I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pälsjackor och andra döda djur

Övrigt - Blandat

   

2009-02-14 19:53

Pälsjackor och andra döda djur

Jag kan haja att folk tar åt sig väldigt lätt när det gäller kläder, lite åt "det är min stil kritiserar du den kritiserar du allt jag stått och står för"-hållet, men ibland blir man förvånad hur långt folk kan ta det.

Jag satt på tuben igår och var lite full, lite jobbig, lite glad. Iaf så var det en tjej som satt i "sittgruppen" bredvid vår och hon var klädd från topp till tå i djur - läder-stövlar, vad jag trodde var läderbyxor men det var spandex (men i alla fall), pälsjacka och pälsmössa.
Mest på skoj sa jag "shit du måste verkligen HATA djur!" och hon börjar tjafsa asmycket, alltså så mycket att det knappt gick att fortsätta driva med hennes nekrologiska fäbless.
Så lagom tills att jag tröttnat på att snacka med henne så kommer det på en till tjej i halvläder/halvpälsjacka och då tänkte jag att "aha! nu kommer äntligen nån som kommer haja att jag bara driver!"
Mylordie vad jag misstog mig! Jag hojtade lite till henne och drev på samma sätt ungefär, typ "varför har du ett dött DJUR på dig, vad är grejen?" Och då bröt helvetet loss i bitar, jag skojar inte! Det var det ena och det andra och jag skulle minsann inte för då skulle hon och jag skulle bara för annars skulle hon och så vidare och så vidare. Så mest för att jag blev lite förolämpad av alla hennes svordomar drev jag på lite till och fortsatte på min linje att hon hatar djur varpå tjejen helt ärligt kläcker ur sig "AA JAG HATAR DJUR MIN PAPPA ÄR JÄGARE!!! vafan skaru göra?!" Iaf så rullar vi in på T-C och hon och hennes backup-kompis som mest stog och viftade lite med armarna går av och spottar och fräser och beter sig "un-ladylike".

Vad är grejen? Jag frågade lite halvt på skoj om deras jackor och de flippar ur helt och hållet, typ tyrannosaurus rex-style, den ena värre än den andra. Jag hajar om jag hade sagt typ "fan du var riktigt jävla ful, jag har satt på din morsa och ska skjuta din släkt", då hade man liksom gått lite för långt, och dessutom in på personangrepp, men nu frågade jag lite om ett par jackor bara.
Iaf, fred kärlek och pälsjackor till alla.