I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför bygger alla butiker chipshyllorna till taket!?

Övrigt - Blandat

   

2008-12-26 21:12

Varför bygger alla butiker chipshyllorna till taket!?

Jag var precis nere på affären och skulle köpa en påse chips. Stog ett bra tag och funderade på vad jag ville ha, tills jag fick syn på dem. JORDNÖTSRINGAR! Perfekt. Bara det att dom var längst jävla upp, och det fanns inga påsar längst ut heller så inte nog med att man ska behöva vara 2 meter lång ska man behöva ha 5 meter långa armar.

Förberedde mig på att försöka hoppa för att få tag i en påse, men såklart ska det komma en annan människa och gå förbi precis då. Nåväl, hann avbryta mitt hopp och ställde mig lite bekvämt och låtsade som ingenting. Nästa försök, trodde lilla fröken som gick förbi hade gått därifrån men nej hon skulle också ha chips verkar det som.

*vänta vänta vänta*

Men hon går inte därifrån!! Hon bara står där och kollar på chipsen precis som jag! :(

Stog kvar ett tag men gav till slut in för den pinsamma tystnaden som uppstod, gick därifrån och plockade ihop lite lösgodis för 10,50 som jag egentligen inte ville ha. Nu sitter jag här och är ledsen och besviken och kan inte sluta tänka på hur lätt den här incidenten hade kunnat undvikas om inte alla jävla butiker jag någonsin varit inne i insisterat på att bygga chipshyllorna ända till taket.