I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker vän/vänner

Övrigt - Blandat

   

2009-01-28 14:12

Söker vän/vänner

Tja.
Har precis flyttat till Umeå och känner inte en jävel här. Fredrik är btw det riktiga namnet.
Sambon pluggar, därav anledningen till flytt. Jag blev sparkad pga "finanskrisen" hemma i sundsvall. Så då hade vi inte något val, så jag flyttade med såklart.
Jag känner inte någon här uppe, alls. I och med att jag inte heller har fått börja arbeta ännu, så är det ännu svårare att skaffa vänner. Därför skriver jag nu här. I hopp om att nu någon känner att: fan han kanske jag kan träffa lite och kanske bli vän med?

Lite om mig då: Glad jävel, som gillar basket, film och tv spel. Att umgås och bara snacka skit, dricka lite bärs och bara ha det bra. Tränar dessutom på IKSU. Har en hund på 7 månader, så många promenader blir det med denna byracka. Så det gör inte något om du/ni har hund heller.
Är lite som en kameleont och passar in med de flesta människor, men kan vara lite blyg till en början.

Så om ni känner för att veta lite mer om mig, eller kanske bara ge mig lite tips på hur man skaffar vänner från scratch så: HIT Me.....!!

Peace

Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!