Limmar du på en tjej/kille som egentligen är "over your league" ?
?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Svar ja
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Graffare
2009-02-02 19:14
Snarare under my league.. Hehehe
ok för att få någon som helst ingress då.. skriv gärna en förklaring hur ni tänker, mangola> du tar vad du får va? =)
Graffare
2009-02-02 19:21
Tsss... Jag haffade den kattigaste gussen och nevva hafta worry...
Jag trodde att jag gjorde det, det visade sig att han tyckte samma sak om mig och nu kilar vi stadigt sen några månader tillbaka.
Jag träffade en tjej och insåg sen hur snygg hon var.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Alltså vadå "over my league"... finns ju inte. Tycker det är onödigt att placera in folk man inte känner i fack, och säga att de är för bra/ dåliga för mig. Ser man någon som man tycker är intressant är det ju bara att ge det ett försök, blir man dissad så blir man.
Jag brukar intala mig själv att anledningen att ingen "limmar" på mig är att jag är "over everyones legue".
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Om man redan lirar i Premier League då?
CAMPIONI!
Redaktionschef
2009-02-02 19:59
Då satsar man på Champions league ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
oftast är dom ju inte over ens league, och dom man limmar på som man tänkte va i ens league visar sig vara over ens league, och det är därför dom lämnar en.
Aaa faktiskt verkligen, beauty and the almost beast;) hon är så vacker, kvinnan i mina drömmar, gud tog sin tid med att sy ihop hennes sömmar
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Mangola Så "kattig" är någonting bra då, eller..? :S
ja jag tror att alla gör det för annars skulle jag bli fett limmad på som under alla andras league
http://www.kommandot.se/wp/
Det är klart att det finns i mitt fall då tjejer som är under my league ( o tvärtom för kvinnorna, bögar o div hehe) man får väl jämföra med vad man vet att man kan få, vad man kan få när man har tur o vad man tog när man var 15 eller ngt liknande o full som fan...ser hon ut ungefär som vad du hade kunnat tänka dig när du var ung o dum, ja....då är det bäst att snabbt fundera på vad som händer! Sen tycker jag inte att dessa "over your league" brudar är ngt att hänga i granen, dom flesta är stuck up, tråkiga jävla kvinnor som inte har så mkt att säga...i regel...skulle hellre spendera en kväll med att snacka o dansa med nån ball brud med humor än att snacka skit med ett snyggt miffo o sen knulla henne. Inte värt tiden! Jag måste säga att jag ofta sett rikemans/"man brudar" (om ni förstår ordet) som har killar som är bra mkt fulare än dom...ändå lite ovanligt, tycker att par ofta matchar varandra rätt bra utseendemässigt!
conspicious> Klart det visst finns vissa människor är mer sexiga, smartare,roligare och framgångsrikare etc än andra om det nu är det man tänder på.. sen tycker jag MRsalesman du har verkligen rätt där tror jag. sådana nästan fotomodeller är nog rätt tråkiga och framförallt egocentriska människor jämfört med fula.
jag har en flickvän som har högre lön, bor bättre, e snyggare och många andra plus som jag saknar. det e ganska nice ! man ska inte nöja sig med sämre liksom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror inte att någon överhuvudtaget är "over my leauge"...eller under för den delen. Det är ett fullkomligt värdelöst och skevt synsätt.
Delam tange barat
rachel men då kan man hävda att man är fett rolig och en jävel på att knulla. asbra, om än lite skevt, synsätt
http://www.kommandot.se/wp/
Toastare
2009-02-02 23:59
erorone, frågar du dig inte då varför hon nöjer sig med nått som är sämre? ;) Skitsamma om det handlar om att ligga.. men folk som är way out of my leauge anser jag vara folk som är sjukt smarta (kärnfysiker, kirurger etc.) och då blir det lite "ligga med rainman"
Jag skyller allt på Emma!
BB hmm...där fick du mig allt....touche...!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur kan man säga att det inte finns folk som är "out of my league" jag menar skulle jag träffa en skitsnygg brud, högt uppe på karriärsstegen, fins hem o allting så skulle det ganska säkert kännas som att hon var "bättre" än mig...men det sagt betyder det inte att jag vill ha detta, men hennes ranking på den mänskliga stegen hade nog varit över min om man tänker på hur samhället o världen såg ut. jag förstår varför det kan verka stötande att säga sånt men RACHEL...känns det inte lite utpiskt att säga så? Säg att du är en vacker kvinna, med bra humor, du är smart, står på dina egna ben osv...tycker du då att du skulle nöja dig med en tråkig, ful kille utan ambitioner? Det tycker iaf inte jag...det gör honom till "under your league".
MRsalesman Nu var det ju inte egentligen tal om "out of my leauge", utan "over my leauge". Jag tror inte att någon är överlägsen eller bättre än vad jag är precis som jag inte tror på att jag är över någon annan. Så som jag ser det, så är det olikheter som gör att jag inte skulle vara ute efter någon "tråkig, ful kille utan ambitioner". Inte för att jag skulle vara "bättre" än så, utan helt enkelt annorlunda. Jag tror inte på att rangordna människor efter attribut, iq, eq, yrke osv. Det tycker jag är skevt.
Delam tange barat
Haha vilken extremt dum tråd. Snacka om att nedvärdera sig själv om man säger att han/hon är "för bra för mig". Skulle någon komma med det påståendet till mig skulle det vara en direkt förolämpning ju. xD
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Lepra> Sanningen är hård att höra
Det heter "Out of your league" ... Har faktiskt aldrig reflekterat över huruvida någon skulle vara "för bra" för mig, bara det bästa är gott nog! Nu var det iof. 5 år sedan jag raggade på nån.
jag siktade högt som fan utan att tro att han någonsin skulle falla för mig överhuvudtaget då jag tyckte han var den mest snygga och fantastiska person jag någonsin mött. MEN se på fan, han gillade mig med och vi var ihop i 2 år. så kör på, trots att ni inte tycker att tjejen/killen spelar på samma nivå som er.
okej då out of your league heter det allihopa!! pränta in det i era huvun!!
Graffare
2009-02-03 11:14
Omen22 Japp.. Aldrig hört det uttrycket tidigare?
Jag tycker inte alls att det är att nedvärdera sig, jag är på topp o gillar mig själv men det betyder ju inte att det inte finns "bättre". O det är ju inget som säger att folk som siktar högt inte behöver lyckas finns ju normala snygga människor som går på personlighet och inte socialt status o dyl...
Men vadå. Så ni menar att ni på allvar delar in personer i ranking listor? Haha, Snacka om kass människosyn.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Man vill ju aldrig byta sig neråt i varje fall.
aja jag vet inte....om man inte fattar så fattar man inte antar jag! Handlar inte om nån kass människosyn iaf! Säg såhär..du är ute på klubben, (skit i personlighet o sånt nu) o ska hooka en brud, varför ska du hooka någon som är fulare än vad du brukar kunna få? Det är ju att byta ner sig.... Det kanske låter sjukt, vidrigt eller ngt annat...för mig låter det bara som sanningen!
Candide Haha! Jag kör på samma teori =) Jag tror dock jag utstrålar divighet och andra saker som gör att brudar lätt får förutfattade menignar om mig! VILKET INTE STÄMMER!
Highfive anyone, anyone?
som mr salesman säger !! det e ju så det funkar, oavsett det e skevt eller ej !
Jag spelar redan i den högsta divisionen
och vem fan är du?
Alltså. Jag kan få ryck ibland och faktiskt ragga upp nån jag tycker är riktigt söt (alltså, nu pratar vi vääldigt sällan. Typ 3-4 gånger i mitt liv. =)) Men - det händer aldrig att dom som ibland kommer fram till mig är nån jag själv tyckt varit söt eller nån jag skulle vilja träffa. Och okej nu är vi ytliga utav bara helvete här men det är man ju när man raggar så vi ska inte hymla med något. Dom som faktiskt kommit fram har varit... riktiga loosers. Ursäkta. Men så är det. Och det tycker jag är märkligt.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
jag försöker ALLTID med riktiga katter, och självklart misslyckas det jämt. sen när jag nån enstaka gång lyckats, har d varit med "mindre fina" tjejor. skillnaden har varit att jag med de "mindre fina" allttid haft vi mer att snacka om och personkemin har oftast stämt bättre än de som är "barbie söta" i allmänhetens ögon. de tjejorna förstår oftast inte min humor. min egen slutsats: fula personer dras till fula personer. snygga dras till snygga. detta på det ytliga planet såklart, och jag lär nog aldrig välja det ytliga före mental sex. which later on leads to REAL freakin. tack för mig
flaajest: så vad är kontentan av detta? Antingen är du ful o spelar i en lägre division eller så har killarna fått bättre självförtroende på fyllan! super-nerd: o det kändes väl inte helt förjävligt eftersom du ändå hade ballare med den mindre söta bruden skulle jag tro... För snygga människor, tjejer som killar, tänker för mkt på sitt yttre och är faktist rätt så ofta tomma skal (nu har jag ingen större erfarenhet av killar) men tjejerna iaf...Det finns dock x antal killar för dessa också jag menar hur många orkar inte slösa en hel kväll o sitta o snacka om ingenting för ett stycke hona o ett namn till på svarta listan.
Som vanligt vill alltid alla dra alla över en kam. Whoa-mentaliteten. Sätt folk i fack 4 life....
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
världsmentaliteten: sätt folk i fack for life!!! nu skämtade jag med dig flaajest så bli inte ledsen... men sätter inte dom flesta människor folk i fack? Jag menar när jag gick på spyken i lund så hade man byggarna (o ja...dom var som dom var...exakt som förväntas, brudar, bilar o fest), drama/estet människorna klädde sig rätt likt o såg flummiga ut, naturarna var väl en blandning av professorstan (rikemans-kids) folk o div andra osv...jag menar världen är väl mer eller mindre indelad i fack, blir rätt svårt o inte göra det själv då.' Om inte annat så är det ju ett rätt lätt sätt (man får ju ta det med en nypa salt när folk gör det men ändå...) att beskriva människor. Inget upprörande alls!
när jag väl raggar, så ...ja alltid...även om det faktiskt har varierat.
erorone
som mr salesman säger !! det e ju så det funkar, oavsett det e skevt eller ej ! Det vet inte du, för du raggar inte!
För att dra exempel på (utseendemässiga) ligor:
Två som spelar i samma liga och verkar ha (haft?) ganska kul ihop.
Två som inte riktigt spelar i samma liga, men de hade ganska kul ihop ändå :)
M.a.o. är jag en av dem som hävdar att det "finns" ligor, men det gör inte att jag hatar folk som är över / under min ;)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
MRsalesman> Kolla upp lite fakta innan du kallar någon ful.. flaajjest anses vara bland de snyggaste tjejerna på whoa. har faktiskt svårt att dra någon kontenta förutom att fula killar som har stake nog eller är tillräckligt fulla vågar limma på henne
alltså om man behöver limma på personen, är det inte indirekt lite så att man då anser att personen är över ens nivå? bara jag som anser att brad pitt köpte ner sig?
Priyan> har du aldrig hört ordet desperat förut? =)
Jag hade inte varit desperat om jag delade säng med Jennifer Aniston.
Mabande: Kul att du tycker att den där skatan tillhör samma liga som Brad Pitt. Själv tycker jag hon passar bättre ihop med killen under. Där ser man hur olika vi bedömmer andra. Visst finns det olika ligor. Man kan kategorisera folk i bild/kändis/förmögenhets/intelligens-ligor osv. Men vi har som sagt alla olika smak, och värderar andra personers egenskaper olika, så en person kan ju, som i fallet ovan, hamna i helt olika ligor beroende på vem som är tyckare.