I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-02-12 15:39

Kondomer

Vilken är eran favoritkondom? Nån rolig "kondomhistoria" eller bara någon allmänt kul kondom.
Själv när jag bodde på hotell i tyskland hade dom en kondomautomat i rummet!!! Dessa kondomer man betalade för var nog 30 cm långa och bruna med en lukt av disel. :S

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-12 16:33
jag hade tänkt låna en 100-lapp av min lillebror idag, så smög jag mig upp i hans rum och öppnade hans lilla spargris , till min förvåning ligger det inte ett öre där, dock ca 20 kondomer! Visst fan blir man paff när man inser att ens lillebror har börjat pula kvinnor, samtidigt blir man glad för man inser att han inte vill ha sin kuk skrumpnad som Tical's.

Nåväl det är väl bara att inse att bror inte längre är så liten som han tycks vara för mig . =/
Niceness!

2009-02-12 16:34
klamydia warfare
mok vurban

2009-02-12 16:39
Asexuell-hundvalp: det föreligger ju dock en viss chans/risk att han bara ägnar sig åt högfrekvent "lyxrunkning".
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-12 16:39
Hade en kompis kom jag på nu, som skulle köra "svälja kondomen tricket" på fyllan, slutade med att det stack ut gummi ur alla hål när dom körde in honom till akuten. Den killen har inte rört något i närheten av latex med glidmedel efter det i alla fall. Klart nu har picken hans allt jävulskap som man kan och inte kan få.
Skyll på systemet

2009-02-12 16:40
Asexuell_hundvalp P10
Går mot strömmen

Nåväl det är väl bara att inse att bror inte längre är så liten som han tycks vara för mig . =/

20 kondomer? Snart inser du att han får ligga mer än dig, eller att han ligger med skanks.

:)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-12 16:57
Tical P20 Eller att han ligger med grabbarna ifrån fotbolls laget?

2009-02-12 17:12
När ska folk inse att om man har massa kondomer så är det ett bevis på att man inte får ligga.. !
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2009-02-12 17:25
Jag har aldrig använt kondom. Men en gång såg jag en snubbe som hade dragit en kondom över halva skallen. Han såg rolig ut när han cyklade iväg sen.
Producent

2009-02-12 17:38
att ta på en kondom före sex e som att dra på gladpack över tungan innan man ska äta godis!

2009-02-12 17:51
Länk till http://img6.imageshack.us/my.php?image=dsc00477wr6.jpg

det är sånt de håller på med i las palmas vettu! trevliga apparater man kan hitta i en arkadhall!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-12 18:42
Jag skulle lämna tillbaka två böcker på biblioteket i förrgår, dock gick en av dem inte igenom den automatiska återlämningen så jag fick gå fram till disken med den.
Den manliga biblotikarien slår upp boken och ut trillar en kondom.
Fick hjärnsläpp och sa "Den är inte min!" samtidigt som jag drog till mig kondomen och stuvade ner den i väskan.
Måste komma ihåg nästa gång jag använder en kondom som bokmärke..
My heart lives in my vagina.

2009-02-12 18:44
Ser en använd gammal kondom liggande mellan sidorna framför mig, men jag antar nästan att det var en förpackad :)

Moderator

2009-02-12 18:47
kondomer är nog de bästa som finns, finns så mycket roligt att göra med dom :D på skolan så kan man spotta i en kondom o smyga ner med den i en gammkärring till lärares väska ;) haha.
Blev nästan avstängd nu från gymnasiet för att vi blåste en stor plastsoptunna i småbitar med hjälp av en kondom fylld med acytelen och oxien :D haha
//TW

2009-02-12 18:48
haha tänkte samma som dig fredrik. En riktigt sunkig jävla kondom utan glidmedel mellan sidorna.

2009-02-12 18:49
Absolut, med torkat fittklägg och andra substanser på! THAT'S HOW FRESH I AM

(näe, det var en prydligt förpackad Okeido som ligger kvar i väskan)

2009-02-12 21:14
antalet gånger jag haft kondom kan räknas på båda handens fingrar...

2009-02-13 15:42
Dieallot, det var vår lärares ide av sexualundervisning. han slägnde på nån film. sen drog han en kondom över huvudet. mkt lärorikt

f.ö kondomer is the shit! man slipper pumpa kroppen full av hormoner, könsjukdommar och kan även hindra killar från att komma så jävla snabbt så även kvinnan kan få ta del av sexet
when I play doctor, I play to win

2009-02-13 15:46
tereche spottar en sanning (som man säger).

2009-02-13 18:11

Jag jobbade på arlanda, och frågar efter passagerarens pass.
Killen sträcker fram passet samtidigt som det ramlar ur en kondom, jag börjar garva högt som fan och kan inte sluta garva samtidigt som jag frågar om han hade planer för att joina tiotusenmeters klubben, jag skämtade på ett tag till innan jag gav honom boardingkortet
och vem fan är du?

2009-02-13 19:36
shitmannen

Heh! Du var ball!

2009-02-14 01:34
Hur roligt är kondomer egentligen? Seriöst. Det suger verkligen. Jag är 23 år och jag använde kondom för första gången för nån månad sen. Jag kan säga er att det var en helt oväntad upplevelse. Visst, jag har hört att det inte ska vara så skönt osv. men jag kände verkligen inte ett skit. Hört att det ska vara nice för grabbar som kommer lite för fort, men det var verkligen ingenting för mig. Hellre besöker jag RFSU lite då och då än att använder kondom. Dock vill jag påpeka att jag aldrig haft nån könssjukdom, lyckligt nog.

2009-02-14 04:59
hmm.. du slipper risken att strängen går av ifall du använder kondom! och andra eventuella könssjuktdomar..

2009-02-14 08:45
Inte riktigt första valet, men måste man så måste man

2009-02-14 12:54
Thief: Haha, classic!
"Who the motherfuckin' bawse?"

2009-02-14 15:35
"hmm.. du slipper risken att strängen går av ifall du använder kondom! och andra eventuella könssjuktdomar.. " - haha, vafan! Jag vill inte veta hur du bär dig åt för att riskera det.

2009-02-14 17:54
När jag var 9-10 råkade jag öppna ett skåp eller liknande i mina föräldrars sovrum och hittade kondomer och blev sedan svårt traumatiserad för livet när jag frågade om fyndet och fick en förklaring.
Det sitter fortfarande i, tar en tjej fram röda Okeido är det bara att dra en nödlögn och gå och lägga sig.

2009-02-14 18:38
Favoriten? Grande.

2009-02-15 22:36
Skulle jag utöva horisontella aktiviteter med en ny partner skulle jag propsa på att få se intyg (högst två månader gamla) där han testats för alla kända könssjukdomar known to man. Annars är det kondom för hans del, lätt (vilken kvinna bryr sig om hans njutning så mycket ändå, right?).

2009-02-25 16:25
Kondomer är så jävla misär, serri.

En midsommarhade jag sex med en norrman på en båt, eh. Han var sjukt mån om kondom...
Vi knullade rätt vilt och hårt och typ plötsligt var kondomen BORTA. Vi kollade i sängen men den var inte där, sket i det och körde vidare.
hej då och åka hem, 2 dagar senare sitter jag och kissar och kollar ner i toaletten. och där ligger kondomen. den hade bott I MIG i två dagar. det var inte så kul. blev ganska chockad.

2009-02-25 16:42
HAHA! Bra där!:P
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2009-02-25 18:53
äckligt

2009-02-25 19:15
Damn thats nasty girl =P
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Producent

2009-02-25 20:10
har hänt en liknande grej med min tjej en gång
vi hade haft sex sent på kvällen och somnat, sedan vaknade jag upp på morgonen bredvid henne och kom å tänka på vart fan kondomen egentligen tagit vägen..

2009-02-25 21:44
enligt ett avsnitt av cityakuten (världens bästa källa) kan det blil ganska allvarliga konsekvenser av att kondomen fastnar. Minns inte exakt vad som kunde hända, men jag vet att det blev tal om operation när gynokologen inte kunde få ut den med sina instrument
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-02-26 00:51
va e grejen med kondomer? för det första klämmer dom åt så mycket så dom stoppar blodtillförseln (blodtillförsel är fan viktigt) och flr det andra så känner man inget. sex ska itne va jobbigt, det ska va skönt

2009-02-26 00:55
Det är ingen kukmätar tävling här hörru ;) de finns allt kondomer anpassde för din gigantiska snabel ska du se..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-02-26 08:36
shit.... ska fan hugga av mig kuken för att slippa råka att bli drabbad av nån av er jävlar som inte fattar hur viktigt det är med kondom
http://www.kommandot.se/wp/

2009-02-26 09:06
äääh så viktigt är det ju faktiskt inte, knappast risk för HIV direkt.
HMOR

2009-02-26 10:11
Haha. Jag har fan ALLTID hatat kondomer, mest utan belägg för jag hade bara provat en gång med en pojkvän en gång i tiden bara för att vi ville kolla grejjen. Men jag har verkligen varit kondommotståndare, vafan liksom. När passar det att få in den i bilden? Det måste ju vara värsta mood killern. Och hur FAN får man på den? Och vad gör man med den sen?

Men sen träffade jag en snubbe för nåt tag sen som envisades med att dra på en kondom mitt i allt. Jag protesterade lite men fine liksom, och sen... sen blev jag FRÄLST! Fan vad smidigt! Man slipper ju allt jävla KLADD!

<3 kondomer
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-02-26 13:23
en rätt äcklig historia men när min syrra var typ 14 hade hon sin första pojkvän och de hade väl rätt rejält med sex ... efter kanske 2 månader ihop tog det inte helt otippat slut och tiden började gå...ungefär 3 månader efter att det tagit slut tänkte jag vara en schysst storasyster och städa hennes rum och jag tänkte även vädra alla täcken och liknande.
jag lyfte på denhär "madrassen" man har ovanpå den riktiga madrassen och vad finner jag?
....... hennes ex.kille hade alltså lagt ALLA använda kondomer oknutna under madrassen.
dessa har legat där i månader och runnit omkring....

jag kräktes i hennes papperskorg. det var vidrigt.
jag är discoverys ansikte utåt

2009-02-26 20:59
Puls F19

HAHAHAHAHAHAHA XD
fy fan vilken JÄVLA lukt det måste ha vart :S
jag kände nästan den när jag läste din historia XD
forever feels like home

2009-02-27 10:56
Jävligt konstiga attityder till kondom i den här tråden

"va e grejen med kondomer?", "att ta på en kondom före sex e som att dra på gladpack över tungan innan man ska äta godis! ".

Men visst ha så roligt när ni fryser bort vårtorna från kuken och tvättar bort skabben, hänger med gråtande tjejen till kvinnokliniken för att göra abort. Om ni nu nånsin får knulla det vil säga, i min värld får folk fan könssjukdomar fast dom försöker vara nogranna med kondomen.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-02-27 11:06
Kondom är för mig en självklarhet. Tycker att det är onödigt att min tjej ska proppa i sig hormoner när det finns andra, dessutom säkrare, alternativ. Skillnaden i känsla med eller utan kondom är ju dessutom jävligt marginell. Jag tycker att p-piller missbrukas rätt hårt i dessa dagar, hur nyttigt kan det vara att trycka i sig dessa hormoner från att man är 16 till 30 när man kanske vill ha barn?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-02-27 11:13
Word på Candide.

Fuck moodförstörare, om man inte kan hålla sig 2 sek så är det inte värt det ändå

2009-02-27 11:23
Word på dundermannen och candide som fan!!

2009-02-27 11:31
det finns ju tunna kondomer...
Skyll på systemet