I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Polisanmäla busringning?

Övrigt - Blandat

   

2009-01-09 21:00

Polisanmäla busringning?

Igår så ringde en tjej till mig och sa att hon var från ett företag som heter Under Täcket. Hon undra om det var lungt att göra en undersökning om sexleksaker, för de skulle öppna en butik i min stad. De börja fråga om jag hade partner och grejer, hon ville skicka glidmedel hem till mig och rosa dildo. Efter ett tag så frågade jag vilken adress butiken låg på då sa hon en befintlig gata i staden, men jag fråga sen om postnummer då var det fel och då börja jag fråga varför hon ringde mig, då börja hon prata om min snopp och att jag hade längst. Och börja fråga massor om varför jag inte har flickvän (hon har precis dumpat mig) så jag tog illa upp.
Hon börjar fråga varför jag inte vill ha sex hon jag pratar med och om jag ville träffa henne.

Grejen hör till att hon måste veta vem jag är för hon visste vart jag jobbade och att jag bodde i lidköping.

Jag vill polisanmäla henne! Hon ska få veta att man inte jävlas med mig!

Hon ringde från privat nr också!

Du är ett lat stycke mat!