I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Person fick mitt paket på posten? frågor!

Övrigt - Blandat

   
Producent

2009-01-09 13:28

Person fick mitt paket på posten? frågor!

jag har aldrig vart med om det innan. och andra sdian sköts ju det där manuellt. men hur stor är chansen att samma kollinummer hamnar på samma post, på samma tid? kanske paketet som var brevid blev förväxlat eller något.

kändes allmänt jättemysko när jag fick ett samtal i förrgår eller vad det nu var. var en gubbe som hade råkat få mitt paket. har inte en blekaste aning om vem det var. och hur fan han kan ha kunnat få ut mitt paket utan min avi. mitt paket var dessutom rekommenderat. när jag snackade ltie med honom så verkade han sådär jättekonstig och sa att han får många paket via jobbet.

jag börjar bli sådär ALLMÄNT paranoid eftersom jag snackar med en snubbe dagligen som har vart i finkan för just paket innehållande knark. och han hade span på sig. jag har dock inget att oroa mig för eftersom jag inte håller på med sådant. men känns väl sisådär om polisen bestämmer sig för att raida mammas hus där jag bor. vill inte att min bror ska vara med om det.

ska jag fortsätta vara paranoid eller är detta vanligt?

lustiga inlägg kan hållas till en annan tråd. jag vill veta om någon annan har vart med om detta.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."