I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Öltorsdag

Övrigt - Blandat

2008-12-22 20:29

Öltorsdag

jag tycker att alla ska känna till den här underbara nya traditionen, Öltorsdag
Det hela handlar om att du kopplar av på torsdagarna, vilken tid som helst.. och tar dig en bira!
Du kan dricka en klunk lättöl eller en platta sjunollor. Det spelar ingen roll, bara du låter den mustiga ölen röra dina läppar.
Detta är något vi vill sprida, att skapa en god gemenskap som inte heller behöver vara alkisnivå på det, (så länge man inte dricker sig redlös). Det är helt enkelt en mysig sysselsättning..

och vem vill inte unna sig en god bärs mitt i veckan?

ta torsdagar till en helt ny nivå med Öltorsdag!

självklart finns det en facebookgrup som förmedlar budskapet om Öltorsdag.

så hjälp den här traditionen att växa! ta en bira på torsdag.

När stjärnorna och linjerna flyger över dig
Blir lejonet en struts på grund av påfågeln

2008-12-22 20:33
Ååhhh, jag blev sugen på dessa goda estrellaöl nu! Damn vad de rinner ner snabbt.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-22 20:49
mmM Estrella damm är god faktiskt :)

f.ö så har jag anammat detta sedan länge tillbaka, o inte bara torsdag, vilken dag man vill!

sluta tycka det är världens grej o dricka öl mittiveckan!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2008-12-22 21:03
ett par öl om dagen är bra för magen HEHE

2008-12-22 21:23
Tisdagsöl-rip off..
One chapter a day
Konsertbesökare

2008-12-22 21:49
Roligt initiativ då jag tog en öl för ett par timmar sen bara för att. Synd att Bitburger smakar röv bara.

2008-12-22 21:50
Åh fan jag som trodde det här var nåt kul initiativ för juldagen men så var det bara en sketen rutin-torsdagsöl. Men kul, kul initiativ! Verkligen!

=)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-22 22:07
värt... måndag-söndag, vad är det för jävla skillnad? drink the shit if ur gonna drink the shit, smoke the shit if ur gonna smoke the shit....
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-12-22 23:25
skillnaden är att man tar en öl och känner gemenskapen flöda igenom dig.
 När stjärnorna och linjerna flyger över dig
Blir lejonet en struts på grund av påfågeln

2008-12-22 23:28
vissa brukar ju kalla onsdag för lill-fredag, då är det tillåtet att festa lite smått.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2008-12-22 23:44
skillnaden är att man tar en öl och känner gemenskapen flöda igenom dig.

haha måste fan testa detta på torsdag!, ska ta en bärs o känna all gemenskap bara flöda. Låter bra!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2008-12-23 00:13
Jag är på!
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.

2008-12-23 02:50
perfekt!

Månadg - bakfull /ev återställare på morgonen
Tisdag - Tisdagsöl
Onsdag - Lill fredag
Torsdag -Torsdagsöl (NYHET!)
Fredag - Fredag
Lördag - Lördag
Söndag - Kyrköl /veckoslutsöl

//Ydebrinkarn - fredag hela månan?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-12-23 02:55
vafan, sen när existerar "lill Fredag"?
Lil-Lördag heter det ju på Onsdagar.
Kamma er för fan

2008-12-23 02:58
haha sant, fan att ja missade det haha skyller på trötthet

//Yde - menade såklart lill lördag
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-12-23 03:01
bjäär

alkolistframtid i sikte!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-12-23 03:07
vroksjab: Heeell yeah!!!

//Yde - haha om jag ändå hade råd å supa hårt varje dag...
www.myspace.com/ydetobbe

2008-12-23 09:00
vem vill inte unna sig att berätta på whoa om att man tänker ta en god bärs mitt i veckan?
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18