I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är det drygaste som kan hända?

Övrigt - Blandat

2009-01-12 10:07

Vad är det drygaste som kan hända?

Vad är det drygaste som kan hända? Typ när man suttit sig på toan och är klar så märker man att toapappret är slut? Glömt pengar när bussen kommer?

(Inlägget ändrat av JP 2009-01-13 11:36:37)

http://yofosho.mine.nu

2009-01-12 10:24
att bli störtsjuk när man kommit hem från en skön resa man sjukskrev sig för att åka på. ingen rättvisa nånstans

2009-01-12 13:39
Det är inte rättvist att fuska.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2009-01-12 13:45
när fjärrkontrollen ALLTID ska ligga någon annanstans när man ligger skönt på soffan o kollar på tv sen plötsligt börjar nån shit serie/film

Redaktionen

2009-01-12 19:00
När polaren bangar ur på en grej man planerat hur länge som helst, eller när polaren inte ringer efter att man avtalat detta.
namaste

2009-01-12 20:54
kan bli kul tråd:D men borde den inte ligga i "blandat" jag återkommer...

2009-01-12 21:35
att man ska köra till en annan stad för att shoppa som en galning men direkt när man kör ut på motorvägen så kommer man på att man glömt plånboken.... daaaamn.. hände mig för ett par timmar sen

2009-01-12 21:55
Att någon som står en nära dör. Mycket jobbigare än att behöva sträcka sig efter fjärren eller glömma plånboken.

Jag vann

2009-01-12 22:07
de handlar väl mer om dryga saker.. inte jobbiga? eller läser jag rubriken helt fel... men om du tycker det är drygt när någon dör, så visst då förstår ja

Sångare

2009-01-12 22:26
När man spenderat 30 min på att laga en måltid, varefter man lyckas snubbla och tappa tallriken på väg till utspisningsstället. Händer mig nån gång om året.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-01-12 22:43
försovningar som man inte borde gjort
http://www.kommandot.se/wp/

2009-01-12 23:57
att bli av med armarna, benen, synen, hörseln och talförmågan samtidigt.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2009-01-13 00:33
Jag tänkte mest på småsaker typ som att man ska cykla hem och märker att man har punka tex
http://yofosho.mine.nu

2009-01-13 00:54
Att komma på en skitjobbig grej som skulle kunna hända, och sen få veta att den inte passar i den här tråden.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Rappare

2009-01-13 00:56
att bli av med armarna, benen, synen, hörseln och talförmågan samtidigt.
om man blir av med synen hörseln och alla andra sinnen. Vet man ens om att man lever då? haha
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2009-01-13 10:21
När det är lördag. Du och några kompisar kollar på Premier League. Du har stått och lagat English Breakfast till hela gänget (bacon, ägg, toast, heinz bönor, kaffe, juice). När du ska skaka juicen för att hälla upp har någon redan öppnat den. Du spiller juice över hela din tallrik. Alla äter givetvis upp, men din mat smakar juice. Just de, du är bakis också...

2009-01-13 11:49
När man helt random ibland blir bakis som fan och då förstör hela lördagen!
Eller när man alltid blir magsjuk eller matförgiftad innan en resa eller konsert!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-01-13 12:00
Zom_B P24

ja, man har ju känseln och smaken kvar
45 clash är fett underskattat

2009-01-13 12:05
jag smakar och blir petad på, därför finns jag

2009-01-13 12:10
folk som inte kan äta med stängd mun...borde va dödsstraff
vi är överallt!

2009-01-13 12:15
när man åker på influensan när man precis börjat jobba efter vinter-semestern, och måste vara hemma o förlora pengar.
Fucks your life up crew
Tjabo!
Producent

2009-01-13 12:53
När man ska på bio och står i kön till popcorn så kommer det nån random kille och häller en dunk bensin över en och tänder på. Självklart är det vägarbete precis utanför så inget vatten villket leder till att alla i kön måste pissa på en för att släcka elden. Fast när dom väl upptäcker det så är elden så kraftig att det inte ens hjälper lite. Så nu har man 3:e gradens brännskador, piss över hela sig plus att man har slösat 90 spänn på en film man inte ens fick se. Som säkert var jättebra.

Jävligt drygt när det händer.

2009-01-13 13:07
Dumjävlar som ska köpa korv på bensinstationen när man bara ska ha en snusdosa, för det första tiden det tar att göra en korv, + den äckliga lukten.

Bli satan så fisnödig när man sexar.

Ska ta en snus, så märker man att man har tagit med en tom dosa hemmifrån.

När min dotter skiter eller pinkar precis efter jag har bytt blöja så jag får byta igen, alternativt precis när man tagit av den gamla och hon inte har blöja alls.
Rock out with your cock out!

2009-01-13 13:15
Zom_b
Jag har tänk på det jag med. Man har ju känsel kvar i kroppen o man kan ju tänka. Men tänk om man tappade känseln också.
Det enda man har är sin hjärna, va ensam man skulle känna sig
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2009-01-13 13:52
när man ska åka upp till liseberg på julmarknaden, och vakanr på morgonen av att det har snöat, och då får man inte låna bilen av mamma för den har inga vinterdäck.
och inte ens snön kan man njuta av för att den förstört ens dag
when I play doctor, I play to win

2009-01-13 14:38
DU är skitpepp för att hitta på något en kväll , du ser fram emot det hela dagen... allt hänger på polaren. Det slutar med att han panik bangar och vill hellre sitta hemma.. anledningen som finns är "jag örker inte".

dryyyyyyyyyyyyyyyyygt
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-01-13 14:48
När man tänkt göra nåt totally awesome och helt plötsligt inser att man jobbar. Det syger.

Haha demento!!! Man kan lukta sig lite också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-13 15:31
two_grand
haha kan hålla med dig på alla punkter.fast iofs så köper jag en korv till mitt snus då o då.
men den där blöjgrejen.fyfan när det händer asså.
helst ska ju mattan vara nytvättad också o bli nerpissad.

kan lägga till när man precis vart ute med hunden o stänger in han i köket o går ut i en kvart för att handla o så protestpissar han ner köksmattan. ibland vill man avliva han asså.

2009-01-13 15:53
så protestpissar han ner köksmattan

hehe festligt =)
Producent

2009-01-13 15:56
När man vaknar och i sin sömnberusning tror att det är helg. Det är måndag. FYFAAAAANNN

2009-01-13 16:02
när man går hemifrån precis så att man hinner och är skitsugen på morgonciggen så har man glömt tändare
hatar det
händer skitofta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-13 16:20
yes?

2009-01-13 16:37
two_grand
japp man blir så jävla lycklig när han gör så..ibland är man borta hela dagen o han har skött sig o så går man ut en kvart o hela köksgolvet är täckt med pisspölar.
kul o låta ungen vänta i barnvagnen medans måste stå o torka upp det där o samtidigt ösa svordomar över hunden.

2009-01-13 16:38
när man mitt i kallaste vintern står och fryser klockan 06:30 i väntan på tåget som ska ta en till skolan och nån vill jävlas med mig genom att bli påkörd av tåget några stationer innan så tåget blir inställt och det är sjukt långt hem att gå och nästa tåg inte går förens om flera timmar.
mhm

2009-01-13 16:40
skipp
eller hur..kan inte folk ta livet av sig genom att hänga sig i källaren i stället för att drabba alla andra genom att hoppa framför tåget.

2009-01-13 16:42
word up!
mhm
Producent

2009-01-13 17:42
när man tänkt gå ut en fredagskväll vid löning men så har någon jävel länsat ens konto
senare får man reda på att det är någon som köpt en dator på SIBA med ens kort

eller när man simmar i en pool i thailand och kommer på att snusdosan ligger i badbyxans ficka
Rappare

2009-01-13 19:01
ChoppaBanton
Nej, inte om man tappat alla andra sinnen oxå...
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2009-01-13 19:22
Skipp, danet: födda i en container eller? mycket respektlöst....
BAHA!

2009-01-13 19:31
IDIOT P22

Ok? och det är INTE respektlöst att slänga sig framför ett tåg fullt med människor som kanske inte alls vill ha den upplevelsen?

2009-01-13 19:39
När man måste städa och har slut på tjack. Eller bara känslan av att man måste städa överhuvudtaget
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-01-13 19:42
two_grand, det är inte respektlöst utan bara egoistiskt att inte tänka på dom andra som ska med tåget.

2009-01-13 19:45
balooo F18

Nej, det är respektlöst.

2009-01-13 20:02
IDIOT
det finns väl trevligare sätt att ta sitt liv än att hoppa framför ett tåg..drabbar ju långt fler än de närmaste.tänk o ha det jobbet att städa upp efter såna "olyckor".

2009-01-13 20:23
när man drömmer att man går upp och gör sig i ordning till jobbet, och har duschat och allt, och väcks av alarmet, och man måste göra om allt

när min bubbla spricker och jag inser att folk måste 'städa' upp tåghoppare
when I play doctor, I play to win

2009-01-13 20:33
när jag vaknar varje morgon och ska till skolan, de händer varje da

2009-01-13 20:33
two_grand P27: förstår mycket väl va du menar och jag tycker samma sak men sålänge du inte själv (tar de för givet, rätta mig gärna) har varit i den situationen så vet du inte vad du snackar om...det jag försöker säga är att man tänker inte så spec långt när man är inne i dom banorna!

danet P24 : förstår även vad du menar, men har man valt (absolut inte alla gånger, man tar vad man får) ett jobb som sanerare så får man räkna med sånt....

tereche F25 : hahah har varit med om det alledeles för många ggr, lika jobbigt varje gång...jobbigaste är när man tom har tagit sig till jobbet etc i drömmen =))
BAHA!

2009-01-13 20:36
taikaviitta : INTE PÅ LÖRDAG OCH SÖNDAG!

2009-01-13 20:49
IDIOT
ja det är ju klart man får räkna med det. fast värst lär det ju vara för tågföraren.
det är ju tur att sånt inte händer allt för ofta ändå.
o visst man låter ju jävligt okänslig som klagar över folk som hoppar framför tåget.
faktiskt så är det mesta med kollektivtrafik drygt. ofta förseningar o överfulla vagnar.

2009-01-13 20:51
danet P24: visst fan är det synd om både tågföraren och passagerarna, men som jag skriv till 2000 dollar, man tänker inte så långt när man är "där".....
BAHA!

2009-01-13 21:20
IDIOT
nej det kan jag tänka mig.

two_grand
fyfan jag råkade ut för blöjgrejen precis.frustrationen var total när man inte hittade tvättlapparna heller.