I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

trött på dåliga "DJ's" !?

Övrigt - Blandat

   

2009-01-11 02:33

trött på dåliga "DJ's" !?

Ibland undrar jag om dom låter vem som helst i princip spela på nattklubbarna, iaf i Gävle.

Jag menar, även fast jag är ett hiphopfan så fattar jag väll att man inte kan bara lira hiphop all night long ute på dom "vanliga nattklubbarna". MEN jag fattar fan inte vad det är för snubbar som står och spelar egentligen?

I gävle finns det i stortsett 3 ställen på lördagar, där det är "blandat" folk och det finns dansgolv som oftast är fulla.

Det följande jag tänker skriva gäller alla dom 3 ställerna.

VARFÖR, måste man spela pokerface 45 ggr varje kväll?
Jag VET det är en hit, men vilken idiot till DJ, vill med egen vilja göra det?

Sen vad är grejen med spela "Darude - Sandstorm" 10 ggr med? Samma med den där jävkla skitlåten som jag inte kan namnet på, men ni kommer fatta när jag SKRIVER hur alla skriker när den kommer. "döö döö dödö DÖÖÖ dödödö DÖÖÖ dö dö dö dödödödödö DÖÖÖ"

Jag VET att det är en smaksak, men något står inte rätt till när man itne kan spela annan techno/trance/house än den från början av 2000talet?

Jag gillar inte någon av ovanstående kategorier, men jag can deal with it, om dom kunde spela nå nytt och fresht nångång?! JAG FATTAR INTE?!

Det ENDA dom kan spela i rythm/hiphop/RnB vägar är dessa följande låtar : DMX Party up, TI & rihanna - live your life, R Kelly - Burn it up. och Daddy yanke - Rompe. Sen är det BARA samma jävla trance, techno, och enformig house. fyfan. Hjärndöda idioter som inte kan dansa bara står och hoppar och delar ut armbågar i sina fula piké tröjjor.

Sen vad är grejen med att välja att INTE fade in en ny låt, (eller hur man nu väljer att göra det) när det kommer en "bio-trailer-röst", och musiken STANNAR i typ 45sekunder?:S För att den där jävla rösten ska klämma fram några dumma meningar och fraser?! Vad är grejen? Är det då man ska ha tid att knyta skorna, eller växla ett par ord med dom man dansar med, jag fattar inte??!

Det känns som jag står på ett disco på högstadiet back in the days, för det är fan samma musik då som nu, VAD är grejen?

Hur är era lokala."DJ's"?




work some magic