www.area51zone.com/base.shtml

2009-02-16 13:22
Explosionsmotorn är ju ingen jättenyhet direkt.. :P

2009-02-16 13:24
Bilder:
http://www.area51zone.com/gallery/Area_51/

2009-02-16 13:32
innan jag dör ska jag samla ihop några självmordsbenägna människor o planera massa o köpa vapen o annan utrustning o storma area51 o köra livestreaming direkt på högstbjudande sida så alla cashen jag får från livestramingen ska gå till mina stolta barn!

2009-02-16 22:01
Har för mig att det går rykten om att något nytt slags motor för next gen fighters testas där. Pulsmotor som drivs av explosioner hellre än konstant förbränning. Ska bli spännande och se vad som visas upp publikt om 10-20-30 år.

Trodde SCRAM-jet skulle bli nex-gen motorn, men den där kanske är värre.. :P

kul ändå, med alla konspirationer.. Jag tror det är något fuffens där iaf, även om det inte är aliens..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Lyricist

2009-02-17 11:31
PimpMyStrumpa

Låter som en nice idé tbh. Think ill steal it!

2009-02-17 14:28
Kickerz P21

nej vi måste sammarbeta i denna aktionen kamrat!! vi ska allt få reda på vad asen gömmer där inne!:D

2009-02-17 14:54
innan jag dör ska jag samla ihop några självmordsbenägna människor o planera massa o köpa vapen o annan utrustning o storma area51 o köra livestreaming direkt på högstbjudande sida så alla cashen jag får från livestramingen ska gå till mina stolta barn!

Har tänkt på det många gånger. Jag är med dig!

2009-02-17 15:19
braaaaaa:D:D hoppas FRA kollar in detta asså eller nått sånt skumt.

säg till om ni får besök av några svartklädda typer med masker o mp5or i ansiktet på er, då kör vi!

2009-02-17 18:33
Tror nog ni alla blir sprängda på en gång innan ni ens kommit fram till ert mål... :P

2009-02-17 18:39
Vi spränger ju tillbaka. Man ska ju vara minst en 3-400 stycken med full utrustning, däribland handgranater och granatkastare osv.
Jag tror att det skulle kunna bli ganska lyckat om nån gjorde det. Jag menar, det är nog inte så att de sitter och är förberedda på en attack, så om 400 pers stormar genom grindarna så hinner man nog komma en bit innan armén och skit kommer :D

2009-02-17 19:00
tror nog dom kan köra "lockdown" om området överträds på sånt vis att säkerheten sätts i spel. Alltså blastdoors som åker ner osv, så det är omöjligt att ta sig in..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2009-02-17 19:25
Go Half Life 2 on their asses!
Dysläktikär

2009-02-17 20:34
allvarligt talat så ska jag skapa en tråd när jag är 50 och har förhandlat med talibanerna om vapen o samla ihop skarorna på whoa.nu o köra!

2009-02-20 17:20
Måste nog ta och säga som krossad_anka, ni lär ju inte komma 5 m in till basen innan det militära har fått reda på de. Och ja tror nog fan de är beredda på en attack, inte på det sättet att, "åh nu lägger vi upp alla soldater redo för krig", men de är ju ha flera 100 soldater på basen som kommer utspringandes, vem vet, kanske t.o.m. är minor utplacerade!

dock tycker jag det var en underbar idé grymt roligt om de verkligen sker nångång :D!

2009-02-20 17:28
Men vadfan. Vi kommer 400 pers, det är knappast 400 vakter som jobbar där hela tiden. Direkt har vi övertag. Blir det senare lite körigt så lägger man i plan b - gisslantagning!

Färskingar :)

2009-02-20 19:08
Oavsett om de har tio eller hundra vakter så är chansen att ni tar er in i byggnaden ganska liten. Den lär ju vara byggd för att tåla en direktträff av ganska stora bomber, så du och dina grantkastare kommer nog inte så långt ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-02-20 19:40
det är ju bara att skaffa inside connections, när man väl har tagit sig in så lär det vara lätt att ta sig ner till de andra våningarna.

2009-02-20 19:51
Dom har säkert en såndär high-tech-auto-destruction grej som alla fläshiga rymdskepp (och Umbrella Corp?) har. Så när bi väl kommer in , kan ni inte komma ut utan sprängs i bitar tillsammans med all cool forskning, aliens och andra hemligheter :(
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-02-20 20:25
var intresserad av area 51 för några år sedan, såg bla flera dokumentärer där folk försökte komma nära basen men blev snabbt - antingen via radiokommunikation eller pickuper starkt avrådda från att närma sig basen. Om man inte lyder blir man troligen skjuten.

2009-02-20 20:57
Brukar vara så kring militära skyddsobjekt :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Moderator

2009-02-20 22:39
Seriöst killar, nu tycker jag whoa ordnar ett anfall! Jag är lätt på som dps, bra gear och allt. Har rätt hyfsad rutin av sånt här skit, stormat bland annat Hammarkullen och Angered i Gbg och det är ändå rätt lika.
Skicka PM om det kommer hemlig info kring detta, beredd att offra min katt för det här!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-21 02:44
Mabande:
Gisslandrama :P

Nej man allvarligt, jag tror fan på detta. Det ska fan gå. 400 pers, storma, in, döda en eller två. Vissa har säkert gjort lumpen så de vet vad som gäller.

2009-02-21 14:11
JAAA fan va glad jag blir arr folk är på, nu måste vi bara fixa all gear o shit..o sist men inte minst folk som kan dö för lite revolutionerande forskning om vi kan kalla detta det.
MEN vi måste avbryta operationen direkt ifall det följer efter svartklädda cia typer när vi går utanför dörrarna, lär ju läsa denna tråden HAHA fett kul!!

VI KÖR TILLS VI DÖR!! HASTA LA VICTORIA SIEMPRE HAHA

2009-02-21 14:30
Amatörer.. ni gräver ju såklart en tunnel och attackerar underground!
Ingen upptäcker er på radarn och när ni är framme så är ni redan på level -15 och borrar er in och slår ut dom från kärnan för att sedan utplåna alla och ta över basen!

VIIIIICTORY!!
CAMPIONI!

2009-02-21 14:58
har lite lösplugg liggandes om nån bara vill skrämmas lite..

"i got extra loud blanks, just in case.."

"in case of what? in case we have to deafen them to death?"

haha ja ni vet filmen..
Tu m'emmerdes!

2009-02-21 17:37
snatch:P