I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon shoppar loss på mitt mob-nr

Övrigt - Blandat

2008-12-23 16:51

Någon shoppar loss på mitt mob-nr

detta är läget..sen en tid tillbaka ringer det folk från olika affärer och ställen och frågar efter en "radislav" som ska ha köpt grejer av dom och sen har han gett mitt nr så butikerna ringer upp mig. igår ringde en bilfirma upp mig "hej är det radislav? du har köpt en bil här.."
och jag svarade artigt att NEJ ingen bil är köpt och jag är kvinna..
imorse: hej vi ringer från blabla och vi söker radislav..

vem fan är den här radislav? varför ger han ut mitt nr och hur ska jag kunna få honom att sluta för det är rätt irriterande..

jag är discoverys ansikte utåt

2008-12-23 18:59
Gör polisanmälan om urkundsförfalskning och vidarebefordra uppgifterna om vilka ställen som detta skett på. Du kan även ta kontakt med företagen detta skett på och informera att denne Radislav har lurat dem.

Kan även vara ett enkelt misstag som att han i egenskap av blatte bryter bröd så hårt att stackars svenskar inte fattar vad han säger för telefonnummer och det rör sig om misstag.

Btw, om någon ringer och frågar efter radislav om en köpt bil, fråga om bilen är betald, om ja isf om du kan hämta den om några timmar.

ring din teleoperatör.

men framför allt, hiphop 101 till dig: DONT SNITCH!

2008-12-23 19:01
Finns en Radislav i stockholm, kolla på hitta.se
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-12-23 19:04
hihihi

btw kolla om era nummer e lika. Om så e fallet ring han o förklara. Stackarn kanske slingar knark via sl buss pga han får inte tag i bilen då ingen ringer han :(