I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphop-quiz på bar?

Övrigt - Blandat

   

2009-01-27 16:57

Hiphop-quiz på bar?

Förra veckan var jag mot bättre vetande återigen med på filmquizet på Pet Sounds Bar eftersom det är en kompis som håller i det. Satan vad svårt det är för oss som inte har 200 poäng filmvetenskap! Näst sist kom vårt lag och jag rättade svaren från ett lag där en av landets mest kända filmkritiker var med och de var inte ens i närheten av att vinna, så ja...rätt hög nivå. De har Pop-quiz där också, men jag vet inte vem som stämde Lou Reeds gitarr -78 så jag har väl ingen chans att hänga med där heller.

Det fick mig att fundera på vad jag egentligen skulle ha någon som helst slags chans i och jag undrar, finns det något trevligt hiphop-quiz på nån bar i Sthlm att gå på? Och om det inte finns det: finns det ett intresse hos folk att gå på sånt? Jag skulle kunna tänka mig att kolla om det går att fixa ett nånstans. Eller är ni för unga för såna skäggiga medelålders-aktiviteter?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.