Du verkar ha tunga issues ärligt talat, du lever ju inget eget liv verkar det som, allt kretsar kring din kvinna och ditt välbefinnande/humör verkar styras av hennes beteende mot dig...Jag menar för mig verkar du rätt fucked, jag menar om du känner såhär just nu hur kommer det då kännas när hon knullar/träffar någon annan? För det kommer hon garanterat göra inom en relativt snar framtid (om världen är som vanligt...) vafan ska du göra då? sluta leva? hålla dig inne för att inte träffa på henne eller försöka snoka igenom alla hennes gästböcker osv? Det verkar verkligen inte som att ni är tillsammans av rätt anledningar, du är mest svag o klarar dig inte själv vilket inte kommer resultera i ngt bra. Dags att släppa taget och försöka lära dig gilla livet på egen hand...gör man inte det så blir nog inte resten så jättebra! O om du har cash så kan du göra dig av med hennes grejer...jag hade bara gjort det om dom var fula men men. Sälj skiten annars o köp nytt, du verkar ju vara den känsligare typen. peace