I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag saknar skolan & livet förr.

Övrigt - Blandat

   

2009-02-04 18:06

Jag saknar skolan & livet förr.

Är det bara jag som känner såhär? Nu när man har kommit igång och jobbat ett tag, sliter häcken av sig, visserligen får man betalt, och jag trivs jättebra. MEN,

Skolan var något speciellt, den gemenskapen varje dag i skolan, var där med alla polarna. Levde som "kungar" även fast man inte hade så mycket pengar, man kunde skolka och bara ligga hemma om man kände för det, dricka alkohol och gå bakfull till skolan, vara jävlig mot lärare med glimten i ögat.. Ja bara ha snuskigt roligt.. Alla roliga tider när man samlade större delen av klassen och hade "klassfest" och söp skalle..

För nu har jag kontakt med typ 1 ifrån klassen, visst. Har dom andra på MSN och så, men träffas inte längre. Man kanske skulle ta tag i det, men alla har ju fullt upp med jobb & så vidare.. Men fan va soft skolan var, och fritiden runt där. Lätt dom roligaste åren i mitt liv, speciellt gymnasietiden..

Men som sagt, nu har ju alla jobb och är upptagna ganska ofta, så svårt att hitta tid själv också när jag väl jobbar, och när man gör det så har man fan inte så mycket ork kvar för att hålla på göra saker hela tiden.. Är detta vägen till att bli vuxen? Jag diggar det då fan inte ..


Någon annan som känner som mig? Att skolan var så jävla kul egentligen? Bara att man inte tänkte på det så ofta när man väl var där... Tänk om man kunde komma tillbaks dit, ett tag iallafall.. Fyfan...

Morientes..

be the change