I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-12-22 20:36

scarf?

Tje Whoa.

Såg en kille på stan igår med jävligt snygg jacka å typ scarf lr fan det va. Det var ganska ninja inspirerat enligt mig och jag har sökt på varenda jävla sökmotor på internet så nu tänkte jag be om lite mänsklig hjälp. Försöker beskriva det han hade på sig å hoppas att någon vet vad jag pratar om, hehe. Jag kmr inte ihåg så mkt då jag inte råglodde på honom, men ungefär såhär:

Jackan var ganska fit/tight och längst ner på framsidan hade den två dragkedjor ganska långt ut på sidorna.

Sen hade han något som såg ut som en jättelik halsduk, men som låg över axlarna och runt ryggen, den stack lixom inte ut som en halsduk kan göra utan låg ganska tätt mot jackan. Sen så var den typ över munnen och näsan och låg över ryggen... jävligt dåligt förklarat, men den va stor och aa.. fan svårt

Om någon fattar och vet vad jag pratar om så var vänlig att ge mig lite mer information om vart jag kan hitta den.. annars e det bara fråga så ska jag försöka beskriva mer ;)

tack på förhand

(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. helt ickeinformativ rubrik 2008-12-22 21:04:31)

"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"