I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt öga!

Övrigt - Blandat

   

2009-01-23 02:20

Mitt öga!

Vänder mig till whoa igen, Lekte med min hundvalp igår som är en liten rottis, Liten sådan men ändå klumpig och lekfull till 110%.. Låg i sängen med henne och lekte lite med henne.. då kom hon flygande och hennes naglar som skulle bli klippta senare ikväll sticker mig RAKT i ögat, Jag skriker till av smärtan och försöker öppna ögat, Det vattnas och håller på.. efter några timmar efteråt så var de lugnare, Gjorde sjukt ont med att det sved och värkte lite smått.. De känns som jag har fått grus i ögat och att "något hänger" i ögat då när jag blinkar rör sig något i ögat känns det som.. Vakna precis, sjukt illamående och yr, Och mitt öga var alldeles varigt och jävligt.. Tänkte åka upp till sjukan idag, Men pga försening av lönen blev de tyvärr inte så.. Vad tror ni? ska jag fortsätta gå såhär? å vänta och se? Har spolar vätska till ögonen, sånt här koksalt grejs..


ursäkta min röriga beskrivning, Är jävligt nyvaken, Yr och illamående.. ser knappt på mitt egna öga..


Vill notera med att jag såg väldigt suddigt på ögat då de va som bäst med, och min kompis har varit med om nästan samma, och då hade hennes hornhinna blitt skrapad, och detta i sig kan leda till en allvarlig infektion i ögat.. Vad tycker ni? Ska jag dryga ut och vänta, eller gå direkt imorn?

The News called it crack, i called it diet coke..