I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"-Det va fan bland det roligaste jag hört!"

Övrigt - Blandat

2008-12-25 20:17

"-Det va fan bland det roligaste jag hört!"

Oavsett om det visa sig va sant eller inte, så vad är det skojigaste ni hört eller sett!?

Kanske inte värsta grejen men jag kom på just nu att jag måste starta den här tråden då jag satte på U2 - I Still havent found what I'm looking for och en tjej som sitter bredvid mig säger Jag vet några som hade den här låten på sitt bröllop.
Bra låtval till ett bröllop? tänker jag..

Sen en till grej.
Hörde through grapevinen att en snubbe som va i Thailand och kollade på en thaihoe som ploppade ut biljardbollar ur fittan, lyckades på nåt jävla sätt få en av bollarna i ögat, vilket resulterade i att han fick Klamydia i ögat! Sant eller inte. Hur kul som hellst!

Har ni nåt att dela med er!?

Peace!

Brought to you by Carl's Jr
Moderator

2008-12-25 20:23
den första hade alex schulman på sitt med katrin.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-12-25 20:37
Legoland: Sorry om jag är trög men var han oskuld innan eller vad???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-25 21:07
dewilicious jag tror han menade låten...
Delam tange barat

2008-12-25 21:10
Lyckades med hjälp förstå att du menade låten Legoland.

Kan inte komma på nåt så jätteroligt men jag vet en snubbe som åkte till thailand, köpte en hora och upptäckte efter hon sugit honom att hon var en han. Full och väck som han var tänkte han, fuck it, den har ju en röv den med... :(

Mest äckligt dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-25 23:07
"den"... fint sätt att tala om en människa på det viset.

2008-12-26 03:23
"den" syftade nog pa forvirringen over vilken kon varelsen hade.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-12-26 03:39
hahaha jag kom pa en sjuk grej!

Nar jag gick i 8an sa fanns det ett gang kaxiga mangas i 9an som var pa klassresa i Ryssland.

Nar dom va ute o sop sa var det en av dom som blev total-packad. Senare korde hans kompisar upp en ol-flaska i roven pa honom ratt ordentligt efter att han dackat...

Dagen efter berattade snubben att han hade ont i arslet. Da sa polarna att han hade gatt upp pa hotellrummet tillsammans med 2 biffiga ryssar! "Minns du inte??! Du maste varit helt vack!"

aaaaahahaha och det varsta var att dom inte berattade for honom pa ett tag att det var dom som stoppade in en flaska, sa killen gick runt och trodde att han hade fatt i roven av 2 ryssar hahah

now THAT some good friends!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-12-26 05:55
Senare korde hans kompisar upp en ol-flaska i roven pa honom ratt ordentligt

Kan man få den mindre ordentligt? En flaska i röven låter rätt ultimatum oavsett hur man gör.

2008-12-26 08:40
hm...den här tråden verkar mest handla om absurda äckliga nasty wierd stuff som svennar med truckerkeps o snus tycker är kul...

2008-12-26 10:31
ja vad fan finns det för jävla idioter där ute... sticka upp en flaska i röven på en polare? vad i helvete...
mama said knock you out

2008-12-26 17:43
Jag har hört samma historia fast då var det med sumobrottare istället för ryssar.. tandborste istället för öl. MYYYYYYT!

2008-12-26 18:22
Antingen myt, eller folk som blivit "inspirerade" av varandra...
"öh, hö, hö, hö... svempa har däckat! vettu jag hörde en historia om en snubbe som ... tänk om nån gjorde så nu hä, hä, hä"

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-12-26 18:29
Man har ju även hört folk som stoppat in öl-flaskor i diverse kön och inte fått ut dom sedan pga av vakum..

2008-12-26 18:31
jag hörde om nån kille som var på semester i tailand (varför händer allt sånt här där?) och som, trevlig person han var, bestämde sig för att vara otrogen mot sin flickvän och drog då med sig en snygg tjej, dock visade det sig att denna tjej var en kille.

sant eller bara definitionen av ironi vet jag inte, men jag hoppas det är sant så han fick sig för att han skulle vara otrogen

2008-12-26 18:53
klamydia i ögat va nog fan det mest hjärndöda jag har hört, sen att det skulle föreställa humor på nått jävla vänster gör det ju bara ännu mer hjärndött, sen att någon sprider vidare en sån jävla spökhistoria på internet är väll måhända det enda som innehåller ett uns av humor i det hela spektaklet, men det inte då inte så sa man öht ler åt saken ens..
isf är det fan mer humor i att jag blev nedslängd från en balkong, för det är fan helt jävla hjärndött det med
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-12-26 19:05
Lite off-topic men ang. första inlägget.

Jag sålde min själ förra sommaren genom att spela skivor på ett jävligt wack bröllop.
Brudgummen (som var dyngrak och sur) skrek åt mig att strunta i att spela den klassiska brudwalzen och spela Whitesnake's - Here I Go Again (On My Own) varpå han lämnade bruden mitt i låten för att prata i mobil och pissa. Kärlek is a darn thing.
"If the milk turns out to be sour, i´m aint the pussy to drink it" - Rory Breaker

2008-12-26 19:11
klamydia i ögat va nog fan det mest hjärndöda jag har hört

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3322024.ab
Jonasss säger: Hur vanligt är det att man får klamydia i ögonen? Vad behöver ske för det ska hända? Vad gör man för att få bukt med det?
Marta Hansson Bocangel säger: Klamydia i ögonen är inte speciellt vanligt. Om man får in lite sekret (vätska) från slidan eller sperma i ögat - oftast sker det när man kliar sig och har lite på fingrarna - så får man in bakterien i ögat. För det mesta får man bara infl. i ett öga som blir väldigt rött och irriterat. Botas med antibiotika.

http://www.netdoktor.se/?_PageId=269&AreaId=35
Bindhinneinflammation orsakad av klamydia-bakterien ses både hos nyfödda (som smittats under förlossningen) och hos vuxna. Denna inflammation kan vara ensidig, och ger ofta svullna ögonlock och knottrig rodnad av bindhinnan. Den måste behandlas med antibiotika i form av sirap eller tablett.

2008-12-26 19:36

2008-12-26 19:53
haha fan vad jag garvade åt det där smset. Sjukt roligt!

2008-12-27 09:10
Denna ständigt återvändande "kompisen" :)
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2008-12-27 10:12
Angående ölflaskan så tänker jag genast på Dave Chappelles sketch om att aldrig röka gräs med white dudes.. haha.

2008-12-27 12:07
hahaha klockrent sms

2008-12-28 05:45

Fiyah P26
Lika ironiskt som Alanis morissettes låt "Ironic". -OHWAIT

ModernDrunkard P23
"Be careful if you get a sleeper hold, the next day your anus will really hurt."

Annars...
En kille som åkte hem i bil från krogen i en grannkommun mötte en taxi som körde galet för att undvika ett rådjur. Istället för att krocka med taxin så krockade snubben med rådjuret och det hela slutade med att han fick en rådjursklöv i ögat och dog. Tragiskt men fyfan vad jag skrattade.

Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

2008-12-28 06:11
"http://www.netdoktor.se/?_PageId=269&AreaId=35
Bindhinneinflammation orsakad av klamydia-bakterien ses både hos nyfödda (som smittats under förlossningen) och hos vuxna. Denna inflammation kan vara ensidig, och ger ofta svullna ögonlock och knottrig rodnad av bindhinnan. Den måste behandlas med antibiotika i form av sirap eller tablett."

Skönt välkomnande till livet, födas med klamydia. Fast en del bär ju på smittan innan den utvecklas, tänk att smitta någon när de blir av med oskulden...

Hade jag hört en sån historia, hade det nog varit hyfsat högt på lustig grej. Alternativt borde jag sova nu...

2008-12-28 15:50
en kille på nyår va lite för full....och så blev han skitnödig så han gick in på toa..
satte sig på muggen...sket...o i samma stund la han en spya framför sig. o på nått sätt fick
han för sig att han måste torka upp spyan med en handduk. så han räcker sig efter handduken , ramlar av toan ner i spyan, kravlar runt och kommer inte upp direkt.
så han ligger i sin egen spya med skit i arslet..på nyårsafton...

kan inte bli bättre....
vi är överallt!

2008-12-28 16:09

_NoVA_ P22

"En kille"... var det du? :)

Brought to you by Carl's Jr

2008-12-28 17:31
Jag läste en grej här på whoa tror jag, för länge sen. Minns det inte helt perfekt men skriver så jag minns det:

Det var iallafall en kille, möjligtvis någon på whoa eller någons vän som var jättefull och skulle åka en nattbuss hem. Det är inte allt för många på bussen, men han sätter sig bakom en stor, biffig kille. Efter ett tag på denna skumpiga bussresa börjar han känna sig lite illamående, och från ingenstans kommer en spya, rakt i nacken på killen framför. I samma ögonblick som detta händer så kommer han på att snubben framför var jävligt biffig och att det nog inte är så smart att spy honom i nacken. Så killen framför känner (och hör) något äckligt landa på hans nacke, vänder sig om och möts då av ett hårt knytnävsslag, rakt på näsan.

Killen som spydde hade fått sån panik att han tänkte att det bästa är att försöka knocka honom direkt när han vänder sig om. Den andra snubben måste ha blivit bra jävla förvånad när han först får en spya i nacken och sen ett knytnävsslag i ansiktet.

Vad som hände sen vet jag inte, om någon känner igen och kommer ihåg historien får ju gärna fylla i eventuellt rätta
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Rappare

2008-12-29 00:30
springsten P18 hahah den var fin

2008-12-29 00:38
Denna ständigt återvändande "kompisen" :)

eller hur.. ;)

2008-12-29 01:23
vinoshitto

haha nää.....men hade det varit jag hade jag bjudit på den..d e bara nyår en gång om året ;)
vi är överallt!

2008-12-29 01:38
Det absolut bästa med att Alex Shulman och Katrin Zytomierska spelade U2's låt Still Havent Found What Im Looking For på deras bröllop är att dom faktiskt skiljde sig rätt nyligen. Det är inte skadeglädjen jag vill stryka under utan ironin i det hela.
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2008-12-29 01:42
ja vill sätta henne
vi är överallt!

2008-12-29 01:49
HAHA!

_NoVA_ P22
Moderator
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2008-12-29 01:51
man måste ju bjuda på sig själv lite eller huuuur ;)
vi är överallt!

2008-12-29 02:18
Kan man få den mindre ordentligt?

Klart man kan.. längre in är ju förstås mer ordentligt, right?

och det är ingen myt. om man fick hänga ut folk på whoa så skulle jag kunna skriva killens namn hehe

2008-12-29 03:16
hahaha

2008-12-29 12:23
jag fattade fan inte sms.et

2008-12-29 12:49
serum

skojjar du
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-29 17:44
"Flyg, fitta, flyg!" Hahahaha så underbart.

2008-12-29 18:11
springstens historia har jag hört från ett par olika källor fast ang. nån som spydde in på en bajamaja i Roskilde...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-12-29 18:42
Springstens historia ska tydligen också ha inträffat på en krog i örebro. Utöver det, så har jag läst en liknande anekdot på engelska också.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller