bh för barn
Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4410010.ab jag blir lite trött. minns folk inte själva hur det var att vara lite. hur viktigt det var för en att ha bikini och att man kunde döda för en bh. man ville ju vara precis som mamma, det är väl inget konstigt. min syster hade 'bh' med mammas ammningskuddar i när hon var tre. det var inte för att vara sexig och visst förstår jag debatten om att det är fel och barn är inte sexuella. Men jag tror inte det är det en 5-åring har i tanken när hon tjatar till sig en topp av sin mamma. man imiterar ju bara nån man dyrkar, mor sin (shit, jag kommer bli uppäten för det här, va?) (Inlägget ändrat av Rachel 2009-02-14 16:56:16)
when I play doctor, I play to win
håller med dig, man lånade/snodde alltid mammas kläder när man var lite, just för att man tyckte att hon hade så fina saker...
I have always right, even when I have wrong...
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
tereche: Det är väl just det: BH när man är fem lånar man av mamma. Man köper inte egen. Ännu mindre köper mamma en åt en.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
d-beck P21, du jag försökte men den ville inte, mitta mitta blä blä
Trodde att länkar till aftonhoran ledde till direkt avstängning, misstog mig.
Tottenham Hotspur
Det är väl mera själva grejen med att SÄLJA BH, gjord för bara ett barn som är omoraliskt. Samma sak när dem sålde string trosor gjorda för dagisbarn, jag menar kom igen. Jag tycker inte det är okej nånstans, låt barnen använda mammas BH hemma, men det är fan inget jag vill se dem sälja i affären.
Refused P28, men vadå, ska en femåring använda en 75c bh. det förstår du väl själv att den inte passar
Håller med refused och jonte här, det är ganska stor skillnad på att låna mammas bh än att skapa en marknad för 5 åringar.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
tereche: bh över huvud taget passar ju inte femåringar, eftersom de inte har bröst. Ska man ha bh så blir det att "klä ut sig" hur man än gör.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Sen tycker i alla fall jag att BHn på bilden inte direkt ser ut som att den är designad för ett barn, bortsett från storleken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refused P28, när man var liten hade man bh för man ville vara fin. det funkade inte med mammas och sen en tröja på. hur skulle det se ut utan man använde en sån här liten topp eller kanske bikini. man var inte medveten om att det var 'sexigt' man hade det för det använde ju mamma. man kände sig vuxen. perecis som man kletade med smink när man var liten. jag fick egen 'sminkbox' när jag var barn. precis som små toppar som jag tjatade mig till Jag har svårt att tro att min mamma och momor och farmor köpte sånt till mig för att sexualisera mig.
Jag brukar också bära mammas kläder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låt dom sälja vad dom vill så köper vi vad vi vill.
marknadsekonomi Tig-Svets hhahahhaah!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Håller med, det är stor skillnad och låna mammas än att göra en marknad för 5-åringar. Det är bara vidrigt!
W like Whoa - Woxic
Vidrigt! Jag undrar vad det är för efterblivna föräldrar som köper sån här skit till sina döttrar?
det är NI som gör barnen till sexobjekt, dom själva leker ju bara. tycker det är löjligt att göra en så stor grej av det. föräldrar bestämmer vad som är ok för barnen att leka med, med all rätt. sen kan man ju undra varför detta skulle vara värre än att det finns leksaker, gjorda för barn, som föreställer MORDVAPEN!!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Helt ärligt... de har alltid funnits "bh:ar" för små barn. När jag var fem fick jag ett set av mina föräldrar, med lila blommor på. Det kallades för topp, och såg ut som en sportbh. Mina föräldrar lät mig använda den hemma, när jag ville vara "fin". Det är inget nytt under solen att små barn vill vara vuxna, längtade inte alla efter det nån gång? Låt barn vara barn, jadda jadda... givetvis! Men om ett litet barn vill ha en topp/ bh, låt ungen få det då att leka i. Tror knappast någon förälder som är riktigt navlad tvingar på sina barn kläder de absolut inte vill ha.
varför i helvete ska barn ha bh? är inte bh till för o hålla brösterna på plats o sånna grejer? jag blir så trött på detta
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
tänk om det är för dvärgar? :O
BIT POP is taking over klockan 8
kamel P16 eller hur lixom, what if?!
Blunted in stockholm
134/140 centilong Storleken baseras på personens längd i centimeter. dvs en bh för en tös som är mellan 134 - 140 cm lång. Peka ut den femåringen som kutar runt i den längden så köper jag den paranoida kärringens desperata mediehoreri. Jag skulle personligen tippa på en brud i 11 - 12 års åldern.. Många tjejer hade redan ramlat in i puberteten i mellanstadiet. Du menar att de inte skulle ha rätt att få tag i en BH? fan min morsa e knappa 20 cm längre än den där storleken
mama said knock you out
När jag hade den storleken hade jag både stringtrosor och en riktig bh med kupor. Grinade nästan blod för att jag hade tuttar så tidigt, men jag hade gärna haft den där snygga svarta på AB-bilden istället för den gråa med Nalle Puh som var den enda som fanns på Lindex...
My heart lives in my vagina.
men ärligt varför ska folk bry sig? .. om man inte vill att sitt barn ska göras till sexobjekt köp inte fanskapet... och är det inte jävligt ironiskt att mamman håller bh:n i fråga utanför affären? som att hon köpt den. även om hennes barn inte använder den är det jävla dubbelmoral då hon stödjer skaparen?
Get Random!
Nu ær de så att denna personen som klagar ær en ful fet svettig liten æckel tjockis, som aldrig fick kærlek av barnen i skolan, utan fick gå i sina svettiga mormortrosor/mormorbh och nu måste klanka ner på att 7åringar kan faktiskt anvænda spets, då hon inte kunde de på sin tid.. før om hon kunde de kanske hon var så mycket mer populær æn vad hon va... Blir førbannad på folk som gnæller, Såklart vill en 7åring också va fin, Kænner dom att dom mår bra i en spetsbh, køp ungen en spets bh ingen lær se den endå?
The News called it crack, i called it diet coke..
btw: tjockisar utøver ær søta och kramgoa, men denna tjockisen vill jag bara slå!
Låt barnen använda bh o och string om dom vill det, som någon sa, det e väl fan inte värre än att de leker att de dödar folk. Lär ju varken öka eller minska antalet barnvåldtäkter heller så vad e grejen?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Är det BHn på bilden det rör sig om? För den ser ut att ha lite väl stora kupor för att vara anpassad för barn?
just det den är till för dvärgar eller små tjocka pojkbarn!.:D
BIT POP is taking over klockan 8
sen att en bh gör någon till sexobjekt är väl lite inkompetent att säga. precis som hubbelito sa, vem fan ser bhn om man inte tar av henne tröjan? och då är det ju bättre att man ser bhn än att man ser hennes bröst eller?
Get Random!
Alltså, det ær ju absurt och tycka att det gør barnen till sex objekt då 99% av befolkningen tænder på folk i sin egna/lite yngre ålder, Den 1% tænder på barn æven om dom har mormor trosor och mormor bh, Som en sa hær uppe, Det ær væl mer størt att dom leker cowboy och indianer dær både RASISM och DØD utspelar sig.. i rest my case, Kim Possible søtast på whoa :*
æven om "Sexobjekt" inte handlar i sin mening om att tænda på personen så ære endå min mening.
Producent
2009-02-18 20:27
mina barn ska få bh och spetstrosor.