Roliga adresser
posta namn på lite roliga adresser mitt bidrag är "ryckepungsvägen" kolla upp på eniro om ni inte tror mig :D
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!
Den är ju så sjukt old bara =( Men den är ju kul iofs..
be the change
det roliga är när jag ringde till ett företag som fanns på den gatan när jag jobbade på ett telemarketing företag, blev lite "krystat" - " hej är det blabla AB på ryckepungsvägen?"
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
lägger upp lite fler, vem skulle vilja bo på följande gator homoberget homsvängen bögared transstrand negerbyn ( wtf )
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
pungpinan finns det ju nån nattbusshållplats från farsta eller vad det var som heter. var jävligt kul när man satt småfull/bakis på väg hem en morgon efter nått rave
http://www.kommandot.se/wp/
negerbyn hade fan vart överfett! hade inte bangat kicka ut den på transtrand heller:)
men liksom tänk er scenariot "- vart bor du då?" "- "näe fan jag bor ju på homosvängen"
ehhh? hade ju vart skitball! tänk om polisen frågar en o man får en gångs skull kan säga ngt så sjukt...sen visar det sig vara sant dessutom!
Vi har pungbovägen i köping.. på skylten står det Pungbov.
mama said knock you out
snuskigt värre! jag hade då aldrig kunna säga min gata utan att fnittra om jag bodde på något pungigt.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
lennart rensningar på g...
Bögatan
Fucks your life up crew Tjabo!
Kukkola? Kuk kola lixom ba.. Hur tror ni huspriserna ser ut i Ödebo?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Pungaren i Säter
My heart lives in my vagina.
har för mig att krigsstigen ligger nånstans i stockholm..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Genvägen
http://duckdown82.tumblr.com/
Snopptorpsgatan i eskilstuna.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Finns en väg i typ svedmyra eller efter sverdmyra mot älvjsö i stockholm som heter SKönmossevägen . På en sån där vit väg skylt var det några bokstäver som var borttagna så det stod Könsmogen
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
hahaha negerskallelandet! sodom och gomorra va grymt också :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Det finns ju BöGatan här i Göteborg... blir ju först roligt när man förkortat Gata med bara "G." dock.
Jag hade en kund som ville vi skulle skicka varor till Kukasjärvivägen.. tyckte jag var lite kul.
alla som bor i haninge kan ju njuta av dalarövägen, som kommunen lyckats korta av till, yes, dalaröv. blir glad varje gång ja ser den =)
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Svennevad Tänkte skriva Ryckepungsvägen också, Falun!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har en Gökvägen här i strängnäs
http://duckdown82.tumblr.com/
Anusviken, MORA Rumpberg, BOLLNÄS Svartingshögen, KÄVLINGE Stjärten, FALUN Fisingsberget, NORRTÄLJE Fisaren, NORA Fisarna, LIDKÖPING Skitareskäret, SOTENÄS Tuttebergen, KINDA Tarmhackarhålet, Piteå Fittvik, Mora Kukasvaara, Övertorneå jaja osv osv..
Hangaround
2009-02-07 18:57
Jag bor på Hyllegränd, och bor mitt emot ett bygg-gymnasium. Och det är nån lattjig lirare till byggelev som ändrat H:et till ett F på vägskylten. Ni fattar, Fyllegränd. Festligt.
http://matildaberggrens.blogg.se
Tarmhackarhålet hah, där fick jag mig ett skratt iaf.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Kukkola är ju finska, betyder typ tupp-by :)
Haters gon' hate...