I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge ut namn på anställda?

Övrigt - Blandat

2009-02-09 19:30

Ge ut namn på anställda?

Hoy. Söker en person som jobbar på en ICA-butik ett par mil från där jag bor. Vet vad personen heter i förnamn, men inte i efternamn. Ringde idag till butiken och frågade om hela namnet. Dom vägrade ge mig namnet av "säkerhetsskäl". Finns det någon lag på det här eller hur funkar det med sekretesslagar osv?

Mjaaau

2009-02-09 21:23
Kan du inte bara ringa dit och be om att få tala med personen(förnamn) ifråga och helt enkelt låta som att du verkligen känner människan? Kanske pajar hela syftet iofs. om du måste fråga personen om dennes efternamn. Luktar lite You Got Mail eller något det här!
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-09 21:28
ja det finns ju knappast någon lag som säger att de MÅSTE ge ut namnet iaf =) det är nog policy från företag till företag..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-02-09 21:29
Ring och fråga om du får tala med denna, sen när du snackar säger du "förresten vad heter du i efternamn? jag kan ha kommit fel."
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-02-09 21:50
Ok ok. Ja det är fan svårt. Fler tips tack. Får kanske göra ett försök till och på nåt sätt luska ut efternamnet.
Mjaaau

2009-02-09 21:52
Du måste berätta varför du vill ha det! Tell us! hatar såna här trådar :'(
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-02-09 21:59
En lady jag vill komma i kontakt med igen efter att ha träffat henne en utekväll. Arbetsplats och förnamn är det enda jag har att gå på! Någon som har något bra jävla tips?
Mjaaau

2009-02-09 22:13
En lady jag vill komma i kontakt med igen efter att ha träffat henne en utekväll. Arbetsplats och förnamn är det enda jag har att gå på! Någon som har något bra jävla tips?

Du säger att du vet hennes förnamn och vet vilken ICA butik hon jobbar i.
Här är ett helgalet tips: Du kan kanske gå dit och fråga första anställda du ser "Hej, jobbar Ann-Katrin(?) idag?"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-02-09 22:14
bombhota om de inte ger ut hennes namn. är nog inte så poppis men du lär ju dra till dig hennes uppmärksamhet så får du låta henne ta nästa steg
http://www.kommandot.se/wp/

2009-02-09 22:29
i'm allergic when it's about cowards... Get some balls och åk ditt förfan...

Judge säger - Hej, kommer du ihåg mig från den kvällen (smile)?
Ann-Katrin säger - Ja, du va finare när jag va full...
Judge säger - Så, då kan vi ta några drinkar?
Ann-Katrin säger - Så länge du betalar så...

GL, HF
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-02-09 22:33
GhostfaceKillah P38 har du fan rätt i. Lets do this
Mjaaau

2009-02-10 18:25
Såå.. hur går det då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-10 19:03
Lite engagemang får du fan ta och visa, åkt dit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-10 23:59
Sen måste du uppdatera i tråden nu :)

2009-02-11 02:36
Ja man måste uppdatera sådana här trådar. It's the law
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-02-11 03:01
GhostfaceKillah P38

HAHAHAHHA.. vad faaan, aja det e rätt !
dra dit !

2009-02-11 17:48
Går väl sådär! Undviker helst att åka dit innan jag snackat med henne. Men snart är det fan last outpost
Mjaaau

2009-02-11 19:54
jisses.
skulle kännas fett creepy om någon ringde till mig på jobbet som ja träffat på krogen.
åk dit. vad kan hända, du skulle ju ändå köpa 3 limpor cigg på kiosken brevid ;)
RATED R!

2009-02-12 12:41
just nu sitter nog judge anhållen för människorov
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2009-02-12 12:48
HAHA

2009-02-12 20:06
Haha Vill du verkligen träffa henne? Va inte rädd för att bli dissad.. Alla killar är lite rädd för att bli dissad, ta med en vän så om hon dissar dig så får han nått assgarva åt.. alltid lika kul att se nån få nobben bara det inte är en själv.. Am I right?
Jag har ingen personlighet

2009-02-16 01:06
Ja men hur fan har de gått dååå ? Update please :)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-02-16 09:32
Vart har varlden hamnat nar folk kanner att de forst maste stalka personer av det motsatta konet innan parningsproceceduren kan ta vid?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-02-16 10:52

ehhm, sjukt creepy att ringa? om jag hade varit den tjejen hade jag blivit skiträdd. speciellt om man hört från någon kollega att någon ringt och undrat över ens efternamn.

åk dit! och typ, men HEJ, jobbar du häär!?
mjao!

2009-02-16 17:07
Haha. Update! Har snackat med henne nu ett par dagar, samtal och sms. All good so far, fram till imorse. Då landar SMS innehållande följande; "Hej. Hoppas du hade det trevligt igår. Men vi kan inte prata mer med varandra :("
Haha, helt ställd. Får ingen anledning heller. Har inte pojkvän. Vad är problemet?!
Mjaaau

2009-02-16 17:28
Judge - Kan va möjligt att hon har studier att sköta kanske? Eller så har hon haft på "G" med en kille innan, som hon kanske börjat snacka med igen...

Känner med dig helt när det gäller sånt =/ ...

eller inte...

2009-02-16 17:35
Ptja kanske. Men borde väl kunna säga det så jag slipper undra, och skriva på Whoa. Skumt iaf
Mjaaau

2009-02-16 17:58
men klart hon blir rädd när du stalkar henne så där. stalka henne mer så kanske hon blir rädd för att säga ifrån

2009-02-16 18:04
easyskanking P22 tack för tipset! Ska prova
Mjaaau