I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bartenderutbildning

Övrigt - Blandat

   

2009-01-16 12:40

Bartenderutbildning

Jag och en polare hade till sommaren tänkt att gå Grythyttans bartenderutbildning. Jag tycker att det hela låter väldigt bra, till ett bra pris. Men sen i natt så satt jag och gled runt lite på nätet och hittade Barskolan.net/. Jag kände då att 2-3000:- extra, för att åka till Mallorca istället för Örebro, lät väldigt mycket bättre. Då kanske jag även får chansen att jobba i Spanien i sommar, vilket vore helt underbart. Flyg, hotell, utbildning (inkl. allt material) i tre veckor för drygt 15000:- tycker jag låter helt otroligt billigt.

Så nu till frågan: är det någon här som gått utbildningen i Magaluf? Hur är den tycker ni? Snackade med en kille precis, han sa att det var en helt underbar kurs. Vad bör man tänka på nu så här i förväg i så fall? Vad bör man ha med sig? Ja, ge tips på allt som kan vara bra att veta innan man bokar det hela. Har kollat in sidan och läst lite, men tänkte mer utöver det.

Tack!