I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har du haft en sån där dag...

Övrigt - Blandat

   

2009-01-30 19:05

Har du haft en sån där dag...

Har du haft en sån där dag/period när allt bara går åt helvete?
Har du haft en sån där dag/period när du bara blir så jävla arg och undrar vad fan det är som händer?
Har du haft en sån där dag/period när allt är så fucked up att du antingen vill dricka 2 plattor 7,2 för att dra ut och svinga på stan eller bara hoppa in i en bil och köra av vägen i 150?

Vad det än kan vara som är så sjukt/stört/åt helvete. Avreagera dig här istället för något annat dumt.

Kan börja,

Just nu är allt åt helvete, och hela skiten skedde på en och samma gång.
Hemmatelefonen fungerar inte sen ca 1 vecka tillbaka och samma sak för internet. Telia är dumma i huvudet, grannen hade samma problem för inte så länge sen och det verkar som vi fått de problemen som de hade.
Sen har mitt xbox har fått RROD och på jobbet säger chefen att jag kanske inte kan jobba där längre, "dåliga tider". Och grädden på moset, tjejen och jag gjorde slut för 2h sen.

Så ja, är ganska frustrerad at the moment men kan iaf glädjas åt att i kylen står det 8 kalla och väntar på att få släcka törsten i halsen och senare ikväll blir det utgång.

Hursomhelstiallafall...! Din tur.







Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.