I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Försökte räven döda mig?

Övrigt - Blandat

   

2009-01-15 23:37

Försökte räven döda mig?

Jag var på väg hem från jobbet då jag fick syn på en rävunge. Har ingen aning om hur rävar fungerar så jag fick en obekväm känsla i kroppen (trots att den var pytteliten). Hur som helst bestämmer jag mig för att vara modig så jag tar tre osäkra steg till, samtidigt som jag harklar för att den ska bli rädd och dra åt helvete. Det gör den inte. Den blir skitgangsta och börjar, på ett mycket provokativt sätt, gå emot mig. Jag tänker att något är fel så jag vänder om och går bortåt i rask takt, varpå rävungen börjar jogg-springa och knappa in på mig som fan. Jag inser att jag inte kan börja kuta från en rävunge stor som en katt. SEN SPRINGER JAG UTAV BARA HELVETE. Räven kutar efter. WTF?? Rävar är väl skygga?

Helt plötsligt viker räven av, in bakom några buskar. Jag skiter i detta och kutar som fan ändå, samtidigt som jag ser mitt liv passera i revy. Efter ett tag kollar jag bakåt och vad ser jag då??? En räv stor som en schäfer som rör sig åt mitt håll. Jag kutar som en jamaican osv osv.


Hade jag anledning att vara rädd? Har någonsin någonsin blivit attackerad av en räv?