I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

folk man stör sej på på krogen

Övrigt - Blandat

Producent

2009-02-02 15:08
hansomknarkar P20
LÄS vad jag skrev angående cigaretter :)

2009-02-02 15:29
Just det, de som tror att vifta med pengar/bankkort i ansiktet på personalen bakom baren gör att de arbetar fortare är också bland det värsta som finns.

Plus överförfriskade män som (med dregel rinnandes ner för hakan) observerar mina bröst, min mage och min rumpa istället för att gå bort från bardisken och lämna plats åt de som vill handla.

PLUS brudjävlar vars ögonbryn sitter 2 mil ifrån varandra. Det är ju bara jobbigt att se på.
My heart lives in my vagina.

2009-02-02 15:42
Niobe

gött att äntligen få höra något vettigt på whoa! :D
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband
Producent

2009-02-02 15:44
Th1ef
woooow, jag gick in på din pres. snacka inte skit om andra tjejers ögonbryn säger jag bara...

2009-02-02 19:08
Thief...det finns inte mkt att göra..i nästa inlägg föreslår jag att du skriver en kort mening som svar: "point taken!" lycka till

2009-02-02 19:11
+1 på Konstigt
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-02-02 19:49
tack, springsten. jag förstod inte riktigt heller vad det hade med mitt inlägg att göra :)

och Th1ef, jag tror inte du riktigt greppade vad jag menade.
men ok om vi tar det från en bartenders perspektiv som du verkar göra så är det värsta jag vet folk som visslar efter en eller slår i bardisken, de får först en varning och blir meddelade att deras beställning kommer som sista prioritet, fortsätter de skrika eller whatever så åker de ut.
kan folk inte bara chilla? hur hade det sett ut om jag kom till er arbetsplats kl 9, måndag morgon totalt jävla aprak och skrek efter DIG!

eller folk som räknar sina enkronor för att kunna betala för sin öl, ser det ut som jag behöver växel?
CAMPIONI!

2009-02-02 20:23
Asså man borde ju döpt denna tråden till Folk man INTE stör sig på på krogen...

Hade underlättat massor.

2009-02-02 20:34
haha eller hur, nu har ju folk räknat upp i princip alla olika personligheter som befinner sig på krogen.. om man stör sig så mkt på krogen behöver man inte befinna sig där :)

2009-02-02 21:26
Och om man som bartender inte förstår vad man ger sig in på när man tar jobbet kanske man borde fundera över en ny karriär..
Klart folk beter sig som svin på krogen, inget nytt under solen.
One chapter a day

2009-02-02 22:10
den snygga tjejens tjockis kompis som alltid ska cockblocka
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-02-03 00:49
Men den bruden behöver inte alltid vara ful...hon kan bara vara avundsjuk eller ngt liknande...förstår inte varför tjejer gör så mot varandra, har aldrig vart med om att killpolare skulle ens få för sig ngt sådant. Kanske på sin höjd om båda vill ha någon men knappt då fan...

2009-02-03 01:01
Det sjuka är ju att det tydligen finns en massa andra regler för hur man ska göra när man handlar på krogen till skillnad från nån annanstans, först så får man inte betala med mynt sen ska man betala ännu mer när bartender väl gör sitt jobb..
 DIF!

2009-02-03 01:39
Bartendrar som förväntar sig dricks är fan vidriga.

Du får dricks om du levererar över förväntningarna. Att hälla upp fatöl och blanda groggar utan att spotta på mig är ditt jobb, inte något spektakulär tjänst. Att fixa snabb och trevlig service fast det är fullpackat och stressigt, få mig att känna mig välkommen på stället, eller att faktiskt kunna lite om sitt sortiment (bortom 'allt vi serverar är gott') om jag är villrådig... tja, det kan faktiskt va värt lite svarta pengar.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-02-03 09:29
PLUS Bartenderkolleger som (efter mer än en månad) inte lärt sig de vanligaste drinkarna
PLUS Dj'n som spelar så hög musik så glas vibrerar ner i golvet och går i kras
PLUS vakter som klagar på kaffet
PLUS the motherfucking government, bitches and hoes och de som dricker tequila och spiller salt på hela bardisken.

2009-02-03 10:22
TRÅDEN RENSAD!!

Ska den här tråden ligga kvar så håll er till en trevlig och icke rasistik/sexistisk/stenåldersnivå.

/ Admin crew

2009-02-03 13:03
Th1ef
JAA we get it du är bartender big wow!, det räcker..
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-02-03 13:05
Big whoop, wanna fight about it!?
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-03 13:09
lifes a bitch thief!

2009-02-03 13:46
Afropolack
Ja, jag fattar att du är en svart polack. Det räcker.

MRsalesman
Ofc, har aldrig påstått annat.

2009-02-03 16:45
1. Brudar som står i baren som försöker smeta på sig en gratis drink/grogg/cider.
2. Feta tjejer som dansar!
3. Folk som står och flashar med en bunt sedlar i baren.
4. Bartendern som muppar sig som går till alla tjejer först fast man står halva jävla kvällen och hänger i baren för den lilla patiska jäveln ska gå till varenda brud före.

2009-02-03 18:02
Alla Göteborgs whoaiter borde gå förbi röda rummet och krama Th1ef när hon jobbar, hon verkar så bitter på sitt arbete.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-02-04 13:13
Absolut, fjortisth1ef goes emoth1ef goes angryth1ef.

Var en whoait på jobbet i söndags, men han klagade bara på att jag åt för mycket. Vilket också är störande när folk gör på krogen!

2009-02-04 13:23
sweden: även om dom faktiskt KAN dansa? eller är det automatiskt så att feta tjejer inte kan dansa, och därför borde låta bli?

2009-02-04 13:36
Det borde ju säga sig självt att ett klot inte direkt har några kurvor att svänga med.
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-04 13:53
Det borde ju säga sig självt att ett klot inte direkt har några kurvor att svänga med.

Hahahaha. :)

2009-02-04 14:50

2009-02-04 14:51
Romantiserande av fetma in the making.
Intressepenisen hårdnar!

2009-02-04 15:09
Th1ef Händer ens alla dom här grejerna du har skrivit på fattig huset röda rummet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-04 16:56
Th1ef, av vad jag läst borde du fundera på att byta jobb. Varför inte till ett där du INTE stör dig på allt som händer under en arbetsdag? :)

2009-02-04 18:18
Man stör sig i princip alltid på rätt mycket när man arbetar inom servicebranschen, det har att göra med att majoriteten av världens befolkning är idioter.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-02-04 18:42
det är fan sant.

2009-02-04 18:51
Blaze_We

Och mer därtill. Vänta bara tills jag kommer igång med historierna om han som spydde över bardisken på min kollega, paret som lämnade otrevliga rester på toaletten efter sitt samlag och gubben som blev magsjuk hela vägen till toaletten.

Ch1ll

Jag älskar min lön, jag älskar mina förmåner och jag älskar, älskar, älskar att jobba i bikini på sommaren! App har rätt, majoriteten är idioter som blir ännu värre med lite alkohol i sig, och någon måste ju stå ut med dem.

2009-02-04 23:16
haha, du gillar inte att en aning förfriskade drägg till män kollar på dig men du "älskar, älskar, älskar att jobba i bikini".. :)

förutom det så förstår jag vad du vill få fram!

2009-02-05 00:25
medoria: asså jag vet inte riktigt...fan är jag en otrevlig och ouppfostrad herre med skev världsbild? för jag började bara skratta när jag en liten bit in i klippet...asså dom var ju inte dåliga eller så men det bara studsade fett överallt o såg mest komiskt ut! Men klart att feta ska dansa, alla ska dansa om dom tycker det är kul..vem fan bryr sig...dom som är töntigast är dom som står o skrattar åt andras dans fastän dom själva bara sitter o hinkar bärs (jag själv 16-20 års ålder).

2009-02-05 12:53
MRSalesman: jag börjar också skratta, jag tycker dom är asgulliga. Men dansa kan dom ju. (Om man med dansa menar har taktkänsla, rör sig snyggt till musiken etc etc etc). Det jag ville få fram var att huruvida man är bra eller dåliga på att dansa har väldigt lite att göra med om man är tjock eller inte. Och det gäller väl alla de egenskaper som vissa i denna tråd projicerat på tjocka människor( tjocka tjejer rättare sagt). Det är inte att dom är tjocka som gör dem jobbiga per automatik. Jag tycker det är fullkomligt orimligt att hata någon bara för att den är tjock. Det är diskriminering, och då är man en idiot, och borde hellre hålla käften. Även om tråden heter Vilka retar du dig på på krogen.

2009-02-05 13:01
Om alla idioter höll käften skulle whoa vara väldigt tyst.

2009-02-05 18:34
Det är ju just idioterna som gör whoa...skitfett ju!

2009-02-05 20:35
DJ:n
Jag hatar alltid plattvändaren för att jag anser förstås att jag skulle göra det mycket bättre. Högfärdhet är en dygd.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)