Era pinsamma minnen
Era pinsamma minnen/händelser... Detta hände mig nyss: Lyssnade på musik på hög volym. Petter ft Ayo - Verbal vendetta. Så sjunger jag med (väldigt högt) ... "EYO INGET SKÄMT DU FÅR EN MICK I SKITAN " när jag är påväg mot köket... och vem möter jag runt hörnet om inte hantverkaren? Skäms fortfarande.. Hade inte hört att han hade kommit tillbaka..
Haha.. När man var ung och dum, då morsan eller syrran kom på en när man masturberade, det var väl pinsamt, men men.
be the change
När jag var tillfälligt sinnesförvirrad som 18 åring o hängde med min första pojkväns bästa vänner (jag var jätteNERVÖS och blyg) och vi satt och snackade om nåt om ringmuskeln, och jag blandade ihop det med svanskotan (fråga mig inte???) och utbrast skrattande att jag hade brutit/spräckt den. Alla blev tysta.... och jag satt där som ett fån. GAH. Det var tider det. När jag drömmande gick in in sådana där glas/snurrdörrar i Täby C, med ca 8 pers som bevittnade det hela... (jag slog mig hårt= "rudolf med röda mulen") När jag flashade min latinabootey vid en vältrafikerad gågata bredvid en marknad i Chile - Santiago, jag gick över några galler och swish I did a "Marilyn Monroe". Jag blev illröd, vände mig ej om och småsprang mot tunnelbanenedgången. I trappan sprang en man ikapp mig och viskade "Hon i RÖTT visade mera" och log. Jaha du, tack för den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Corazonzita F23 HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA
be the change
Producent
2009-01-07 18:53
den här mannen lär ju skämts lite Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4126597.ab HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Redaktionen
2009-01-07 19:24
Jag brukar aldrig skammas, men har tva roliga minnen som jag borde skamts pa! Forsta ar nar jag och en gammal flickvan sexade lite, hon ligger ovanpa och jag lyckas langa ivag en san saftig skalle mitt pa snoken! ..Och jag borjar asgarva. En annan gang, en annan tjej, forsta gangen vi skulle ligga klaer jag av mig och ska lagga mig ner i sangen i sovalkoven bakom skynket, men lyckas da att riva ner hela skynket sa det kommer over mig o jag trasslar halvt in mig idet o aah.. allmant kul var det.. Och jag borjade garva da med saklart. Kanske inte ar jattekul for utomstaende men ni kan val satta er i min sits.
namaste
Producent
2009-01-07 19:35
skulle söka volontärjobb som nyhetsbrevs ansvarig på en djurskyddsförening (Animal Protection Network) la fram mina meriter från tidigare jobb och först i högen: McDonald's
Jag skulle smälla upp två sväng dörrar och såg inte att det va en typ pinne mellan dom, så jag slog i huvet ordentligt o fick en helt station att börja skratta. Pinsamt men nu i efterhand är det lite kul. :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
xlnt - HAHAHAHAGHAHA
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Redaktionen
2009-01-07 20:45
xlnt fick du jobbet?
namaste
-Jag och en gammal pojkvän sexade lite, han ligger under mig och han lyckas langa iväg en sån saftig skalle mitt på snoken! ..Och han börjar asgarva. -Jag sökte sommarjobb på SAAB. Dom ringer upp mig och frågar om det är okej med en telefonintervju. Då kommer hon med frågan: -Vad är dina tidigare jobberfarenheter? -Jag har inga.. -Okej.. Varför har du inte det då? -För att jag inte jobbat tidigare? Jag fick inte jobbet... Jag har nog massor med pinsamma minnen, men detta var det jag kunde komma på just nu.
Producent
2009-01-07 23:03
ÅderpåleOne jodå, men lite pinsamt var det ändå!
ÅderpåleOne äh...om du kunde skratta åt det redan när det hände så var det inte pinsamt på riktigt
Pinsamast vet jag inte. Men en sak hände iaf här om dagen då jag bar hem på min pizza. Snö och halt ute så går jag i nedförsbacke. Där fanns något ihopknutet snöre så det låg som ett O på marken. Ovetandes om detta lyckas jag fastna med båda fötterna i det, ramlar och kämpar för mitt liv för att rädda pizzan som håller på att flyga ur handen. Blev några riktigt "fina" stapplande steg framåt och jag tyckte det kändes löjligt :(.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
mamma öppnade lådan till sin sambos nattduksbord och där låg...ta ta ta ta: en gigantisk dildo.
Pinsamast vet jag inte. Men en sak hände iaf här om dagen då jag bar hem på min pizza. Snö och halt ute så går jag i nedförsbacke. Där fanns något ihopknutet snöre så det låg som ett O på marken. Ovetandes om detta lyckas jag fastna med båda fötterna i det, ramlar och kämpar för mitt liv för att rädda pizzan som håller på att flyga ur handen. Blev några riktigt "fina" stapplande steg framåt och jag tyckte det kändes löjligt :(. haha det där fick mig att tänka på en grej som jag gjorde för ett par år sen...jag och en polare skulle cykla någonstans på fyllan och på vägen dit så hittar jag ett tunt rep på marken som ligger ihopringlat i en hög i början av nedförsbacke. av någon anledning får jag för mig att det vore kul att cykla i full fart ner för backen med repet i handen...det jag inte visste då var att repet (naturligtvis) satt fast i något i andra änden. detta resulterade i att jag gick från glatt cykelmongo till tvärnit precis när jag fått upp farten ordentligt. ett par meter från gångbanan står ett par tanter och när jag ligger där och försöker lista ut varför jag ligger ihopknycklad på marken så hör jag hur dom står och kommenterar det hela "oh herregud! oj oj oj!"...kändes lite pinsamt då det måste ha sett oerhört korkat ut.
åkte vattenruschbana för ett par år sedan. före mig åkte en tjej i min ålder, jag tänker att jag ska vänta lite så jag inte kör på henne. jag åkte med huvudet framlänges och när jag kommer ner mot slutet så ser jag att hon står på alla fyra och har fastnat och försöker förgäves kräla ur. jag kommer i tokfart och smaskar in med ansiktet rätt i arslet på henne. vi båda flög ner i polen och jag tog mig snabbt därifrån för att slippa se henne haha.. en grej som min polare gjorde när vi var utomlands (han har inte världens bästa engelska) vi hade precis ätit på en restaurang och skulle betala för drickan och så säger han till servitrisen; - I took a big cock
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Min syrra hade en stalker under gymnasietiden för flera år sedan som hette Samir. Hon ville inget med honom men han vägrade inse det och kom på hennes studentmottagning, oinbjuden med massa kompisar o en stor röd ros. Min mamma är supertrevlig mot alla hon träffar och ler jättemycket när hon hälsar på honom och säger: "AHAAAAAAAAA är det du som är SAAAAAMIR?!" Min syrra hade inte ens nämnt honom för mamma, o han blev jätteglad.
mind over body, spirit over mind
Producent
2009-01-08 12:38
åkte vattenruschbana för ett par år sedan. före mig åkte en tjej i min ålder, jag tänker att jag ska vänta lite så jag inte kör på henne. jag åkte med huvudet framlänges och när jag kommer ner mot slutet så ser jag att hon står på alla fyra och har fastnat och försöker förgäves kräla ur. jag kommer i tokfart och smaskar in med ansiktet rätt i arslet på henne. vi båda flög ner i polen och jag tog mig snabbt därifrån för att slippa se henne haha.. HAHAHAHAHAH you made my day!
Naoko, vart är skämtet? och vad vare som var pinsamt och för vem egentligen? lol
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
När min dåvarande karls mamma kom ner i köket när vi knullade på hennes dyra antika köksbord haha jag kunde inte se henne i ögonen på väldigt lång tid efter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är väl pinsamt för syrran när stalkern får ett härligt välkommnande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
exakt.
mind over body, spirit over mind
Min historia kan man nog skratta ganska bra åt... Jag var hemma hos min kompis i typ 6:an tror jag och jag och hans mamma, han, och hans lillebror satt vid matbordet och åt middag. Och som alla störiga småsyskon börjar den där lilla sparveln krypa under bordet, och då ska jag självklart skoja lite med honom och börjar typ nypa honom.. Detta håller på i kanske iallafall 10 sekunder, tills jag inser att det inte är han, utan min kompis mammas lår som jag sitter och klämmer på... Där kan man snacka pinsamt =/
Blunted in stockholm
Jag skulle gå över karlavägen(för er som inte vet, en hårt trafikerad gata i centrala stockholm) på regnig höstdag och så halkar jag såklart på ett löv och hamnar med ansiktet ned i en lerpöl. Det tog lång tid för mig att komma upp och så hade mobilen flygit iväg mitt på gatan. Jag stoppade hela trafiken mitt i rusningen och bilarna tutade på mig. Jag kunde känna deras hån och skratt usch vad jag skämdes
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
När morsan kommer in mitt i the game who´s goin on in the love forrest!
Fucks your life up crew Tjabo!
En gång vaknade jag med ett ragg i sängen. Kollade på honom och tänkte, naw vad mysigt det är att sova med nån. Sen kände jag att det började klia i mitt ansikte. Så jag kliar mig, såklart, och upptäcker att mina fingrar blir helt blodiga. What the fuck, tänker jag, och springer in på toan, för att upptäcka att HELA mitt ansikte (utan överdrift) + högra sidan av mitt hår är nersmetat med en massa blod. Jag letar efter ett sår, och inser att mitt hål i örat är boven i dramat. Att lära sig; Ta alltid ur dina örhängen när du ska sova! Jag blev SÅ tacksam över att mannen i sängen inte vaknat när jag låg där, sådär rart och kollade på honom. För faktiskt, den synen som mötte mig i spegeln förtjänar ingen att mötas av. Jag ställde mig i duschen, och tvättade ansiktet och håret rent från allt blod. Därefter plåstrade jag in mitt stackars öra med alla IKEA-plåser jag kunde hitta i badrumsskåpet, och sen gick jag och la mig igen, nu med ett jätteöra. Sen somnade jag om, och vaknade av att han smekte mig på armen o sa; Vafan har du på örat?!
Premiärvisningen av Borat i Vällingby bion, första gången det är slutsålt och pga så kastar dom ut några tshirts till random platsnummer.. Jag missade det mesta utav utdelningen pga toa men när jag kom tillbaka och började lyssna så hörde jag: - .......hundrasjutton - DET ÄR JAG!! HÄR!! Tvåhundrasjutton!! ställer jag mej upp o skriker.. Självklart hade hon ropat 117 och alla, verkligen alla hörde det förutom jag..